Skocz do zawartości

darmil

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 2,0d 2002,E60 3,0d 2007

Osiągnięcia darmil

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Cena może być netto,już się z takim ogłoszeniem spotkałem.
  2. Rozumiem ,dzięki za info. Jutro zadzwonię w sprawie nr. vin i ewentualnie jeżeli będzie wszystko ok.założę nowy temat. Zmartwiłem się tymi wizytami w serwisie.
  3. Dzięki w poniedziałek rano lecę do inchcape i sprawdzę jeszcze tego. http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-oplacony-faktural
  4. Panowie czy coś przykuło waszą uwagę ,czemu się przyjrzeć?
  5. Witam , Panowie co sądzicie o tym BMW jestem zainteresowany kupnem.
  6. kolego miałem podobnie w e60 3.0d przy przebiegu 120tys. czyszczenie egr i przeczyszczenie wtrysków załatwiło sprawę ,radość zjazdy powróciła. :D
  7. Kolego miałem podobny przypadek na początku mojej przygody z BMWe39 2.0d. Odma była tak zapchana że w pierwszej fazie wyrzuciło mi bagnet a po kilku dniach wywaliło uszczelniacz na turbo. Przyczyna błaha zapchany filtr odmy[ kompletny kit w środku]. Koszt takiej naprawy ok.4000zł nowe turbo plus filtry olej itp.
  8. Kolego mam bardzo podobny też gaśnie podczas jazdy i odpala bez problemu. Walczę z tym już prawie rok i nadal nic .Zero błędów serwisy aso i mechanicy nie mogą mi pomóc. Napisz jakie miałeś objawy i czy wywalało jakieś błędy.
  9. Kolego miałem to samo, dwie wizyty w aso Auto Rawski i faktura 3700 nie załatwiły sprawy. Dopiero po trzech miesiącach i wizyty w Auto Clasic Raszyn P. Adam ogarnął temat w 30min. Przyczyna leży przy połączeniu komputera z kośćmi ale po odpięciu trzeba robić procedurę startu. Tak było w moim przypadku :D
  10. Kolego miałem to samo. Kilka wizyt w autoryzowanym serwisie kilka tysi wydanych i nic . Po kilku miesiącach mordęgi trafiłem do Auto Clasic w Raszynie.P.Adam po 10min.zlokalizował usterkę naprawił za frajda z jady powróciła . :D
  11. Tutaj się nie zgodzę, ja miałem padniętą klemę ibs waliło błędami ale prąd był . Tylko jak muza pograła 15 min po zgaszeniu to wtedy zaczynał się problem. Klema ibs wymieniona i na razie ok. Ale też było sporo walki i diagnoz.
  12. Kolego ja miałem podobny problem w e39 woda wpadała przez uszczelnienie drzwi .Trzeba zdemontować boczek i tam podkleić spód boczku .
  13. Koledzy jestem po wizycie w BMW Rawski, po kolejnej diagnozie całej elektroniki jestem w szoku zero błędów żadnego znaku po zgaśnięciu auta itp. Klema ibs ok. ładowanie 14,7-14,9 .Teraz to zgłupiałem, samo się popsuło samo się naprawiło. Temat kończymy. :P
  14. Nie boję się ale nie chcę im robić antyreklamy .Chcę im dać szansę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.