Skocz do zawartości

Jaro.G

Zarejestrowani
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 740i E65 2007
    Moje pierwsze było BMW F11 520d 2010
  • Lokalizacja
    Gm. Piaseczno

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jaro.G

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witajcie, Szukałem ale niestety nie znalazłem takiej informacji a mianowicie jak dostać się i wymienić moduł/sterownik EDC-K w mojej E65. Wiem ze schematu, że jest on zlokalizowany gdzieś z przodu przed pasażerem ale jak najlepiej się tam dostać, przez schowek, czy może pod? Nie chcę rozebrać za dużo. Z góry dziękuję za wszelkie porady.
  2. Ponieważ problem z moją E65 został rozwiązany to opiszę jak, może komuś się przyda. Udałem się na pierwsze po zakupie sprawdzenie auta do Bawaria Motors w Piasecznie (po zakwalifikowaniu do programu BMW Koneser, sprawdzenie stanu auta to tylko 500 zł po rabatach :D ). Potrzebowałem weryfikacji kilku rzeczy i m.in. nie działającego zamykania z obu kluczyków (pilotów). Po weryfikacji okazało się, że auto nie ma żadnych błędów czy problemów elektrycznych (oprócz spalonej pompki spryskiwacza szyby, ale tego się spodziewałem), padła propozycja zamówienia jednego kluczyka nowego jako pierwsza alternatywa. Ustaliłem jednak, że na razie się wstrzymam i najpierw sprawdzę (w punkcie dorabiania kluczy) czy ten jeden przycisk nadaje w ogóle jakikolwiek sygnał. Okazało się, że oba piloty nic nie nadają tylko na przyciskach zamykania, reszta działa prawidłowo, więc pan od dorabiana kluczy zaproponował, że rozpołowi kluczyk i sprawdzi mikrostyk, kiedy go wymienił okazało się, że to był problem :D , przy okazji wstawił nowy akumulatorek, zakleił ponownie teraz hula jak z fabryki. Koszt naprawy jednego pilota z wymianą akumulatorka to 150 zł. Więc na początek polecam sprawdzić czy pilot nadaje sygnał na nie działającym przycisku.
  3. Czołem, Tema rzeka :D Chyba musisz trochę sam "rozpracować" tematy jakie tutaj poruszano bo w nich przynajmniej ja znalazłem wiele odpowiedzi na tak postawione pytanie. Ja co prawda posiadam przepiękne 740i E66 2007 niespełna tydzień, ale szukałem V8 benzyny i właśnie tak się "trafiła" okazja, że auto ze sprawdzonym przebiegiem z Niemiec, serwisowana do końca w ASO i to regularnie. Do tego okazja polegała na tym, że w aucie został wykonany całkiem gruby serwis silnika z wymianą rozrządu, uszczelniaczy zaworowych, rurki wody, cewek oraz wszystkich uszczelnień. Oczywiście to zostało uwzględnione w cenie ale robiąc to w "swoim" serwisie wyszło to by mnie zdecydowanie drożej.
  4. Witam Wszystkich, Pozwolę sobie odświeżyć temat ponieważ niedawno stałem się posiadaczem pięknej E65 LCI 740i z 2007 roku, ponieważ auto przez ostatnie kilka miesięcy nie było zbyt wiele używane oczywiście ma ten sam problem, otwieranie drzwi, klapy działa ale max 3-4 metry natomiast zamykanie z pilota w ogóle nie działa. Sprawdzam błędy przy użyciu bimmer-tool'a i żadnych błędów nie ma (jedynie jeden z silnika z zaworem DISA). Pytanie moje jest takie, czy jest możliwość podładować akumulatorek w pilocie na postoju a jeśli tak to czy wystarczy włożyć kluczyk do stacji dokującej i go wcisnąć czy trzeba również uruchomić zapłon? Pozdro Jaro
  5. Zamówiłem oba raporty z Bimmer check za 139 zł i Autobaza za 60 zł i powiem Ci, że ten z Bimmer'a nie powinien kosztować więcej niż 30 zł, zawiera jedynie historię serwisową i rozkodowany VIN i dostałem go po 12 godzinach. Ten z autobazy dostałem po 1 minucie i zawiera on dokładny opis każdej czynności serwisowej i części do tego informacje o szkodach, zdjęcia i cenę z potencjalnych wcześniejszych i bieżących ogłoszeń, do tego wykres przebiegu, rozkodowany VIN i wszystko w ładnej formie. To tylko taka dygresja, abyś wiedział co ludziom polecać na przyszłość, poza tym informacje o aucie werbalne od sprzedawcy vs raporty się potwierdzają, teraz pozostają mi tylko oględziny ;-) Dzięki za pomoc :cool2:
  6. Byłbym pozytywnie zaskoczony gdyby faktycznie miała niecałe 200 kkm, patrząc na zdjęcia wnętrza i foteli powinna mieć sporo poniżej 500 kkm :) Poleciłbyś jakiegoś sprawdzonego dostawcę takiego raportu, ja nie mam niestety doświadczenia w tej materii a opieranie się na popularności w mediach może się skończyć jak shoppee :D Oczywiście jutro wykonam telefon do sprzedającego a wtedy będę mógł krzyżowo skonfrontować uzyskane informacje.
  7. Witam Wszystkich, Wpadła mi w oko taka siódemka https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-7-bmw-750il-2006r-super-stan-ID6F9o7w.html Jeśli ktoś może już ją oglądał i może się podzielić spostrzeżeniami lub jest w stanie co nieco sprawdzić po VIN to z góry bardzo dziękuję :cool2:
  8. Oki, w takim razie nie będzie upgrejdu :)
  9. Witajcie, w swoim F11 za pomocą Bimmercode odblokowałem opcję wyświetlania ciśnienia w kołach, na wyświetlaczu iDrive pojawiły się pozycje "Bar" przy każdym kole ale oczywiście nie wyświetlają żadnych wartości. Czy jeśli zmienię czujniki monitorujące utratę ciśnienia na takie, które mierzą ciśnienie to wówczas pojawi się odczyt?
  10. Dzięki, udało się, mam pełną specyfikację :-)
  11. Chodzi mi o to że spinki mają na środku otwór grubości cienkiej słomki, tak ma być czy tam nie powinien być trzpień rozporowy?
  12. Szanowni, Zerknijcie proszę na poniższe zdjęcie podszybia, czy tym spinkom czegoś nie brakuje?
  13. Pozwolę sobie odświeżyć temat, otóż w mojej F11 z roku 2010 zamek nie za każdym razem dociąga klapę automatyczną co powoduje, że roleta również się nie zasuwa i oczywiście nie gaśnie oświetlenie bagażnika. Można to jakoś wyregulować?
  14. Drogi Adminie, czy C306663 miał lub ma jakąś zaległą akcję?
  15. Rzeczowo napisane :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.