Witam! Na wstepie chcialbym sie przywitac jako wlasciciel mojej pierwszej bemki:) Kupilem ja jakis miesiac temu i prawie od poczatku pojawia mi sie ta pomaranczowa kontrolka silnika. Czasami zgasnie, czasami sie zapala, jednak wiecznie wraca. Pozyczylem komputer od znajomego wyskoczyl blad P0170 P0173 jakis blad od malej ilosci paliwa i blad od vanosa. Usunalem bledy, pojezdzilem, wrocil tylko P0170. Po przeczytaniu masy postow wnioskuje, ze najczesciej jest to przeplywka lub sonda. NIe mam zadnych objawow..troche faluje jak jest zimny,ale nieznacznie. Nagralem podczas jazdy(jazda po miescie, jakies swiatla, czasem wieksze obroty) film z praca sondy jaka zarejestrowal komputer, nie jestem pewny jak ma ona pracowac. Wydaje mi sie, ze jedna pracuje prawidlowo- waha sie gdzies od 0.2V-0.8V natomiast druga jest stala. Wyczytalem jednak, ze w Bmw tak ma byc. Czy to prawda? Czy na podstawie filmu ktory zalaczam mozna cos powiedziec o przeplywce?NIe wiem jak powinno jechac 320i z 1999r. ale wydaje mi sie ze moc ma dobra. Zalaczam film, prosze o pomoc http://www.youtube.com/watch?v=BCFIglFAZDo&feature=youtu.be http://youtu.be/BCFIglFAZDo Poszukiwalem nieszczelnosci w dolocie, znalazlem niedomknieta puszke z filtrem powietrza, uzczelnilem, wymienilem filtr i bylo dobrze ale przez kilka dni... Od wczoraj jezdze z odpieta przeplywka, wczoraj nie czulem roznicy dzisiaj jakby wieksza moc. Czy mozliwe ze dopiero na 2 dzien sa jakies odczucia?