Skocz do zawartości

zalman85

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 525TDS 97r

Osiągnięcia zalman85

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam mam problem a mianowicie co jakiś czas gdy odpalam auto zapala się dziwna kontrolka czy koledzy może wiedzą od czego ona jest? na zdjęciu kontrolkę zaznaczyłem strzałką obecnie kontrolka zgasła ale rano jak odpalę pewnie się zapali na chwilkę http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6ded19861a01dff7.html Pozdrawiam
  2. zalman85

    318D Problem ze świecami

    Świece wymieniłem z formalności gdyż z tego co mówił poprzedni właściciel nie wymieniał ich przez 5 lat a jak już rozebrałem wszystko trochę tego było to już je wymieniłem dla świętego spokoju. Co do diagnostyki posiadam jeszcze skaner diagnostyczny firmy marki dominator MAX + BMW i błędy dokładnie te same oczywiście interfejs OBD II 1988 - 2004 + adapter 20 pin też posiadam i tez nic więcej nie pokazało jedynie w diagnostyce silnika w INPA wyskoczył jeszcze błąd zawór regulacji ciśnienia w rampie. Ogólnie na co dzień zajmuje się diagnostyką i muszę powiedzieć że Autocom to naprawdę dobry sprzęt który obsługuje 95 % aut w których można robić adaptacje itp. Z BMW mam małe doświadczenie a ta sytuacja już mnie zaczyna przerastać niby wszystko oki a nie odpala :(
  3. zalman85

    318D Problem ze świecami

    Dzisiaj -6 i koszmar auto nie odpala dopiero za 7 razem udało się rozładowałem prawie akumulator. Podłączyłem własnie autocoma i błędy tylko w Jednostka centralna - ZKE (Centralna elektronika nadwozia) - 07 Modul glówny V: usterka napiecia wewnetrznego błąd obecny stały - 48 Swiatla wewnetrzne, przerwa na przewodzie błąd obecny stały W sterowniku silnika brak błędów Wszystkie filtry wymienione świece i ako i nie odpala :(
  4. zalman85

    318D Problem ze świecami

    Dzięki Wszystkim za pomoc w takim razie jeśli w sterowniku ECU nie ma żadnych błędów to wygląda na to że wszystko jest oki. Tylko zastanawia mnie fakt dlaczego gdy jest -5stopni to auto już nie odpala mimo nowego akumulatora i świec żarowych. Mam nadzieje że za krótko czekałem po przekręceniu zapłonu i świece nie zdążyły się odpowiednio nagrzać
  5. zalman85

    318D Problem ze świecami

    oki miałem na myśli sterownik już wiem jak on wygląda i gdzie jest. Brak napięcia stwierdziłem przez pomiar napięcia miernikiem po przekręceniu zapłonu na żadnej z 4 świec nie ma napięcia 0 Vot wiec stwierdziłem że napięcie nie dochodzi
  6. zalman85

    318D Problem ze świecami

    Dzisiaj auto diagnozowałem autocomem żadnych błędów w sterowniku ECU. To w takim razie będzie przekaźnik gdzie go znajdę ? jeśli będę znał jego lokalizację bardzo ułatwi mi to sprawę :) A czy do sterownika świeć jest jakiś bezpiecznik ?
  7. zalman85

    318D Problem ze świecami

    Witam kolegów mam problem z moim BMW E46 2004r 318D a mianowicie po włączeniu zapłonu kontrolka od świec zapala się dosłownie na jedną sekundę i gaśnie czy jest zimno czy ciepło zawsze jest tak samo. Myślałem że to winą świeć więc je wymieniłem i bez rezultatu. Okazało się że do świec wcale nie dochodzi napięcie :( Jaka może być przyczyna ? Proszę o pomoc :)
  8. ale lipa masz racje :( ja tylko chciałbym przetłumaczyć M51 525TDS E39
  9. zalman85

    Termostat E39 525TDS

    Dzięki wszystkim za pomoc oczywiście że chce oszczędzić ale tez nie chce kupić jakiegoś badziewia :D na allegro znalazłem jeszcze termostat: VERNET za 34zł WAHLER za 69 który wybrać ? czy polecacie coś jeszcze innego?
  10. zalman85

    Termostat E39 525TDS

    Witam dzięki kolegom na forum i INPA naprawiłem sam już moje auto :) Pozostał już tylko jeden problem a mianowicie mam uszkodzony termostat i mam pytanie czy dam rade go samodzielnie wymienić? Czy ktoś może wie gdzie on się znajduję? i czy ten termostat będzie odpowiedni : http://allegro.pl/termostat-bmw-e36-e39-e34-e38-325tds-525tds-725tds-i2039160248.html Z góry Dzięki za pomoc :)
  11. Witam temat Spolszczenia był już pewnie poruszany ale mam do kolegów pytanie a mianowicie: czy da się samemu zrobić spolszczenie do INPA ? czy wystarczy edytować tylko pliki tekstowe i przetłumaczyć tekst na PL ? Jeśli jest taka możliwość to proszę o pomoc które pliki muszę edytować aby cała INPA działała w PL Z góry Dzięki za zainteresowaniem tematem
  12. Dzięki wszystkim za pomoc przyczyną nierównej pracy silnika była cewka zapłonowa :)
  13. zalman85

    Kasowanie inspekcji INPA

    Witam mam pytanie w sprawie kasowania inspekcji w INPA czytałem dużo na forum BMW i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie a mianowicie: W INPA wybieram model auta w moim przypadku E39 i w co mam konkretnie wejść : silnik, nadwozie, podwozie ? i co dalej ? PROSZĘ WAS O POMOC :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.