Skocz do zawartości

inso

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 316i 1992

Osiągnięcia inso

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. dzisiaj miałem dużo czasu więc wziąłem się za robote, i tak wymieniałem pompe (ktora byla dobra) odkręciłem termostat (z trudem bo sie zapiekł) wrzuciłem do garna z goraca woda tez i ten stary, ten stary otworzył sie ładnie, a ten nowy minimalnie, przy juz prawie wrzacej wodzie zalozyłem stary termo i auto trudniej jest zagrzac, ale nie grzeje sie juz. co lepsze wisko ktore jest nowe nie załącza sie, a ja nie wiem gdzie dałem paragon. super ale grunt, ze narazie auto sie nie grzeje(chodz dokladnie nie bylo jak sprawdzic, ale z 20 min na postoju byl i przejechalem 6km bez ogrzewania wszystko i jest ok. przy odkreconym korku, do gory podnosi nie poziom płynu w zbiorniczku, a jak wlacze ogrzewania to jego stan spada, czemu tak sie dzieje? nie wiem od czego jest taka kostka przy wycieraczkach juz prawie(tylko pod nimi) na trzy [piny?] i ma trzy żółte kable, po jej odłączeniu nic sie nie działo, co to moze byc?
  2. mam tak, zatem uszczelka pod głowica padła, nie opłaca mi sie i tak juz tego robic. byłem na warsztacie, ale nie mieli czasu, powiedzieli, żeby przyjechać we wtorek ale, że to raczej będzie uszczelka właśnie.
  3. na wolnych nie leci, dopiero jak dodam troszke gazu
  4. korek jest sprawny bo sprawdzałem na korku od e30 kumpla. nie ma co sie zastanawiać, musze zamówić pompe wody.
  5. sprawdziłem korek faktycznie jest cały sztywny, nic nie odbija, to może byc przyczyna całego cyrku?
  6. Nie jedź na poniar kompresji tylko na pomiar zawartości co2 w układzie chłodzenia okej, podjade jak bede w miescie, z ciekawosci , bo nie wiedziałem, że można to zmierzyc. czym robia takie pomiary?
  7. Dzięki za odpowiedzi a więc tak, o ile sie orientuje pompa ma właśnie plastikowe łopatki. Jak odkręce korek to leci woda, jak dodam gazu to leci wiecej -tak. a ją odpowietrzałem z 20-30 minut, ogrzewanie było na maxa. z tym korkiem to sprawdze, ale nie teraz bo silnik gorący, zrobie to później. na pomiar kompresji moge podjechac w sumie, ciekawe ile to kosztuje, kiedys robiłem to z kumplem ale juz nie pamiętam jak to było, w innym aucie. przy odpowwietrzaniu wąż robił się gorący(ten dolny) ile troche czasu mineło znaim się taki zrobił, niby mam nowy termostat, ale może byc on nie sprawny? moge go jeszcze troche odpowietrzyc ale znjomy z którym to robiłem , że on sie sam odpowietrzy, bo w korku od zbiorniczka są takie jakby płaskie dziurki i przez to płyn leci z tego miejsca gdzie jest odpowietrznik do zbiorniczka wyrównawczego i, ze ona niby sie sama odpowietrzy. taki pomiar co2 i kompresji mozna zrobic na stacjach diagnostycznych?
  8. Witam mam problem, każdy mowi co innego, nie wiem już. zaczęło sie od tego, że jadąc autostrada przy predkości 100km/h wystrzeliła mi chłodnica tzn. ten plastik górny który wchodzi do węża odleciał(wyrwało go) wraz z wężej, rozwaliło cały zbiorniczek wyrównawczy. Kupiłem nową chłonice, termostat, zalałem plynu nowego, odpowietrzyłem układ, nowe filtry od razu, olej. i ok. jednak w miescie auto grzało sie, wtedy musiałem włączyć nawiew gorący i spadała temp. sprawdziłem, wisko do wymiany. Wymieniłem wisko, wczoraj jechałem, troche dalej, bo wczesniej nie sprawdzałem po wymianie wiska, przejechałem z 40km trasa/miasto, i tak przy 70km/h gdzie wylaczyłem ogrzewanie auto zaczeło sie grzac, temp. wzrasta, ja oczywiscie wtedy włączałem ogrzewanie. nie mam juz pojecia co to moze byc, albo juz cos z silnikiem? albo pompa wodna? spotkaliście sie z takim czyms? byłem u znajomego który robi e46 (pomacał węże odkręcił korek , ten waż górny gruby był gorący, ten dolny z drugiej strony byl prawie, że zimny) i mowił, że to raczej pompa wody, bo gdyby to była uszczelka pod głowica to by mi zaraz ta druga chłodnice wywaliło znowu. Pompe mogę wymienić, nie ma dużo roboty, tylko po raz którys spuszczanie płynu etc. ale nie chce sie za to zabierać, jeżeli to uszczelka bo mi sie to nie będzie opłacało już. drugi zaś znajomy który tez robi bmw, mowil,ze mial klienta z podobymi problemami i to byla wlasnie uszczelka. auto nie dymi, oleju bierze znikome ilosci, po odkręceniu korka od zborniczka wyrównawczego nie ma bąbli, nalotu pod korkiem od wlewu takze nie ma. co o tym myślicie? moge jakos do sprawdzic czy to jednak uszczelka?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.