Skocz do zawartości

bobi73

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e36 318 1997 M43

Osiągnięcia bobi73

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. kolego nie sprawdzalem akurat tego. A ten czujnik polozenia walu moze dawac takie objawy?
  2. Witam Prosze Was koledzy o pomoc bo nie mam sily juz na te swoje bmw. Odwiedzilem juz 6 mechanikow i nikt nie wie co mu dolega. Na kompie nie ma zadnych bledow Wymienilem :nowe kable zaplonowe BERU, nowe swiece, cewka , nowa sonda lambda BOSCH, czujnik spalania stukowego, przeplywomierz a problem caly czas jest taki sam mianowicie jak jade i np 10 km jest dobrze a potem samochod traci moc nie reaguje wogole na pedal gazu dopiero jak dam gaz do dechy to troche opornie zaczyna przyspieszac jest tak z 30 km i znow dostaje mocy i jest ok przez jakis kawalek. Ponadto na wolnych obrotach potrafi obrotomierz spasc nawet do 200 obrotow na minute i tak caly casz chodzi az dodam gazu. Na benzynie jest tak jak opisalem na LPG jest minimalnie lepiej ale tez ma takie objawy. Wydalem duzo kasy na tych mechanikow a problem pozostaje prosze Was o pomoc
  3. tak dałem nowy oring ten co dodają do filtra oleju i nic to nie dało nawet na klej dałem i tez go wypchło czyli mówisz jakby ten alternator odkręcił to by sie tam dostał i tam jest ten zawór. A to sie jakiś komplet kupuje cze sam ten zaworek?? aa przy okazji życzę Wesołych Świąt
  4. dokładnie olej wycieka mi pod tą górną "pokrywką" od obudowy filtra oleju tam gdzie przychodzi taki dość duży oring co dodają go razem z filtem
  5. kolego dałem na poxilne bo cały czas wypycha mi tą uszczelkę i leci mi olej ale klejenie tego też nic nie dało nadal puszcza uszczelkę oczywiście dałem tez nową i tez ni to nie pomogło. Kolego a jak się dostać do tego zaworu zwrotnego i czy takie coś jest wogóle w sprzedaży??
  6. Witam koledzy Potrzebuje waszej pomocy posiadam BMW e36 1.8 silnik m43 i wypycha mi uszczelke z pod obudowy filtra oleju wziałem ją nawet na poxipol i też nic nie dało. Wyczytałem że może to być przyczyną odma ale jak zdjąłem wąż który łączy pokrywę zaworów z odmą i w nią dmuchnąłem to powietrze bez problemu wchodziło czy dobrze sprawdziłem tą odmę czy jest jakiś inny sposób na sprawdzenie tej odmy. A jeżeli to nie jest odma to co może być innego. Czy to może być objaw zużytych pierścieni?? Ale oleju wcale mi nie bierze, nie dymi silnik, świece nie są czarne tylko ładnie przepalone, silnik ładnie i równo pracuje i ma dobre przyspieszenie. Proszę was o pomoc z góry wielkie dzięki życzę wesołych świąt:)[/b] _____ Poprawiłem tytuł. Proszę zapoznaj się z tym tematem: viewtopic.php?f=68&t=120678 Następnym razem otrzymasz ostrzeżenie. /mattiss
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.