Witam. W silniku m40 dźwigienki się wycierają. wydasz kasę na nową głowice a problem za chwile wróci bo magistrala olejowa się zatyka. Ale jest rozwiązanie swap dźwigienek z sinika m43 które posiadają rolkę i wałek się nie wyciera. wałek możesz zostawić ponieważ bardziej się wycierają dźwigienki niż wałek. Jak się wałek wytrze to tylko troszkę na czubku krzywki co nie wpływa na czas otwarcia i zamknięcia zaworu.Więc takiej tragedii niema ponieważ straci troszkę tylko w górnym zakresie obrotów a zyska w dolnym.potrzebujesz dźwigienki od sinika m43 i pastylki adaptujące od pana Andrzeja nick na Allegro Francuz_2004 (100zł). Ja miałem ten sam problem ale mechanik skończy dzisiaj tą przeróbkę.Wielu ludzi miało problemy i ten patent zdaje egzamin. Poszperaj w necie Pozdrawiam