Witam, mam to samo z tym buczeniem co Panowie, rezonans, po dłuzszej jeździe mam wręcz uszy zatkane. Ogólnie silnik na jałowym pracuje bez większych drgań, jak kupiłem samochód nie było tego buczenia, zaktualizowałem soft silnika, kupiłem STP do czyszczenia wtrysków (profilaktycznie) i po jakims czasie powstało buczenie (może obnizenie tempertur bo akurat jesien pryszla ;) ). Przy pierwszej diagnozie buczenia jeden z mechaników uznał, że słyszy łańcuch, dałem samochod do wymiany łańcucha i napinaczy, rzeczywyscie drgania na pedale gazu i na gałce skrzyni biegów (skrzynia manual) zmniejszyły się, ale buczenie pozostało. Przy jednym wypalaniu dpf'a poziom oleju zwiększył mi się z przed ostatniej kreski na max, teraz przy wypalaniu aktywnym dpf (co ok 700km) poziom oleju zwiększa się ponad max, po wypalaniu wraca do max. Kupiłem ostatnio dodatek do wtrysków bmw additiv, widze, ze wtryski pracują dobrze bo gałka zmiany biegów nawet nie drgnie na biegu jałowym (wczesniej drgała, przed f10 miałem e90 lci z silnikien n47 ale 143km i wiem jak sie ten silnik zachowywał) Ogólnie diagnoza jest trudna, mało co słychać z siedzenia pasażera, tez obstawiam układ wydechowy. Moj samochod ma raptem 110 kkm, ale większośc była przejechana w cyklu miejskim (średnia całości ok 35km/h). Może coś tam jest zatkane.. Ręce mi opadają..