Skocz do zawartości

digital14

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O digital14

  • Urodziny 18.01.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 335i N54B35
    E30 335i M30B35
  • Lokalizacja
    Toruń

Osiągnięcia digital14

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Sprawa wygląda tak: Był błąd przeładowania. Auto dostało nowe oprogramowanie w ASO i problem ustąpił. Check nie wyskakuje i można silnik dokręcić do końca. Teraz nadal można doprowadzić do wywalenia check engine (również przeładowanie) ale trzeba iść grubo i to na wysokim biegu, z pedałem w podłodze praktycznie przy 6-7tyś obr i to też nie zawsze (2 razy mi sie zapalił przy predkosciach >200km/h) Z ciekawości wybrałem się na rolki, żeby sprawdzić co pokaże wykres. Wyszło 277ps i 400nm. Seria powinna mieć 306ps przy 5800obr i 400nm przy 1300-5000obr. Moment by sie zgadzał. Moc niestety nie ;) Kreski powyzej 5krpm tez mi sie nie podobają, ale może ktoś sie wypowie. Może teraz ktoś będzie w stanie pomóc od czego sie zabrać? Według ASO błędów nie ma = auto sprawne, więc czas chyba samemu ogarnąć temat. Generalnie problem check engine, czyli w moim przypadku przeładowania, nie wystąpił od 1000km, co nie znaczy, że sie nie pojawi przy większym upalaniu na autostradzie. Na zagranicznych forach wyczytałem, że przyczyną takiego braku mocy może być zapieczony westgate - jak sie do niego dobrać, wyczyścić, wymienić, czy zrobić cokolwiek żeby auto jeździło tak jak powinno? http://img23.imageshack.us/img23/4648/bmwkt.jpg
  2. Szkoda, że nie mam możliwości podłączenia teraz kompa i odczytania błędów, tak to pewnie możemy sobie gdybać i gdybać ;) Przejrzałem sobie dolot w garażu i zauważyłem, że mam minimalnie spoconą jedną gumową rurę, ona w ogóle wygląda na jakąś taką sflaczałą, no ale to seria, więc to nie samco ;) konkretnie chodzi mi o tą: http://img190.imageshack.us/img190/6571/234md.png Przy przyśpieszeniu przy otwartych szybach słychać minimalnie pompowane powietrze i 'syk', ale nie mam porównania do innego n54 żeby stwierdzić że jest głośniej, czyli że gdzieś jest nieszczelność i ucieka powietrze. Może ktoś z Was po prostu powie, czy też słychać to ładowane powietrze, czy jest cisza jakby te turbiny wcale nie pracowaly? Filtr powietrza z ciekawości sprawdziłem - jest nowy - olej był wymieniany 4000km temu i wygląda na to, że razem z filtrami. Paliwo tankowałem puki co 2 razy, oczywiście PB98, raz statoil raz neste. Co do zaworu upustowego to chętnie wyczyściłbym go tak czy inaczej, tylko nie mogę nigdzie znaleźć jakiegoś know-how jak to zrobić bezpiecznie ;) Świece - tutaj gość miał podobny problem, tyle że po programie, u mnie jest seria - wymiana świec pomogła, piszą nawet że padają po przebiegu 15k mil, więc wymienie u siebie profilaktycznie, bo nie wiem czy ktokolwiek kiedykolwiek to robił http://n54tech.com/forums/showthread.php?t=12168
  3. Mam dziwny problem z moim E92 335i z silnikiem N54. Skrzynia Automat ZF. Przebieg 120 000km Przy przekroczeniu 4000 obrotów pod obciążeniem wyskakuje check engine i silnik przechodzi w tym awaryjny. Błąd znika po restarcie silnika i tak w kółko. Problem nie występuje na N, czyli bez żadnego obciążenia i zdarza się, że przez pierwszy bieg można przyśpieszać do końca, nastomiast po zmianie na drugi od razu wyskakuje kontrolka. Święta są, serwisy zamknięte, dopiero na wtorek jestem umówiony na jakąś diagnostyke, a problem troche mnie nie pokoi więc może ktoś z was juz spotkał się z podobnym przypadkiem. Z tego co wyczytalem na zagranicznych forach możliwości są dwie: - świece do wymiany (już zamówione), chyba nie były wymieniane wcześniej - nieszczelności w układzie doładowania Pompa paliwa HPFP nie była nigdy wymieniana, ale z tego co wyczytalem to raczej objawy nie pasują bo auto zapala bez żadnego problemu i do w/w obrotów nie ma żadnych dziwnych dźwięków czy zachowań silnika. Objawy przedstawiłem, ale próbowałem np. obciążać silnik wrzucając manulanie bieg M4 przy około 40km/h (1500obr) i wcisnąć gaz - w tym przypadku do tych 4000obr slychać że turbiny pompuja, jeśli zdejmie sie nogę z gazu zanim przekroczę te obroty, to błąd nie wyskoczy. Mieszkam w Toruniu i tutaj cieżko z diagnostyką nowszych BMW, więc może polecicie coś w okolicy gdzie można podjechać i zbadać problem? W ostateczności mogę sie ruszyć do Warszawy. Pytanie, czy nie zrobie krzywdy silnikowi jeżdząc normlanie (święta są, trzeba sie poruszać jakoś), tylko po prostu nie przekraczając tych obrotów żeby błąd nie występował?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.