Skocz do zawartości

Darkkozak

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 325I M50B25 1991

Osiągnięcia Darkkozak

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, jestem nowy na forum dlatego jeśli pisze nie w tym dziale to śmiało walic odrazu łopatą przez łeb ewentualnie możecie wysłać łopate kurierem to zaoszczędzicie czasu. Sprawa wygląda tak, swap był robiony z silnika M50B20TU 94' na M52B20 97' z e36. Nowy silnik pracował do ostatniej sekundy i został zgaszony przez kluczyk. Autko kupiłem już po zatarciu silnika a nawet pokusiłbym sie o stwierdzenie po wystrzale, bo poprzedni własciciel przyredukował chyba z 5 na 2 w każdym razie akurat M52 był pod ręką to w to mi graj. Do auta kompletny swap Silnik z osprzętem, wiązka Ecu z immo całą antena i pestka bo dawca przyjmował m52b28 z e46. Jedyna zmiana to dwumasa. Po złożeniu całości i podpięciu immo, auto nie ma iskry ani wtrysku. Aktualny punkt odniesienia: - Ews cyka, pompa paliwa wbija ciśnienie na listwę, rozrusznika nie podpinałem przez EWS dlatego kręci. - Czujnik kątu wychylenia wału sprawdzony, (Pomiedzy 2,3 pinem przejście jak zakręci wałem) - Kabel z czujnika do Ecu 3 piny mają przejście na piny do ECU (40,44,83) napięcie 5v jest - Napięcie na cewkach i wtryskach jest - Masa na silniku i pinach Ecu jest - EWS II podpięty: 4 pin do 7x20 (jest przejście na pin 18 w ecu) 5 pin bezpiecznik F31 7 pin masa 12 pin 20x20 (jest przejście na pin 36 w ecu) 13 pin transmiter Dodatkowo dodam że przejścia kabli sprawdzone a wyjścia z ecu maja napięcia zgodne z autodatą. Ostatnio nabyłem nawet 2 sterownik silnika M52b20 również z ewsem i pestka i dokładnie te same objawy(Chciałem wykluczyć błąd ECU). E36 podłączane CDP + nie pokazuje błędów ani ECU ani Immo. Jedyna niewiadoma to sprawa pinu 7 w wiązce budy. Bo jest on zajęty kablem zielonym a w aucie był brak immobilizera, bo stary silnik był bez i dodatkowo pod gniazdem pin 7 zmostkowany z pinem 21 metodą pana Wiesława mechanika. Napisanie na forum jest już dla mnie ostatecznością bo poprostu zabrakło mi pomysłów, a zawsze dobrze jest wpaśc o 4 w nocy na rozwiązanie i zejść do garażu Przerabialiśmy z kolegą już mogłoby się wydawać o wiele trudniejsze swapy jak np m52b28 na m54b30 czy m50b20 na m52b28 i ze schematami wszystko było bezproblemowe aż do teraz Będę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek forme pomocy listowną czy osobistą czy może nawet telepatyczną i oczywiście odwidzięcze się, może nie będzie to deszcz złotych monet ale myslę, że na %%% i czekolade wystarczy A i dziękuję z góry każdemu kto dotarł do tego momentu. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.