Skocz do zawartości

robertusmaximus

Zarejestrowani
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 2,5 TDS Touring 1995, E39 2,5 TDS Touring 1997, E38 735i 1999, E38 740D 2000
  • Lokalizacja
    Nowa Ruda

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia robertusmaximus

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Dedicated Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Z autem dostałem jakieś zamienniki i jakość jest tragiczna, a muszę coś kupić.
  2. Witam Mam pytania odnośnie nerek może ktoś się orientuję. Kto produkował nerki dla BMW? Czy jest dobra alternatywa dla oryginalnych nerek? Pozdrawiam
  3. Dzień dobry, BMW e38 740D silnik m67. Poszukuję warsztatu który zna się na tych silnikach. Pozdrawiam
  4. Niestety to nie to, klapy od nawiewu działają. Kupiłem sobie drugie e38 i tam tego nie ma. Będę wyciągał radio żeby magnetofon naprawić to podmienię panel sterowania to dam znać. Ze zdjęć z ogłoszeń często widzę włączoną klimę oraz ręcznie włączone nawiewy żeby nie było na auto. Ten zabieg trochę pomaga w chłodzeniu wnętrza. Przy sprawnym działaniu klimy nie ma takiej potrzeby,choć demonem wydajności to ona nie jest.
  5. Dziękuję za sugestie, wiem gdzie to ostatnio właśnie wymieniałem te filterki. Sprawdzę i dam znać.
  6. Dzień dobry, Mam taką dziwną sprawę z klimatyzacją. Po włączeniu klimatyzacji zamykają się klapki nawiewu dół góra i wieje tylko przez środkową kartki, na tył też zimnym nie wieje. Wydaje mi się, że też automatycznie przechodzi na obieg wewnętrzny, na panelu nie ma sygnalizacji obiegu zamkniętego. Ręczne sterowanie wyboru nawiewu nie działa. Można wybrać tylko dół i to się przesłona nie otworzy. Wyłączam klimatyzację i wracam wszystko do normy. Panel do wymiany? Czy jest tego inny powód. Pozdrawiam Robert
  7. Dzień dobry, Doszedłem w swoim BMW do ogarnięcia plastików wnętrza, Chce spróbować zrobić ich renowację, natomiast nie mogę znaleźć informacji na temat nazwy lub numeru tego koloru. Z jakiejś palety kolorów musi przecież ten kolor pochodzić. Z góry dziękuje za podpowiedzi. Pozdrawiam Robert
  8. Dziękuję za podpowiedzi
  9. Witam Nabyłem właśnie moją pierwszą 7, zdrowa natomiast ma dużo różnych drobnych dolegliwości. Powoli walczę z nimi. Nie działa mi ustawienie zegara i BC naciskając przycisk nie wywołują się funkcję, usterka stara bo ktoś odgniótł przycisk od ustawienia zegara. Wymiana panela nie pomogła. Pytanie brzmi gdzie jest zlokalizowany BC? W zegarach?one są uszkodzone? Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi Pozdrawiam Robert
  10. Witam Koledzy znalazłem jeszcze taką http://otomoto.pl/bmw-740-C32964421.html dzwoniłem do gościa mówi,że bez problemu możemy podjechać na dowolna stacje diagnostyczną. Poproszę o uwagi kolegów. Z góry dziękuje Robert
  11. Serdecznie dziękuje koledzy za pomoc. Pozdrawiam Robert
  12. WItam Dałem sobie spokój z rozbieraniem kokpitu, szybciej było pociągnąć nowy przewód do przekaźnika świec. Teraz do przekaźnika wchodzą dwa przewody nowy i stary, stary jest po to by zasilić wtórnie inne jeszcze elementy ( np. kolejny przekaźnik umieszczony koło komputera). W ten sam sposób działało moje szybkie obejście tylko przewód leżał na silniku, nic się nie grzało, wszystko działało. Reasumując jeżeli komuś przytrafi się podobna usterka najszybszym sposobem jest pociągniecie nowego przewodu. Dziękuje kolegom za okazaną pomoc. Pozdrawiam Robert
  13. WItam Koledzy co sadzicie o tym samochodzie http://olx.pl/oferta/bmw-740i-stan-idealny-pdw-okazja-CID5-ID5Hyfw.html Z góry dziękuje za wszelkie informacje
  14. Witam Przekaźnik jest ok. ma zasilanie podpięte z tego punku na kolektorze dolotowym ale przewód leży na silniku, na przewodzie który powinien jego zasilać nie ma pradu, Chce zrobić tak jak być powinno, Bezpieczniki te które kolega pokazał na foto są ok. za nimi jest prąd, z aku do przodu wychodzą trzy grube przewody, najgrubszy to pewnie rozrusznik, drugi co do grubości idzie do puszki która jest pod przednim fotelem tam sa bezpieczniki takie jak na zdjęciu które przesłał kolega, wychodzą z niego przewody rożnej grubości ale cieńsze niż ten który jest podłączony do przekaźnika świec,na klapce jest napis rozruch silnika, trzeci przewód leci w wiązce dalej do przodu i idzie bokiem ku górze. Zacząłem iść od akumulatora do przodu auta, zatrzymałem się właśnie za tą puszka i wszystko jest ok. potem zaczyna sie kokpit i tam jest trochę rozbierania, staram się tego uniknąć, podczas rozbierania zauważyłem iż było naprawiane mocowanie przedniego schowka, montowany był zestaw głośnomówiący może któryś z "magików" uszkodził przewód przewód który mógł się potem poprostu upalić. Pytanie jest następujące jak byśmy szli po przewodzie zasilającym przekaźnika świec żarowych to dojdziemy bezpośrednio do akumulatora czy po drodze napotkamy jeszcze coś "pomiędzy" jeśli tak to gdzie to się znajduję
  15. W ciągu tygodnia dobiorę się do niej i dam znać co i jak. Dzięki za dotychczasową pomoc była bardzo pomocna. Pozdrawiam Robert
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.