Skocz do zawartości

jasiu_

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39, 528i, 1999 indywidual, technic

Osiągnięcia jasiu_

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wszystko co opisałeś w pięknych podpunktach, opisałem wyżej że zrobiłem i sprawdziłem łącznie ze stałym napięciem na 3 pinie i masą na 4 pinie. Jak sprawdzić poza samochodem czy sam siłownik jest sprawny?? Zanim wydam pare ładnych złociszy na siłownik (tylko ASO nic innego nie wchodzi w grę ) wolę się upewnić.
  2. A powiedz w takim układzie po co jest doprowadzone stałe napięcie? I żaden pozostały nie daje znaków życia, i by uwaliło tak wszystkie pozostałe 3 piny?? No posprawdzam, ale niech się trochę cieplej zrobi. A gdzie mogę wcześniej sprawdzić tą wiązkę, żeby znaleźć błąd gdzieś na nitce, są jeszcze gdzieś jakieś połączenia?
  3. Witam dopadło i mnie, objawy takie same, rozebrałem klapę, posprawdzałem kable wszystkie wyjąłem i włożyłem jeszcze raz, lampka bagażnika świeci, tablica rej świeci, na wtyczce od tego siłownika ( 5 pinowa opisana kolejność pinów ) na 3 pinie mam stały + 12v, natomiast na 4 pinie masę, pozostałe piny nie wykazują oznak życia, pomimo pykania pilotem i przyciskiem klapy. Dodam że w kabinie słychać przekaźnik. Przypuszczam że siłownik do wymiany, wcześniej pisane było o rozebraniu siłownika, kiedyś czytałem że wystarczy jakiś mikrostyk za 2 zł wymienić, ktoś coś słyszał w tym temacie?? Ktoś zna cenę, ORI w ASO tego siłownika, cena na realoem raczej odstrasza.
  4. a jak usunąć te błędy?? Póki co nic nie działa w INPIE oprócz diagnnozy "ENGINE". Całkiem możliwe że jakieś śmieci, bo widzę że chodzi o pompę paliwa, a ta była wymieniana parę dni temu, ze względu iż złapała zawias.
  5. No o tym nie wiedziałem.Kupiłem kabel pod OBD, no to inwestycja w przejściówkę i do boju. A ktoś potrafi zinterpretować moje screeny??
  6. Dzisiaj przyszedł kabel, i zainstalowałem sobie INPA, po podłączeniu, mogę przeprowadzić tylko diagnozę ENGINE, wszelkie inne typu body, transmision itp nie działają. Jakieś pomysły dlaczego? Auto: 528i z gazem STAG 300 Sprawa druga poniżej wrzucam screeny z pracy motoru, oraz wyrzucone błędy. Proszę o diagnozę i lekki opis co z czym i dlaczego. http://img851.imageshack.us/img851/5315/bd3y.th.jpghttp://img849.imageshack.us/img849/2072/bd2u.th.jpghttp://img860.imageshack.us/img860/6899/bad1s.th.jpg http://img849.imageshack.us/img849/1755/screen5x.th.jpghttp://img441.imageshack.us/img441/5254/screen4qdu.th.jpghttp://img820.imageshack.us/img820/3698/screen3gz.th.jpg http://img846.imageshack.us/img846/901/screen2by.th.jpghttp://img29.imageshack.us/img29/2264/screen1von.th.jpg Proszę o pomoc i wyjaśnienie z czym to się je i co i za co odpowiada. Pierwszy raz włączyłęm INPA i nic nie rozumiem, oprócz poszczególnych parametrów, które i tak nie wiem jak powinny wyglądać. Z fóry dziękuję
  7. jasiu_

    528i M52TU - kaput

    No i bawaria znowu na drodze. Powodem była kończąca się pompa, złapała zawias, nawet proszenie, błaganie i pukanie w obudowę nie pomogło, pompka założona nowa i śmiga aż miło.( ciekawe jak długo) A żeby było śmiesznie stara po wyjęciu i podłączeniu do kompa ruszyła za 1-ym razem, za drugim również, a za trzecim już niechciała do nas gadać.
  8. jasiu_

    528i M52TU - kaput

    Póki co znalazłem sąsiada z lawetą,(kto to widział BMW na lawecie :evil: ) więc Beta jedzie do Adama. Jak wrócę o własnych już siłach napiszę przyczynę problemu, mam nadzieję nie drogiego.
  9. jasiu_

    528i M52TU - kaput

    Błędów nie ma, wahy 12 zbiornika, pompki wogóle ni słychać , cewki ok, dodatkowe zabezpieczenie odłączone.
  10. jasiu_

    528i M52TU - kaput

    Przed chwilą byłem w garażu, wywaliłem siedzisko i po przekręceniu kluczyka żadnych dźwięków nie słychać pod metalową pokrywką! W Mondeo słyszałem załączającą się pompę na zapłonie na ułamki sekund, jak padła też był cisza. Czy w BMW ma być cicho (ze względu na wygłuszenie )czy tak jak w Fordzie powinienem słyszeć na ułamki sekund pompę? Na dodatek chyba Bateria powiedziała papa, bo tylko cykanie zostało.
  11. jasiu_

    528i M52TU - kaput

    Witajcie, możliwe że było tego pełno na forum, ale wybaczcie po 1-sze jestem nowy ( wiem nie zwalnia z szukajki), po 2-gie auto muszę koniecznie i pilnie uruchomić. AUTO: E39, 528i +gaz ( Stag 300, nowe MJ, nowy red. Arctic), nowe świece, nowa odma, nowa przepływka, zero lewego powietrze wyeliminowałem po kupnie. Dzisiaj rano wsiadłem do samochodu, i lipa kręci kręci ale nie zaskoczy, nie ma nawet zamiaru bąka puścić. Poprostu kaput. Wczoraj normalnie jeździł i na gazie i na beznzynie i nie było problemu, jedyne to jak parkowałem w Hali to poczułem tak jakby delikatny smrud benzyny. Powiedzcie za co mam się zabrać!!! WYcieków nie ma w hali sucho pod autem pomimo kręcenia, odcięcie zapłonu wyłączyłem myśląc że może to jest powód, rozłączyłem gaz. Na komputerze byłem w Poniedziałem w Adam - Serwis osowa, błędów praktycznie żadnych oprócz zbyt ubogiej mieszanki na 4,5,6 cylindrze - spowodowane gazem. Zrobili adaptacje. Co jeszcze sprawdzić i gdzie dokładnie. P.s nie mam kabla ani INPY dopiero w drodze, do mechanika w taką zimę holować troche lipa. Pomóżcie mam ją dopiero 2 tyg, a już mnie drażni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.