Skocz do zawartości

GacekM3

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e61 535d
  • Lokalizacja
    Szczecinek

Osiągnięcia GacekM3

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Przyszło na myśl i takowe kiedyś było. Więc dlatego jak napisałem wyżej chciałbym zamontować jak oryg.
  2. Witam Serdecznie Jak w temacie potrzebowałbym dokładne wymiary emblematu oznaczającej wersje silnika na tylnej klapie e61 (chodzi dokładnie na jakiej odległości od lampy szyby zderzaka itp.) został fabrycznie zamontowany ponieważ u siebie nie posiadam a chciałbym zamontować jak oryg. Wszystko chyba przeszukałem lecz nie mogę dojść do tych wymiarów :( Z góry dziękuję i proszę o pomoc. Pozdrawiam
  3. GacekM3

    e36 318ti BEZPIECZNIKI

    Odświeżam temat.. Posprawdzałem wszystkie bezpieczniki, przerywacz od kierunków i wszystko o dziwo jest ok :shock: podmieniałem też wszystkie większe kostki na dobre (ku sprawdzeniu) i nadal nic. Ma ktoś może schemat el. kierunków do mojego modelu? Proszę o pomoc! :?
  4. GacekM3

    e36 318ti BEZPIECZNIKI

    Witam serdecznie. Mam prośbę do was forumowicze, ma ktoś może układ wszystkich bezpieczników do e36 318ti? Tzn. który jaki i do czego jest... Otóż mam problem tego typu, że nagle przestały mi działać wszystkie kierunki, lewe, prawe, awaryjne... i chciałbym to jakoś ogarnąć... wiecie może co to może być? niby bezpieczniki mam całe wszystkie :?
  5. GacekM3

    Stacyjka e36 318ti

    odświeżam temat....może ktoś bardziej pewny się wypowie czy oby na pewno kostka? :|
  6. Jeśli chodzi o tłumiki to powinien pasować od 318ti do 316.... chociaż jak ja do siebie kupowałem wydech do 318ti to i tak bez młotka się nie obeszło żeby dopasować :duh:
  7. GacekM3

    Stacyjka e36 318ti

    a co miałeś może kolego z tym problem? jesteś pewien? Proszę resztę forumowiczów o wypowiedzenie się w tej kwestii :?
  8. GacekM3

    Stacyjka e36 318ti

    Witam Od dłuższego czasu borykam się z dość dokuczliwym problemem w mojej bumce, i chciałbym jakoś temu zaradzić. Gdy wkładam kluczyk to czasami jak przekręcam go nie włącza się zapłon.... po prostu 0 reakcji... nawet wtedy 360 stopni mogę kluczykiem zrobić :duh: i nie raz tak nawet z 10 razy muszę próbować dopiero załapie... a nie raz odrazu -.- Stąd moje pytanie czy to wina wkładki stacyjki i można ją jakoś naprawić? Tzn wyjąć takim sposobem i dać fachowcowi do wymiany tej wkładki? Czy wyjąć całą stacyjkę i dać fachowcowi? Czy po prostu olać temat i wymienić na jakąś używkę z kluczykiem, choć wolałbym te pierwsze rozwiązania :? Proszę serdecznie o pomoc. Z góry dzięki za pomysły :wink:
  9. GacekM3

    Stacyjka e36 318ti

    Witam Od dłuższego czasu borykam się z dość dokuczliwym problemem w mojej bumce, i chciałbym jakoś temu zaradzić. Gdy wkładam kluczyk to czasami jak przekręcam go nie włącza się zapłon.... po prostu 0 reakcji... nawet wtedy 360 stopni mogę kluczykiem zrobić :duh: i nie raz tak nawet z 10 razy muszę próbować dopiero załapie... a nie raz odrazu -.- Stąd moje pytanie czy to wina wkładki stacyjki i można ją jakoś naprawić? Tzn wyjąć takim sposobem i dać fachowcowi do wymiany tej wkładki? Czy wyjąć całą stacyjkę i dać fachowcowi? Czy po prostu olać temat i wymienić na jakąś używkę z kluczykiem, choć wolałbym te pierwsze rozwiązania :? Proszę serdecznie o pomoc. Z góry dzięki za pomysły :wink:
  10. No tak.... tylko że jak wcześniej napisałem to na bagnecie jak wyjmuję to jest taki biały osad.... wiec dzieje się to w środku... chyba ten gorszy scenariusz się potwierdza a mianowicie uszczelka :duh: co do nagrzewnicy jak by się skończyła to wydaje mi się że by parowało do środka by było czuć smród i szyby zaparowane by były.... po opuszczeniu szyb by wyglądało to jak by ktoś jechał i jointy palił w buni :mrgreen: Ale co do kompa to kolego masz racje od tego powinienem zacząć co do obrotów....
  11. Witam Uborykam się ostatnio z pewnym problemem w mojej buni, mianowicie..... przez długi okres już ...na rozgrzanym silniku kiedy odpalam bunie to obroty skaczą jak głupie 200-1000 i nie raz po prostu gaśnie .... muszę wtedy szybko ruszyć przejechać kawałek i zaraz obroty się unormują aż wskazówka normalnie nie drgnie :shock: .... (dodam że to taka loteria, że nie zawsze przy odpalaniu na rozgrzanym silniku się tak dzieje) Wcześniej jednak przy odpalaniu na zimnym też tak się dzieje tylko wtedy nie gaśnie w ogóle a obroty latają z 200-900 tak przez 3-4sec i potem wyrównują się i nawet później wskazówka nie drgnie.... Teraz doszedł mi kolejny problem.... ubywa mi powoli płynu chłodzącego... dodam że nic nie cieknie ale dostaje się chyba do oleju, ponieważ jak sprawdzam z rana bagnet to na dole jest mały biały osad... nie wiem czy te 2 problemy są ze sobą powiązane :| Podejrzewam że może uszczelka głowicy się skończyła i dlatego płyn wpada do oleju :duh: ... i dlatego sonda dostała po dupie i tak z obrotami się dzieje, chociaż spalania dużego nie mam....... może też silniczek krokowy do przeczyszczenia jest... Proszę was o pomoc, jakieś porady ekspertów na ten temat bo sam nie jestem pewny a chce dokładnie wiedzieć co na wojnę szykować :x Z góry wielkie dziex :cool2:
  12. GacekM3

    318ti. Nie dogrzewa się...

    Poszukaj może tu coś znajdziesz dla swoich objawów viewtopic.php?f=15&t=42444
  13. GacekM3

    318ti. Nie dogrzewa się...

    Może ten niebieski czujnik od wskazania temp na blacie szwankuje? Termostat masz sprawny? Kiedy trzeba to się otwiera? Nie za szybko czasami?
  14. GacekM3

    318ti. Nie dogrzewa się...

    Sam termostat wymieniałem akurat u mnie nie ma termostatu połączonego na stałe z obudową..... i za termostat dałem 50zł niemieckiej firmy WAHLER i funkcjonuje super :cool2:
  15. Uszczelka pod głowicą?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.