Skocz do zawartości

carlack.leg

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 18i sedan 1993

Osiągnięcia carlack.leg

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. carlack.leg

    czy kupic czy nie?

    dzieki tomek za to porownanie czy ty na codzien jezdzisz dieslem chodzi mi o to czy to jest sens ja juz pisalem ze nie lubie diesla ale to sie bierze moze z tego ze nigdy takowego nie posiadalem benz. silnik jest dlamnie prosty tak jak i moja osoba ale sprobuje przejechac sie 530 bo taka teraz naprawiam na warsztacie i zobacze napisze napewno jakie doznania zjazdy jesli chodzi o ten motor pozdro jacek
  2. carlack.leg

    czy kupic czy nie?

    dzieki haras witam cie powiem krotko potrzebuje auta ktore nie bedzie stalo u mechanika ja sam jestem mechanikiem z zawodu porzucilem ten temat w imie lak. sam.mam e36 gdzie nikt jeszcze nie wkladal swoich rak do niej procz mnie ,szukalem auta nypla tzn. nie robionego pod wzgledem blach.lak. no i w koncu kupilem 1993 orginalny lakier 1.8 do 2.0 grubosc lakieru to norma fabryczna nacieszylem sie krotko bo ktos mi zajechal droge wiec robie juz cala bo nie wypada by lak. sam. jezdzil z wyblaknietym lak. jesli mozesz to powiedz mi co mam wybrac mam ciezka noge i u mnie kazde auto pali tyle co musi ,pierwsza beatke bo tak je nazywam musialem sprzedac bo mi sytuacja materialna nie pozwalala jej trzymac teraz duzo sie zmienilo niechce zebys pomyslal ze wylewa mi sie z portwela ale kocham auta z tylnym napedem i o duzej mocy no i padlo na bmw gdzie jestem wierny swoim ideologiom w tym momencie nie chodzi mi o 2-4 litry paliwa tylko o to zebym byl zadowolony bo nawet chyba nie bede bawil sie w zakladanie inst. lpg.pozdro jacek
  3. carlack.leg

    czy kupic czy nie?

    dzieki wszystkim za odzew wybor jest dozy mam nadzieje ze sie na cos zdecyduje i napewno nie bedzie to audi a8 pozdro jacek
  4. kombinacja bieli z ciemnym kolorem jest ok, napewno doda twjemu autko jakiegos uroku ja wspolpracuje teraz z biurem reklam maja fajny program w kom.robisz zdj. swojego autka a oni np. maluja ci dach no i masz obraz sytuacji po kilku sekundach jest to dobre bo nieponosisz kosztow jak ci sie nie podoba pozdro jacek
  5. carlack.leg

    czy kupic czy nie?

    witam jestem nowy na tym portalu ale z motoryzacja jestem zwiazany niemal od dziecinstwa ostatnio napalilem sie na e38 i pomocy jaki silnik zeby nie byc czestym gosciem u mechani ka jestem co prawda mech z zawodu ale tylko z zawodu zajelem sie lakiernictwem po szkole no i juz to trwa jakies 16 lat dlatego prosze o jakies odp. czy lpg? czy nie w gre nie wchodzi diesel bo nie lubie ijuz z gory dzieki jacek
  6. witam cie w odp. jestem z legnicy to kawalek ale napewno znajdziesz kogos kolo siebie w moim warsztacie praktycznie wszystcy czuja sie jak u siebie moga zawsze uczestniczyc w pelni podczas naprawy swojego autka i moze przez to nie narzekam na brak roboty panuje niezla atmosfera smiejemy sie czesto z powiedzenia gdzie jest nitro tam jest cool .wazne jest tylko to zeby ci ktos szpachli nie nawalil za duzo bo to po jakims czasie widac to jest tylko chemia szpachla po okolo 3 miesiacach traci 30 procent swojej objetosci to znaczy ze jak wyjezdzasz z warsztatu to jest ok a dopiero pozniej widac efekty naprawy dlatego ostatnio bardzo modne stalo sie cynowanie elem. naprawianych ale ten fach niestety zanika malo jest osob ktore to jeszcze potrafia sa to zazwyczaj osoby juz starsze ktorym sie juz nie chce z racji wieku ja kilka razy probowalem to robic ale skotki byly rozne wiec sie nie biore pozdro jacek
  7. a w jakim kolorze ten dach mial by byc? bo jezeli chodzi o czarny matt to polecam oklejenie jest napewno taniej i bardziej estetycznie niema wtracen tzw. syfkow na macie nie wypolerujesz pozdro jacek
  8. witam ostatnio klient mi przywiuzl drzwi w kolorze i odcien byl na strzal warto poszukac to odejda ci koszty a co do tylnego panelu to idzie to zrobic u mnie za wyprostowanie bys zaplacil 150 pln. a za lakier 350pln ten kolor pasuje na strzal wiec nie trzeba cieniowac koszty naprawy nie sa duze ,tylko jak mozesz to postaw auto do warsztatu ktory posiada urzadzenie zwane spoterem (do wyciagania profili zamknietych) to napewno zrobia to porazadnie i nie bedziesz mial ulepionego blotnika pozdro jacek
  9. to jest chora sytuacja rzeczoznawca i tak zmierzy grubosc powloki lak. a zniszke i tak stracisz 10proc.na rok,co do wyceny to policzy i tak amortyzacje dlatego lepiej i taniej bedzie chyba zrobic to z wlasnej kasy warto tez zobaczyc ile wyjda drugie elementy,mozna kupic uzywane w dobrej cenie i przedewszystkim nie naprawiane,tylko polakierowac i przelozyc a co za tym idzie wyjdzie to na dobre napewno autku,ja jak robie auto to staram sie eliminowac takie elementy juz na samym poczatku no chyba ze chodzi o elementy stale takie jak dach czy tylny panel gdzie wymiana jest pracochlonna i skomplikowana pozdro jacek
  10. witam w odpowiedzi na pytanie ile kosztuje polak. calaka to moglbym chyba pomoc prowadze warsztat blach.lak.pewnie ze mozna uciec z kosztow lakierowania tylko jakim kosztem godzac sie na jakas minimalna cene musimy liczyc sie z tym ze lakiernik uzyje tez jak najtanszych mat. gdzie na efekty tandety nie trzeba dlugo czekac srednio na 13 elementow auta trzeba liczyc okolo 1500 do 1700 zl za same mat. jezeli chodzi o gorna polke a przecierz za prace trzeba tez zaplacic tj.rozbrojenie uzbrojenie poj. jakies drobne prace blach.przygotowanie lakiernicze no i samo prysniecie a na sam koniec polerka jak by tak policzyc te wszystkie godziny to troche tego wyjdzie u mnie w warsztacie pol. calaka wychodzi srednio od 5000 do 7000pln w zaleznosci od wielkosci poj oraz koloru pozdro jacek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.