Skocz do zawartości

NeRio1987

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i (M40B18), 1991 rok

Osiągnięcia NeRio1987

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Podbijam temat!
  2. Witam, Mam pewien problem z moją bunią. Po przełączeniu jej na gaz (nawet, jak pojeżdżę trochę i ma optymalną temperaturę) skaczą mi obroty. Dzieje się tak przez dłuższy czas, po czym zjawisko ustępuje. Jednak jeśli np. włączę ogrzewanie tylnej szyby, to znowu obroty zaczynają skakać, a jak wyłącze, to przestają. Zupełnie, jakby brakowało mu energii elektrycznej. Dzieje się tak od momentu wymiany akumulatora (na Bosch S4 52 Ah). W związku z tym chciałem zapytać, czy to może być wina aku? Może jest za słaby i dobrze byłoby wymienić go na mocniejszy? Problem w ogóle nie występuje na benzynie. Będę wdzięczny za wszelką pomoc :)
  3. Zapomniałem jeszcze dodać, że obroty na luzie spadły do ok. 600
  4. Witam serdecznie, Jechałem wczoraj na trasie i w pewnym momencie poczułem szarpnięcie i samochód stracił moc. Po chwili już było OK. Jednak za chwilę musiałem znowu gdzie jechać. Odpaliłem auto i zauważyłem, że chodzi jakoś głośno. Próbowałem ruszyć, ale mi zgasł. Druga próba się powiodła, ale samochodem strasznie rzucało, przerywał i nie miał mocy. Objawy występują zarówno na gazie, jak i benzynie. Niedawno remontowałem silnik (rozrząd, nowe świece, pierścienie na tłokach itd.) i wymieniałem wszystkie filtry wraz z olejem. Co mogło się stać? Mówiąc szczerze już jestem załamany :( Macie Panowie i Panie (jeśli są) jakieś pomysły?
  5. NeRio1987

    end

    A w zawodzie wpisane MECHANIK :)
  6. Rocznik 91. Mówiąc szczerze, to już mam dosyć tego auta. Chce ktoś BMW E36 318i po remoncie silnika, wymianie przewodów hamulcowych, zrobionym zawieszeniu z sekwencyjną instalacją gazową 4. generacji??? To pisać na priva.
  7. Witam ponownie, Moja betka niestety boryka się z problemem dość poważnie zardzewiałego podwozia. Chciałbym się Was zapytać drogie koleżanki (zakładam, że takie tutaj są) i drodzy koledzy, czy można coś na to poradzić. Na razie nie interesują mnie koszta takiego przedsięwzięcia, ale fakty, czy jest to w ogóle możliwe. Jest na tyle źle, że mechanik nie miał na czym oprzeć lewarka, żeby podnieść samochód. Mam w planach odrestaurowanie fury (remont silnika już zaliczony), więc poważnie się nad tym zastanawiam.
  8. NeRio1987

    318i - Smród z silnika

    Sorki, że dopiero teraz odpisuję, ale byłem troszkę zajęty. Za wszystko zapłaciłem 2200 złotych. Różnica jest duża. Przede wszystkim jest dużo ciszej i spokojniej. Mocy jakby też jest trochę więcej, ale to może być tylko myślenie życzeniowe. Jednak jeździ się po prostu lepiej. Nie żałuję wydanej kasy.
  9. NeRio1987

    318i - Smród z silnika

    W sumie to już zauważyłem, że smród jest mniejszy, więc może powoli przechodzi. Mam nadzieję, że za jakiś czas będzie lepiej. Jednak pomimo tego i tak sprawdzę dokładnie wszystkie elementy. Dzięki za pomoc!
  10. NeRio1987

    318i - Smród z silnika

    Generalnie dużo uszczelek w silniku jest nowych, więc to może od tego? Jak sobie poradziłeś z tym problemem? Z czasem samo przeszło?
  11. NeRio1987

    318i - Smród z silnika

    Nic mi o tym nie wiadomo. Na rachunku też nic o tym nie ma. A czemu? To może być powodem smrodu?
  12. NeRio1987

    318i - Smród z silnika

    Witam serdecznie, Jeśli śledzicie forum, to wiece, że niedawno miałem robiony remont silnika w moim BMW E36 318i (M40B18). Wymienione zostały: zestaw uszczelek silnika, pierścienie tłokowe, panewki korbowe, rozrząd, pasek klinowy, pasek wspomagania, świecie zapłonowe, filtr oleju i olej (z mineralnego na półsyntetyk). Od czasu naprawy z silnika strasznie śmierdzi spaloną gumą lub olejem. Czy to normalnie? Nic nigdzie nie puszcza, wszystko jest OK, ale ten zapach jest strasznie uciążliwy. W silniku jest sporo nowych części, więc może muszą się dotrzeć? Co o tym myślicie?
  13. NeRio1987

    Luzy na tłokach

    Tak się akurat składa, że głowica będzie szlifowana. Nie w zakładzie BMW, ale w firmie specjalistycznej, która zajmuje się takimi sprawami. Do tego będą wymienione wszystkie uszczelki, panewki, pierścienie na tłokach, rozrząd i świecie (To chyba wszystko). No i oczywiście olej i filtry :)
  14. NeRio1987

    Luzy na tłokach

    Wiadomo, że luz na tłokach powinien być. Jednak nie może być zbyt duży. Mechanik pokazał mi, jak to wygląda i był zdecydowanie za duży. Razem podjęliśmy decyzję o zrobieniu też tego.
  15. NeRio1987

    Luzy na tłokach

    Chcesz mi powiedzieć, że inny powiedzmy 15-letni silnik będzie na oryginalnych (tak, pisze się z "Y") częściach i będzie w lepszym stanie niż mój po remoncie? Wybacz, ale nie wierzę w takie cuda. Moim zdaniem dużo lepszym i TAŃSZYM rozwiązaniem jest remont.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.