Skocz do zawartości

mauser

Zarejestrowani
  • Postów

    100
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Mysłowice

Osiągnięcia mauser

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

0

Reputacja

  1. Samochód BMW E91 2011r, dwa lata spokoju, a teraz rozpoczął sie problem z kontrolką otwartych drzwi pasażera przód. zaświeca sie raz non stop raz " okazjonalnie" raz sie zaświeci na momencik świeci i gaśnie , oczywiście w tym czasie zapala sie oświetlenie wnętrza, i czasem jest problem z zamknięciem auta ( no bo niby otwarte drzwi). Jakieś sugestie, gdzie szukać przyczyny - w pierwszej kolejności chyba zamek, tylko pytanie jak go sprawdzić coby na darmo nie wymieniać... ps. funkcja " szukaj" nie działa
  2. E30 z M50 to zabawka? normalna sprawa, żadna rewelka, jeździ to przyzwoicie, na początek pewnie jest całkiem nieźle . . . Na wakacje z dziewczyną byłoby w sam raz, lepsze to z sekwencją niż 324d . . . :lol: Co do auta - dobry pomysł z tym autkiem po swapie, radzę śledzić bardzo pilnie ogłoszenia na forach, czasem ludzie z forum, wkładają kasę i sprzedają potem auto za w miare normalne pieniądze. Niestety nie ma co liczyc, że kupisz auto z niewielkimi usterkami i pozbędziesz sie ich za kilka tysiaków. Za kilkanaście, to tak :). Silniki OK: M50 2,5l; 2,5 12V; 2,7 12V; 1,8 is - reszta to pomyłki jeszcze większe od wymienionych. Silnik 2,5 12V zwykle jest do remontu, zresztą w zasadzie każdy to jest do remontu :) można w takim wypadku od razu zakładać wymianę silnika, czasem trafiają sie E34 z automatem z silnikiem M20, w wystarczająco dobrym stanie. Zależy, czy chcesz mieć "igłę" którą z godziny na godzine jedziesz np do niemiec, czy autko które będzie holowane od czasu do czasu. . . Grunt to sie nie spieszyc, i oglądać fury, pojeździć nimi - im więcej tym lepiej. I z magikiem, który ma już e30 od lat . . . Podstawowe pytani, które powinno paść na początku: JAKI BUDŻET :!: :?: :twisted: : :)
  3. Nie rozumiem - ja pisałem o wałku rozrządu . . .
  4. Patrząc na wałki do M20 - dobrze rozumiem, że B20 i B25 mają takie same wałki rozrządu ?
  5. trzeba poszukać na zagranicznych forach dyskusyjnych wpisując angielskie nazwy, "cams" i różne kombinacje oznaczeń silnika. w tem sposób mozna coś znaleźć.
  6. mauser

    Jak rozpoznać silnik??

    Daj zdjęcia, to może co bedzie wiadomo. 2,5/2,7 spokojnie może być napisane na głowicy - też tak mam :) a mam B25. Autko idzie w miarę równomiernie od 2000obr/min do odcinki, czy "budzi sie" od około 3500/4000 obr?
  7. NIe do końca związane z tematem - wałek od B20 do B25 ? Robił ktoś, słyszał ntt coś, czy wogóle pasuje wałek, dźwigienki czy są takie same . . . . . wszelkie sprawdzone info mile widziane
  8. Kolega NikośWariat, o ile dobrze widze ma w podpisie Warszawa
  9. mauser

    Wałek rozrządu

    co drugie zdanie to bzdura No do Świątka ktoś pisał w tej sprawie? Ja pisałem do kilku fachmanów, i dobry wałek nie powoduje problemów z wolnymi, i nie powoduje zmułki na niskich. Nie mówimy o ekstremalnych wałkach, które wymagają przeróbki części układu rozrządu, i które " działają" od np 6000 obr - wymagają kompleksowej przeróbki. Co do Kolegi który ma wałek u siebie - wiesz z jakiej firmy, bo cos sie nie doczytałem? No i druga sprawa - jak można odczuć przyrost mocy w 316, bo nie umiem sobie tego wyobrazic, no chyba ze masz jakas scieme w opisie . . . . cena u Świątka z tego co pamietam to 800 zł + dźwigienki, które wypadałoby żeby było nowe ( koło 40 zł szt) - z regen. jest problem, a idealne ciężko dostać. W razie zjechanych dźiwgienek, wałek bedzie sie po prostu wycierał . . . Wartoby kupić też nowy " przewód" metalowy który ma za zadanie smarowac wałek, nie mówiąc o tym, że głowica ma być w stanie hmmm . . . . .BDB!
  10. Co to za piekarz który nie umie ustawić temp.? - czujnik może być nie ten co trzeba - ustawienie w programie może być nie tego czujnika co trzeba - reduktor może sie nie zagrzewać ( jest gorący jak sie silnik grzeje?) itp itd . . .. zresztą to napisane juz powyżej . . . . lepiej sie podłącz do kompa, i wrzucaj screeny, jak Ci wymienili czujnik i jest to samo, to niewiele warci są ci magicy gazownicy. . .
  11. NO tak, koszta niestety podstawowa sprawa. . . . . .
  12. Niech będzie . . . . kompromisy, to najgorsze co jest :):):) w kazdym razie, ja żałowałem ostro, że po zawale B25 nie wsadzałem B35 :), ablo M50 .. . .. . . . . . Przemyśl autorze tematu, czy nie lepiej nazbierać na miesięczny na bus'a na dwa miesziące albo trzy. i wsadzic naprawde konkretny motor do e30. Minka "koszuloka" w nowiuśkim Mercu, którego objeżdża stara beemka jest naprawde tego wart :)
  13. Tylko ze to B20 . . . . Użytkownicy 2-litrówek chwalą sobie 6 garów, ale narzekają , że to nie 2,5 :)
  14. żadnych ciśnie nie sprawdzaj, i z tym odpalaniem . . . Bierz klucz ( chyba 32), i pokręć wałem korbowym. Dokładnie słuchaj w którym garze dzwoni, jak co to zdejmin pokrywe zaworów, może co lepiej bedziesz słyszał, albo odkręć po kolei świece. U mnie ( nie pamiętam juz dokłądnie) koleś chyba ściągnął rozrząd i kręcił wałem, i przy jednym z cyl słychać było stukanie, które było skutkiem urwania grzybka, rozwalenia tłoka na kilkanaście części, pokiereszowania i pęknięcia głowicy, dziury w tulei, i wygięcia korbowodu w literę "S" . . . . . silnik wylądował na złomie. Może u Ciebie to co innego, ale zwykle przy tego typu awariach nie ma co naprawiać. Rozrząd dobrze złożony? nowa rolka i nowa śruba ? Był gaz ? jeśli tak to prawdopodobne, że urwał sie zawór, bądź pęknął tłok - ciężko stwierdzić, co nastąpiło wcześnie jak silnik jest zmasakrowany. Zrób test i powiedz co i jak, o ile nie jest za późno po próbach odpalenia. Dzwoni dalej jak odpalasz ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.