Skocz do zawartości

ziomek2

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39, 530D touring, M-pakiet, po lifcie
  • Lokalizacja
    Poznań/Koziegłowy

Osiągnięcia ziomek2

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Czy jest może ktoś z Poznania kto za piwko :) umożliwiłby podłączenie swojego panelu w moim aucie? Chodzi mi o panel z klawiszem MAX czyli po lifcie. Mam problem, który opisywałem i chciałbym być pewny czy mój panel jest sprawny czy nie
  2. A istnieje możliwość sprawdzenia panelu klimatyzacji? Nie chciałbym kupować używanego jak okaże się, że to nie jest to....
  3. Witam wszystkich Spotkał mnie pewien problem z klimatyzacją w e39 530d touring, climatronik dwustrefowy. W piątek podczas tych upałów wsiadłem do nagrzanego samochodu i odpaliłem. Niestety ale nie zadziałał panel klimatyzacji (działało tylko podświetlenie ) . Sprawdziłem bezpieczniki w schowku i wszystkie ok. Po przejechaniu 50km panel nagle zaczął działać, ale wystąpił kolejny problem. Przestała chodzić klimatyzacja :( Pojechałem na spr. czynnika i okazało się, że było 350 na 750. Więc postanowiłem napełnić. Niestety ale klima nadal nie chodzi. Podłączyli mi pod kompa i wydaje mi się, że mieli problem z podłączeniem się do moduły klimatyzacji. W końcu odczytali błędy 008d, 0012, 0036. Z opisów w necie nie dotyczą one klimy. Jak mogę jeszcze domowym sposobem sprawdzić klimę? Czy po zawieszeniu się panela reset kompa może pomóc i klima zacznie działać? Czy są jeszcze jakieś przekaźniki od klimy? Jak naciskam "śnieżynkę" to dioda się zapala i zwiększa się nadmuch Będę wdzięczny za jakąś pomoc
  4. Tak jest ze wszystkim, jeden będzie narzekał na markę BMW bo ciągle się psuje, a drugi nic nie robi i lata swoim samochodem. Wszystko zależy od egzemplarza - nawet nowe samochody potrafią być felerne. Koledzy a te BMW z Poznania to czy cena nie jest wygórowana?
  5. patrząc na oferty ciężko znaleźć e39 2,5 lub 3.0 w manualu w dobrym stanie i rocznikowo młodego. Nie wiem czy nie warto rozejrzeć się za egzemplarzem w Niemczech, bo porównując oferty bmw a volvo w Niemczech to wybór BMW jest większy. W poznaniu jest paru mechaników dobrych, którzy poza serwisem mogą sprawdzić samochód (skrzynia), bo specjalizują się w BMW. Nie ukrywam, że sedan ładniejszy niż kombi, ale żona się upiera;)
  6. Czekaj , czekaj:) bo ten w poznaniu (http://otomoto.pl/show?id=C23023583) nie ma CHIPA i ma przebieg 214tyś, co będzie można sprawdzić w serwisie w Poznaniu.(ile kosztuje sprawdzenie?) Ciężko mi ocenić fotel, bo oceniałem ostatnio tylko fotele w s80 i tam wiem jak wygląda po 200tyś
  7. nie ukrywam, że szukałem cały czas wcześniej volvo s80, ale na markę BMW e39 530D namawia mnie sąsiad, który jest fanem tej marki i nie ukrywam, że także byłem i jestem zainteresowany tym modelem. Automat czy manual to tutaj jest mnóstwo postów i zwolenników i przeciwników będzie zawsze wielu. Tak jak mówiłem wszystko zależy od eksploatacji poprzedniego właściciela. chodzi mi o ten egzemplarz, widzę, że koleś od pewnego czasu stara się go sprzedać, dlatego pytam co o tym myślicie http://otomoto.pl/show?id=C23023583 wolałbym rocznikowo 2003.... a co to znaczy ogromne koszty naprawy? jakie to są kwoty
  8. Tylko, że zakup manuala jest mało prawdopodobny bo jest ich strasznie mało..... czytałem parę tematów dot. automatów i prawda jest taka, że wszystko zależy od wcześniejszej eksploatacji.... a co sądzicie o tym egzemplarzu? http://otomoto.pl/show?id=C23023583 bo jestem dosyć mocno zainteresowany dzięki
  9. Jutro dowiem sie o VIN egzemplarzy, które podałem. a ten chyba ma z tylu klapę źle spasowaną http://otomoto.pl/bmw-530-m-pacet-C23017249.html a powiedzcie my czy warto zainteresować się tym egzemplarzem? http://allegro.pl/bmw-e39-2003r-m-pakiet-525d-163km-m-power-perelka-i2160087203.html tutaj jest stara aukcja http://allegro.pl/bmw-e39-2003r-m-pakiet-525d-210km-m-power-jedyne-i2056783680.html w której pisze, że samochód ma zrobiony CHIP na 210KM i 450NM czy silnik 2,5, a 3.0 to duża będzie różnica przy takim kombi jeśli chodzi o dynamikę i spalanie??
  10. Witam wszystkich na forum Jak zauważycie jestem nowym fanem marki BMW na waszym forum. Jestem zainteresowany kupnem BMW E39 diesel 3.0 lub 2.5 rocznik 2002 - 2003. Ze względu na plan;) powiększenia rodziny zastanawiam się nad kombi, chociaż nie koniecznie. Czy możecie spojrzeć na linki poniżej i ocenić te egzemplarze? Zanim napisałem na forum przejrzałem tematy i nie znalazłem żadnego wątku na temat poniższych egzemplarzy http://allegro.pl/e39-525da-common-rail-full-opcja-lifestyle-i2167867503.html http://allegro.pl/bardzo-zadbane-bmw-e39-530d-automat-skory-xenon-i2149752484.html http://otomoto.pl/bmw-530-d-193km-automat-polecam-C20835202.html http://otomoto.pl/bmw-530-m-pacet-C23017249.html http://allegro.pl/bmw-e39-2003r-m-pakiet-525d-163km-m-power-perelka-i2160087203.html Będę wdzięczny za sugestie lub inne propozycje. Chciałbym wydać do 30 tyś, wieć wydaje mi się, że kwota na taki model jest wystarczająca? pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.