Skocz do zawartości

eActiVe

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O eActiVe

  • Urodziny 02.12.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 316i 1995 / E39 528i 1998
  • Lokalizacja
    Siemianowice Śląskie

Osiągnięcia eActiVe

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Na oponka 245 szeroka. Dalej mam trochę wrażenie muła w dolnych obrotach, ale dopóki nie porównam sobie tego z inną 528, to nic nie grzebie. Powiem szczerze - niewygodnie trochę się jeździ na tych 18-stkach. Zamienię na 17-stki z ładnymi oponami :)
  2. Powiem tak, po wymianie termostatu i wyczyszczeniu przepływomierza, wykasowaniu adaptacji na felgach 18-calowych mieszcze sie w miescie w 12 litrach na tą chwilę. Chyba skończy się na instalacji gazowej tak czy tak, ale w porównaniu do mojego E36 1.6 M43, który palił 9-10 benzyny, to i tak dobry wynik
  3. Jadąc wczoraj do pracy zauważyłem, że po włączeniu ogrzewania temperatura spada. Wymieniłem termostat + komplet uszczelek obudowy termostatu i temperatura na tą chwilę 92-100 stopni. Wykasowałem adaptację i będziemy myśleć dalej. Czy da się sprawdzić przepływomierz miernikiem? Napięcie na danym pinie itp? Sprawdzałem tak w M43B16, lecz tam jest klapkowy. Niestety nie znam nikogo z 528 w okolicy zeby porownac moc.. Pozdrawiam
  4. Jak dokonac korekcji polozenia walka? Czy czujnik w glowicy jest jedynym czujnikiem temperatury cieczy? Zapowietrzony uklad raczej odpada. Sprawdzalem temperature logujac sie do klimy i pokazuje to samo, wiec sugeruje ze sygnal idzie z magistrali. Auto z pojedynczym vanosem bez gazu. Filtr powietrza nowy. Swiece nie wiem, wymienie po 10-tym :)
  5. Tak na logikę, to leją wtryski, czujnik położenia wału lub czujnik temperatury w głowicy. Nie chce wymieniać w ciemno. Najgorsze jest to, że nie ma żadnych błędów... PS.: Generalnie po czym w parametrach poznać, że włączył się VANOS oprócz przełącznika ON/OFF?
  6. Witam serdecznie. Zakupiłem niedawno nową bawarkę i jest pewien problem. Silnik jest suchy i pracuje równo zimny czy ciepły. Spalanie trasa/miasto ekonomicznie 20l/100km. Znajomy od 3 miesiecy ma ten silnik w E46 i spokojnie przy normalnej jeżdzie w mieście (Katowice) w mieście w 10-11 się mieści. Proszę o analizę livedata z INPY. http://imageshack.us/a/img826/6910/ve05.jpg http://imageshack.us/a/img534/5295/90tw.jpg http://imageshack.us/a/img547/5738/gtp9.jpg http://imageshack.us/a/img69/1967/whpo.jpg http://imageshack.us/a/img17/2645/ngkw.jpg http://imageshack.us/a/img560/3796/vj54.jpg Wywaliłem adaptację i przejechałem ok 50km Problem jest taki, że ekonomizer nie schodzi poniżej 10/100. Zmierzyłem ponownie spalanie wyszło 20l/100km przy ekonomicznej jeździe. Inpa pokazuje mi zły kąt zapłonu. Może czujnik temperatury? Są osobne na zegary i do ECU, czy jest 3/4-pinowy? Odczuwalny spadek mocy, jeździ jak 2.0. http://imageshack.us/a/img824/1241/uryd.jpg http://imageshack.us/a/img809/2683/fuoq.jpg Temperatura cieczy chłodzącej nie przekracza 78 stopni (wskazówka pion). 0 błędów w pamięci. Czuć benzyne w spalinach (bogata mieszkanka) Obie sondy pracują w pełnych zakresach. Proszę o pomoc. Pozdrawiam serdecznie Pozdrawiam
  7. Wykrywa za bogatą mieszankę, więc raczej sprawna.. Jeszcze mogę miernikiem sprawdzić. na których pinach jest sygnał?
  8. Autko b+g sekwencja Stag 4+ Witam Panowie. Przestudiowałem już chyba wszystkie posty, myślę, że posiadam jakieś pojęcie o mechanice, ale mam problem z moim autem. Z dnia na dzień autko generalnie nie chciało trzymać obrotów po odpaleniu, a po próbie ruszenia po prostu gasło. Co zostało zrobione: -wymieniona guma przepływomierza (pęknieta) -przepływomierz - puściła blokada naciągu potencjometru -silnik krokowy - bzyczał i nie reagował - prawdopodobnie zatarty -wyczyszczona odma -uszczelniony układ dolotowy -wymienione świece przewody (aparat zapłonowy 100% sprawny) Stan teraz: Po odpaleniu do momentu kiedy krokowy trzymie tzw. ssanie (temp na niebieskim) jest w miarę ok jeżeli chodzi o pracę na biegu jałowym. Później następuje armagedon: -silnik traci obroty, strzela, bulgocze, gaśnie, nie ma mocy (benzyna i gaz) - wrażenie zalewania benzyną ECU pokazuje za bogatą mieszankę na sondzie lambda. Po odpięciu przepływomierza chodzi na biegu jałowym ok, ale nie da się jeździć Napięcia na wtyczce przepływomierza (po jego odpięciu): 1 - 5V 2 - opór 1k do masy (to mnie martwi - sprawdzałem u kumpla w m40 i nie miał na tym pinie nic) 5 - masa Zauważyłem również brak specyficznego pstryknięcia jakiegoś zaworu od maską po przekręceniu kluczyka. W kolektorze ssącym znajduje się tzw druga przepustnica - czy ktoś mógłby opisać jej działanie i zależności w stosunku do innych podzespołów. Pozdrawiam serdecznie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.