Skocz do zawartości

macieksz

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    jest BMW X5 3.0sd, 286KM, 2007
    było BMW 525D E60, 2005
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia macieksz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki. W takim razie jutro sprawdzę.
  2. Witajcie, Dzisiaj szukałem spalonego bezpiecznika w mojej X5 i znalazłem :). Przy okazji chyba poprzestawiałem bezpieczniki, a jakoś wcześniej nie pomyślałem, żeby zrobić zdjęcie bezpieczników przed zmianami. Po tej operacji wyrzuca mi błąd http://www.foxrender.pl/bmw/4x4.jpg Zidentyfikowałem bezpiecznik, który mógłby za to odpowiadać, ale on jest ok i jest na swoim miejscu.Zaznaczyłem go czerwoną strząłką na zdjęciu poniżej. To jest obecny układ bezpieczników w mojej skrzynce. http://www.foxrender.pl/bmw/bezpieczniki.jpg Może ktoś mi podpowie, który bezpiecznik mógłby to być jeszcze? A może jakiś inny przełożyłem i on za to odpowiada? Z góry dzięki za wszelkie sugestie.
  3. Akumulator mam nowy. Wymieniłem go 3 tygodnie temu. Zrobiłem ostatnio trasę 200km. Akumulator był naładowany, a rano już był rozładowany. Mam nadzieję, że to jednak IBS.
  4. Naładowałem aku i odłączyłem kabelek. Akumulator nie rozładował się :) W końcu jakiś pozytyw w tej historii. Wymienię klemę i mam nadzieję, że problem się skończy. Pozdr, M
  5. Dzięki za info. Wymienię IBS i zobaczymy czy to to jest przyczyną. Podzielę się wrażeniami po wymianie :) Pozdr, M
  6. Nadal nie mam pewności co do IBS w moim samochodzie. Możecie potwierdzić, że pobór prądu (ok 8A) na postoju (wyłączony silnik i wszystkie systemy) jest wynikiem uszkodzonej klemy minusowej? Jak wyciągnę przekaźnik RL2 to pobór spada do normalnych wartości.
  7. Dzięki za szybką odpowiedź. Inpa nie pokazuje błędu IBS. Kiedyś raz się pojawił, a później już się nie. Jedyny błąd jaki mam to świeca żarowa na jednym cylindrze. Czy takie objawy pasują do problemu z IBS? Maciek
  8. Witajcie, Od miesiąca jestem posiadaczem 525D. Od dwóch tygodni mam problem z akumulatorem i zasilaniem. Problemy rozpoczęły się, gdy w trakcie jazdy padł mi akumulator, samochód po prostu zgasł. Odpaliłem po kablach od innego, dojechałem do domu i wymieniłem na Centrę Futurę 100Ah. Zarejestrowałem nowy aku przez INPĘ, jednak codziennie rano komputer wyświetla komunikat "Niski poziom naładowania akumulatora". Cały czas się rozładowuje. Zbadałem prąd i wychodzi na to, że na postoju z wyłączonymi systemami mam pobór prądu ok 8A. Pobór spada, gdy wyciągnę przekaźnik RL2. Przekaźnik zaznaczyłem na zdjęciu poniżej. Czy ktoś wie od czego jest ten przekaźnik i co może powodować taki wysoki pobór prądu? Ewentualnie prośba o polecenie jakiegoś dobrego elektryka w Warszawie. http://desmond.imageshack.us/Himg607/scaled.php?server=607&filename=imag00342.jpg&res=medium Dzięki i pozdrawiam, Maciek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.