Skocz do zawartości

misiura

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i 1997
  • Lokalizacja
    Jawornik
  • Zawód
    geodeta

Osiągnięcia misiura

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. stwierdził że wszystko powinno być w porządku, po za tym że po około godzinie chodzenia samochodu cylindry były mokre, nie przepalił z niewiadomej przyczyny, dodatkowo odmę przeczyścił, zastanawia mnie czujnik położenia wału - może on robi taki zamęt, fajki oczywiście zmieniam, właśnie szukam na allegro
  2. u mnie fajki łączące świece z cewką wyglądają już na lekko przypalone, nie wiem czy to moja winna od tego kręcenia czy tez źródło całego problemu - dziś przy -6 nie odpalił, dopiero jak go z górki puściłem na pycha, poza tym mokre cylindry - nie przepala do końca benzyny, kompletny brak pomysłu
  3. metod nie znam ale mechanik raczej konkretny, gdyby sądził ze to cewki to pewnie kazałby wymienic a nie rozbierałby silnika, tak przypuszczam,
  4. wracając do tematu, auto na warsztacie, na razie brak diagnozy, poza tym że rozrusznik dobry, świece+cewki też - zdjęta górna pokrywa silnika, okazuje się że auto dostaje benzynę na cylindry ale w pełni jej nie spala, choć wszystko wygląda w porządku, choć śmierdzi benzyną, zamiast olejem, jak widać robi się coraz ciekawiej, czy posiada ktoś może jakieś sugestie ??
  5. sekwencje mam 1,5 roku - v-tec bodajże, przejechałem 25tys spalanie 12-13 średnio, w okresie letnim żadnych problemów, świece zmieniłem w lutym, reszta nieruszana, dodam jeszcze ze deska czysta, nic nie świeci poza tym co ma świecić, zastanawiam sie właśnie nad czujnikami wału i wałka, czy miał może ktoś z tym do czynienia - jakie są objawy ??
  6. to jest sekwencja, gaszenie na benzynie nie pomaga, benzyna raczej dobra, świeża w baku jest z 15litrów, dodatkowo 2 tygodnie temu zmieniłem filtr paliwa, powietrza zresztą też, zastanawiam się nad czujnikami wału i wałka czy może to mieć jakiś wpływ, czemu objawy pojawiają się na mrozie i to nawet lekkim, obecnie ładuje akumulator włożę rano i zobaczę - ale wątpię by odpalił,
  7. witam, pierwsze dni mrozu i od razu problem, niestety coś szwankuje w mojej bmw (520i 97r sekwencja), rozrusznik kreci ale auto nie może załapać, dzis udało sie ją odpalić po 15min kręcenia podając dodatkowy prąd na silnik przez kable, ale i tak szło to wyjątkowo opornie, byłem na serwisie po nowy akumulator jednak okazało się ze obecny jest sprawny, problem musi być w czymś innym, dodam ze przy plusowych temperaturach odpalał zawsze, choć nigdy nie na tyk, 2-3 sekundy, mam zamiar podpiąć ja pod kompa poszukać błędów, czy ktoś z was miał podobny problem i mógłby coś doradzić ewentualnie wskazać możliwe usterki ??
  8. witam, mam problem z pilotem w kluczyku ponieważ w żaden sposób nie chce zadziałać, bateria jest ok, myślałem że chodzi o zaprogramowanie - jednak to nie to - próbowałem kilkakrotnie bez rezultatów, przyczyna musi być w samochodzie, tylko nie wiem gdzie szukać - dodam jeszcze że mam oryginalny kluczyk z trzema przyciskami, oraz kluczyk do bagażnika który również posiada pilot - przycisk BMW - dioda mruga, centralka działa bez zarzutu, i na kluczyk, i na przycisk wewnętrzny, ktoś ma jakiś pomysł - w czym tkwi problem...??
  9. od razu po tym resecie, na przyszłość wiem jedno 20-30 min bez akumulatora nie resetuje w pełni komputera,
  10. auto było pod komputerem, żadnych błędów, odstało swoje bez akumulatora - i jest pali, niepotrzebne kontrolki zgasły, musiało jakieś zwarcie zrobić, podczas podłączania multifunkcji w kierownicy, (akumulator był nie odłączony) - jeden problem rozwiązany natomiast sterowania z kierownicy nadal nie ma,
  11. miał ktoś podobny problem czy już tylko pozostaje zaholowanie samochodu na serwis ??
  12. akumulator naładowany, (30 min przed tym zdarzeniem zrobiłem 50km bez żadnych problemów) w przypadku gdyby był rozładowany to przy zapalaniu gasną kontrolki, a takie coś tu nie występuje, jest równe stukanie ale nie od rozrusznika,
  13. witam, pojawił się u mnie problem z odpaleniem samochodu, mianowicie po przekręcaniu kluczyka świeca się wszystkie kontrolki potem gasną te co powinny oprócz asc oraz abs - co wskazuje jak się domyślam na jakiś błąd, przy próbie odpaleni słychać jedynie jakieś stukanie, rozrusznik ani nie drgnie - problem pojawił sie po tym jak starałem sie podłączyć kierownice wielofunkcyjną chodzi dokładnie o tempomat, muszę też zaznaczyć że prawdopodobnie poduszka nie jest oryginalna z tego samochodu, i chyba nie była podłączona ponieważ świeciła kontrolka, jedyne co działało to klakson, stan pierwotny po wyciągnięciu poduszki to 2 kostki i jeden kabelek z czego podłączony był kabelek i jedna kostka, i tutaj pojawia się pytanie, w czym tkwi problem i jak z nim sobie poradzić ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.