Skocz do zawartości

pszemek

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 2.0i

Osiągnięcia pszemek

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. nie zauwazylem zeby cos strzelalo . ale mysle ze to ze kat sie nagrzewa nie od tego ze jest przytkany tylko leci w niego paliwo i tam sie spala a reszta przez pierscienie leci do oleju (podniosl sie poziom oleju ) zaplila sie czajnik na zolto. sprawdzalem iskra na wszystkich jest wtryski chodza tak jak powiny (chyba ze po prostu za duzo leja?)samochod przez pierwsze kilka sekund po odpaleniu chodzi normalnie rowno a poznie tak mi sie wydaje jak go zaczyna zalewac to zaczyna wachlowac obrotami .czy moze byc to wina komputera ?? bo juz nie mam pomyslow?
  2. kolego przerabiales ten temat to powiedz co tam wyniklo z tym problemem???
  3. no przegladzie nie bylem ale tak jak kolega napisal nie w polsce takie rzeczy . spadek mocy jest napewno i to duzy .ogolnie mam dwa kataliztory i 4 sondy jeden tylko sie nagrzewa. jesli wybebesze katay nie bede mial problemow z sondami??
  4. Witam Posiadam bmw e 46 z motorem 2.0i m52 po odpalenie nie chodzi rowno a jeden z katalizatorow rozgrzewa sie do czerwonoisc prosze, o jakas podpowiedz pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.