Skocz do zawartości

dżonrambo

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e 30 316i 1990r

Osiągnięcia dżonrambo

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. dżonrambo

    pytanko o tylne lampy

    a w jaki sposob można to sprawdzić lub w jakich modelach były montowane bo jak już wspomniałem są z innej bawarki z której mam kierownice Z literką M hehe halogeny i takie tam
  2. dżonrambo

    pytanko o tylne lampy

    a co myślicie o tych http://allegro.pl/lampy-tylne-tyl-bmw-e30-mhw-ciemne-dymione-rarytas-i2338501061.html podobne???
  3. dżonrambo

    pytanko o tylne lampy

    Witam. Mam pytanie w sprawie tylnych lamp mojej bawarki. Lampy te pochodzą z e30 kombi chyba 1994r 2.5 Pb . Otóż jakiś czas temu pewien ktoś chciał kupić moje lampy. dawał za nie swoje lampy (z tego co się orientuje to są to Clear Red / White) i jeszcze kasę nie pamiętam już ile. może powiecie mi co to za lampy i dlaczego są takie specjalne lub może nie są aż takie specjalne a ja obszedłem sie smakiem. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4ce3d24268190f92.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/856b90babcd4c7cf.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/079033d6742a1769.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/fd70627f33170ae4.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b0fb147122b95207.html Z góry dziękuje za profesjonalne info
  4. witam. autko naprawione. Wymieniona pompa wody(stara już swoje przeżyła), termostat (zawieszony na otwarciu), przeczyszczone przewody (kamień - zmniejszona średnica weża), przeczyszczony mieszacz (coś tam z nim zrobili ale też o kamień chodziło), wymieniony filtr powietrza i gazu, w obudowie filtra powietrza zatkany wlot powietrza z przodu i wywiercony na tylnej ściance (nie dławi się już tak bardzo przy wyhamowywaniu na gazie). I jeszcze jedno pytanko a mianowicie odnośnie silniczka krokowego - mechanik powiedział mi, że podczas jazdy na benzynie steruje on dawkowaniem powietrza, natomiast przy jezdzie na gazie steruje powietrzem i gazem i tu pytanie 1.czy są jakieś specjalne silniczki krokowe do zagazowanego autka, 2. czy można jakos go wyczyścić 3. i czasem zatrzesie autem na postoju tak jakby przygasał i wracał spowrotem na obroty (nie wiem czy dobrze to opisałem hehe) pozdrawiam
  5. dzieki. zaczne od termostatu. bo może sie nie domykać tak jak napisałeś. i przez to cały czas jest duży obieg i przy tej temp. do wiosny sie nie nagrzeje. byłem u mechaników ale są zawaleni robotą jak tylko sie zwolni miejsce to wjade do warsztatu. i tak bede eliminował przyczyny jedna po drugiej :(
  6. powoli się nagrzewa (niedogrzewa). dzisiaj byłem u mechaników dalszy ciąg odpowietrzania. na miejscu wszystko ładnie mieszacz ciepły nawiew gorący, ale dalej sie nie dogrzał. wyjechałem z warsztatu przejechał kawałek gaz padł (zamarzł). mechanior powiedział ze bmw bardzo ciężko sie odpowietrza. wspomniał też ze rury mogą być zapchane(zakamienione) i trzeba zastosować odkamieniacz ale to dopiero jak sie ociepli. sprawdzał też mieszacz czy nie zaszedł kamieniem - wszystko oki.nie wspomniałem że nieszacz jest najwyżej. wiec odkreciłem go i dałem jak najnizej i dalej du.a. wymiekam.
  7. to ja juz czegoś tutaj nie kapuje. odpowietrzany był - odkrecony korek lałem - żaden bombel już nie leci (mechanik robił tak jak ja i jemu też nie leciał). wodą zalałem bo z braku laku lepiej wodą niż żeby pusta jechać z myślą ze później na płyn zamienie (tak na marginesie to może albo aż 1.5 litra wlałem). jak zacisne przewody od gazu tak że płyn tam nie leci to grzeje jak głupia i na odwrót. jak się bujne szybciej to zaczyna coś grzać jak zwolnie to znowu nic. jak mam ją inaczej odpowietrzyć w takim razie. kilka osób jak powiedziałem im co mi sie przytrafiło powiedziało że to termostat. ja juz nie wiem. a teraz jest tak zimno że paluchy marzną po chwili grzebania przy tych przewodach. HELP
  8. jutro jeszcze raz sprawdze co z tym zapowietrzeniem
  9. troszke tyle co wcześniej tzn. przed akcją ale w tedy jeszcze grzał
  10. nie czuć :/ u mechaniora był odkręcony przez poł godziny i nic
  11. Witam. Mam taki problem z moja Buńką e30 316 1990 lpg Na wakacjach strzelił mi pasek klinowy podczas jazdy. Woda w chłodnicy sie zagotowala ale z silnikiem wszystko jest ok. Mechanior wymienił pasek ja dolałem wody do chłodnicy i wszystko pieknie. Przyszła jesień postanowiłem wymienic wode z chłodnicy na płyn. Tu zaczęły się problemy. Silnik się nie dogrzewał z nawiewów leci zimne powietrze. telefon do kolegów i własna ocena układ zapowietrzony. odpowietrzałem poprzez odkręceni zaworku na chłodnicy gazowanie - to co wyczytałem na necie. Jednego nie mogłem spróbować - chodzi o odkręcenie takiej śrubki na kolanku przy silniku zdaje mi się, że przy termostacie bo jest zajechana. wybrałem sie do mechaniora ten tez tam cos czarował ale nic. Aż wziął klucze francuski zacisnął węze doprowadzajace płyn do mieszacza i nagrzewnica zaczeła grzać. Sukces. Szcześliwy wracałem do domu przełączyłem na gaz i tu lipa - gaśnie na gazie. Pod domem sprawdzam mieszacz zimny (bardzo). wyjechałem na obwodnice depnąłem mocniej z nadzieja że pchnie płyn do mieszacza - NIC. pod domem wziąłem kombinerki zacisnąłem węze od nagrzewnicy - mieszacz sie nagrzał nawiew LÓD. Masakra o co chodzi . Pomocy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.