Skocz do zawartości

ipiechu

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    320d E46 2002r Touring

Osiągnięcia ipiechu

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Właśnie dopiero rozkręcony ślady są z zewnątrz widać że krzywo zeszlifowany blok jest w ogóle. Czy cylindry i tłoki są ok nie wiem :/ tylko zdążyłem to zobaczyć zrobić zdjęcia i lecieć do pracy. Pytanie czy da się to sensownie naprawić ? będę dawał dopiero do planowania głowicę więc czy reszta jest nie naruszona :/ trudno powiedzieć wygląda to w ogóle jakby zawory były już kiedyś wyjmowane nie każda ma kropkę na sobie są ślady uszczelniania silikonem i najtańsza uszczelka pod głowicą. Czy w takim wypadku można uderzać do komisu który to auto sprzedał?
  2. Witam, oto fotki wczoraj rozebranego silnika.... http://imageshack.us/photo/my-images/651/20120225464.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/862/20120225465.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/13/20120225466.jpg/ widac ze juz byla glowica robiona i to widac przez jakiego fachowca teraz pytanie co zrobić w takim przypadku auto mam ponad pół roku dopiero :/
  3. Przepraszam czy ktoś może usunąć te podwojone posty jakiś problem z przeglądarka mam :/
  4. Dzwoniłem do mechanika podobno sprawdzał kompresje i jest niestety brak. :/ Możliwe że jakiś element przypieczętował się do głowicy? albo blokuje jakiś tłok na wylocie ?
  5. Dzwoniłem do mechanika podobno sprawdzał kompresje i jest niestety brak. :/ Możliwe że jakiś element przypieczętował się do głowicy? albo blokuje jakiś tłok na wylocie ?
  6. Dzwoniłem do mechanika podobno sprawdzał kompresje i jest niestety brak. :/ Możliwe że jakiś element przypieczętował się do głowicy? albo blokuje jakiś tłok na wylocie ?
  7. Dzwoniłem do mechanika podobno sprawdzał kompresje i jest niestety brak. :/ Możliwe że jakiś element przypieczętował się do głowicy? albo blokuje jakiś tłok na wylocie ?
  8. no nie ma ale on nie wiedział czy jest to e46 wiec miał prawo sie mylić a ona się wykręciła z gwintu został element grzejny zapieczony :/
  9. Właśnie wydaje mi się że sprawdzał ciśnienie ale nie pytałem bo mnie zszokowała ta informacja :/ auto mam pół roku kupione z niemiec i wydaje mi się że nigdy nie wymieniali świece i mechanik mówił mi że jeśli mam 2,5l to mam nie przyjeżdżać bo się ukręcają jak powiedziałem że mam 2l to się zgodził. Ma duże doświadczenie i dobrą opinię tylko słyszałem. Jeszcze upewnię się co do ciśnienia. I mam pytanie czy sens jest podłączać pod komputer auto? czy i tak nic nie wykaże skoro może być to uszkodzenie tłoka lub wtrysku? A jeśli wtrysku to co wtedy? A po rozebraniu głowicy auto będzie sprawne dalej bo słyszałem opinie że po roku może uszczelkę wywalić ponownie.
  10. Niby wpadła końcówka od żarnika, mechanik wszystko wyjmował magnesem, później przedmuchał 12atm powietrzem przewietrzył, ruszał wałem czy nic nie haczy ale niestety nic nie znalazł. Po uruchomieniu jednak silnik chodzi na 3 cylindrach. Co niestety ale będzie trzeba pewnie rozebrać głowice. Ktoś jeszcze stwierdził czy może przewody są uszkodzone myślę że sprawdzał ten fakt. Pytanie teraz co zrobić by to naprawić i jakie są możliwe komplikacje po takim zabiegu?
  11. Witam, niestety jak w temacie :/ przy wymianie świeć wpadła końcówka świecy do środka ten części grzejnej. Po oczyszczeniu niby wszystkiego i założeniu świec silnik działa ale na 3 cylindry!?! co mogło pójść nie tak?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.