Skocz do zawartości

baczyn

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520i 2003r
  • Lokalizacja
    Busko-Zdrój

Osiągnięcia baczyn

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany. Prawdopodobnie ktoś grzebał w oprogramowaniu i nie zakodował odpowiednich funkcji. Ponowne kodowanie i wszystko działa jak powinno.
  2. Witam. Mam problem z moim e60. Mianowicie zmieniłem opony z zimówek na letnie pirreli runflat ten sam rozmiar czyli 220/50/r17. Po kilku kilometrach pojawił się błąd "tyre puncture", a ciśnienie w każdej oponie jest takie samo. Z poziomu idrive i w żadnej innej pozycji nie mogę znaleźć opcji do skasowania tego błędu. Moje BMW E60 03r, sedan, skrzynia manualna,silnik m54b22. Mam tylko opcje RDC tylko, że nie jest podświetlona i nie mogę w to wejść. Może ktoś miał podobny problem proszę o pomoc.
  3. Problem rozwiązany. W moim przypadku było zwarcie na rolecie chłodnicy nauczka żeby nie myć silnika. Zegary zostały naprawione. Pozdrawiam Pana Mariusza.
  4. Auto zaprowadziłem do Pana Mariusza Ptaka. Zobaczymy co powie.
  5. Cześc alb3rt miło z Twojej strony, że podpiąłeś się pod temat :D Dokładnie zapomniałem o tym gazie napisać. Albert szukałeś może tego schematu ?
  6. Chłopak od BMW mówił, że można je podłączyć tak tez zrobiłem. No dobra ale chyba po podłączeniu nie powinien z nich pójść dym. Dodam, że wyświetla mi -40 stopni temperatury zewnętrznej.
  7. Cześć Wszystkim. Moje BMW E60 520i 2003r. Nie będę zakładał nowego tematu bo mam podobny problem co moi przedmówcy. Auto zakupiłem miesiąc temu także nie zdążyłem się jeszcze nim nacieszyć, a tu zonk. Problem polega na tym, że przestały mi działać wskazówki obrotomierza, ekonomizera, prędkościomierza i poziomu paliwa. Wszystko inne działa. Byłem u chłopaka, który podpiął komputer i sczytał błędy: moduł kombi- przepięcie, moduł mulf i klema IBS. Dodam, że problem z klemą był już wcześniej gdy wszystko było ok więc tego nie ruszałem. Zrobiłem test zegarów nie wstały więc zamówiłem na allegro zegary od anglika żeby sprawdzić czy to może zegary dokonały już swojego żywota. I tak wczoraj podpinam te "nowe" zegary i tylko poszedł z nich dymek. Już wiem, że na pewno gdzieś jest zwarcie tylko gdzie? Nie powiedziałem, że przed usterką umyłem silnik wodą pod ciśnieniem ale dwa dni było dobrze. Dopiero po tych dwóch dniach dolewając oleju do silnika spadł mi korek na osłonę silnika. Stukałem po osłonie silnika, grzebałem magnesem i w końcu go wyciągnąłem. Odpalam silnik i pojawił się problem.
  8. Koledzy pomozcie moj VIN: WBAAM31050JD57452
  9. Witam. Podlacze sie kolego pod Twoj temat gdyz mam podobny problem moze wtedy ktos nam pomoze :) Moje BMW E46 323I w gazie(stag 300 plus) u mnie jest tak ze zatrzymujac sie np. na swiatlach po jezdzie na trasie BMW zaczyna szarpac, falowac i nie ma mocy (nie moze wkrecic sie na obroty) zarowno na benzynie jak i na gazie problem niknie po ponownym uruchomieniu silnika. Autko zostawilem u mechanika ktory po podpieciu pod komputer stwierdzil ze wyskakuje blad sondy lambda i wypadaja zaplony na 4 i 6 cylindrze wymienil cewki na w/w cylindrach jak i sonde co nic nie pomoglo. Rozlozyl rece i stwierdzil ze tu trzeba prawdziwego mechanika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.