Skocz do zawartości

waldez84

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 728iA r.1996 E38

Osiągnięcia waldez84

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Najważniejsze, że ciągnie już od niskich obrotów, a od 4 tys zrobił się szatan. Efekt jest duży za śmieszne pieniądze :cool2: No i ten dźwięk :norty:
  2. Ok. Widzę, że nikt tego tematu nie przerabiał wiem, że to wyzwanie, ale wszystko da się zrobić, dziś skończyłem swap z m50 do m52 i efekt piorunujący, ale dalej szukam mocy za małe pieniadze, napisze czy to coś daje.
  3. Jestem właśnie po swapie z m50 i po odpaleniu auta rozczarowanie, ale po przejechaniu 50 km komputer się dostroił i teraz wiem, ze warto.
  4. Witam. Jeżdżę takim od 4 lat no i w sumie nie narzekam, poza osiągami, ale zawsze jest na to rada. Jutro przerzucam kolektor ssący z m50b25 no i zobaczymy wszyscy gwarantują 20 KM wzwyż. Podatny jest silnik na parę modyfikacji bez grubego portfela, no i najważniejsze jeden z najmniej awaryjnych. Pozdro
  5. Witam. Właśnie jestem w połowie prac wymiany kolektora z m50 do m52 :norty: . Jestem ciekawy, czy ktoś z Was polerował kolektor wydechowy w M52b28. Czy nie jest warto, bo wiem, że w każdym aucie, jakiś przyrost mocy jest. Tylko nie mam pojęcią, czy warto go odkręcić do polerki, czy już fabrycznie jest wypolerowany. Z góry dzięki za podpowiedź i pozdrawiam :cool2:
  6. Po wymianie obu czujników wszystko wróciło do normy :cool2: :norty:
  7. waldez84

    Podsufitka

    Witam. Mam Problem z odklejoną podsufitką :mad2: Już dość długo szukam, albo używki w super stanie, albo materiału w kolorze beżowym, lub jak kto woli, bananowym :duh: Zbytnio dużego wyboru nie ma w kolorystyce :mad2: a zależy mi na jak najmniejszej różnicy w kolorze. Może ktoś z Was przerabiał ten temat i wie dokładnie, jaki to ma być materiał (kod jego, czy coś w tym stylu). Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi i pozdrawiam :cool2: .
  8. Wszystko ok, tylko skąd je wziąć, jak nie ma od kogo :duh:
  9. Witam. Mam problem odnośnie mocy, zgasła momentalnie, nie wspominając o maluchu mam problemy z wyprzedzeniem roweru :mad2: Komputer pokazał dwa błędy: 1. Błąd czujnika wałka rozrządu. 2. Błąd czujnika powietrza zasysanego, prawdopodobnie przepływomierz. Może ktoś miał taki problem i wie jak go rozwiązać, muszę to naprawić, a się boję, że kupię części i wydam pieniądze na marne i problem nie ustąpi. Jeśli ktoś już przerabiał podobny temat, bardzo proszę o choćby najmniejszą pomoc, bo ręce opadają. Z góry dziękuję za najdrobniejszą wskazówkę i pozdrawiam.
  10. Witam. Mam problem odnośnie ciśnienia na wszystkich cylindrach, przy rozruchu dochodzi tylko do 1 bara, a powinien mieć ponad 10 bar :mad2: Silnik przestał nagle chodzić, iskrę ma, ciśnienie paliwa jest i komputer nic nie wykazał, już od miesiąca stoi na warsztacie i nie mogą dojść, co się stało :duh: . Było podejrzenie, że zawory są powyginane, więc zdemontowali głowicę i się okazało, że z nią wszystko ok. Mam silnik M52b28 jeśli, ktokolwiek miał z takim czymś do czynienia bardzo proszę o jakąkolwiek podpowiedź :cry2: Z góry dzięki i pozdrawiam wszystkich.
  11. Ok, dzięki za podpowiedzi. Będę kombinował z rozrusznikiem, a pierwsze co zrobiłem, to ładowałem akumulator, bo słabo już kręcił.
  12. Witam. Mam duży problem z odpaleniem silnika :mad2: . Podczas kręcenia rozrusznik wydaje jednolity dźwięk, jakby nie kręcił w ogóle silnika. Dodam, że przed tą usterką przeparkowałem samochód i były podczas tego zdarzenia bardzo wyczuwalne wibracje auta, jakby nie palił na wszystkie gary, po tym zgasiłem i odpaliłem ponownie i wszystko wróciło do normy. Problem zaistniał dopiero na drugi dzień, podczas odpalenia i tak stoi od 3 dni :duh: . Dodam, że moje auto jest w automacie. Proszę wszystkich o pomoc i pozdrawiam
  13. waldez84

    Spryskiwacze reflektorów

    Dzięki za odp, ale pokaż koleżko mi link ja wygląda ta manetka, bo nie chcę kupić kota w worku. Z góry dzięki.
  14. waldez84

    Spryskiwacze reflektorów

    Witam. Mam pytanie odnośnie montażu spryskiwaczy reflektorów, ponieważ mam pęknięty zderzak i muszę go ściągnąć do klejenia, chcę jednocześnie zamontować oryginalne spryskiwacze, wraz z oryginalnym przyciskiem, ale nie mam pojęcia gdzie on się znajduje. Podejrzewam manetkę wycieraczek, ale chcę być pewny. Jeśli jest ktoś tak uprzejmy prosiłbym o zdjęcie, link, cokolwiek, abym wiedział jak to wygląda. Czy może podłączyć to pod zwykle spryskiwacze, jedyny tego minus to jest znikający płyn do spryskiwaczy, a chciałbym tego uniknąć. Pozdrawiam.
  15. waldez84

    TARCZE I KLOCKI HAMULCOWE

    Ja kupiłem na przód tarcze Mikoda nawiercane i nacinane i klocki z Tomexa na obie osie. Powiem, że po jednej opinii się zdecydowałem i nie żałuję. Po 6 tys. km. znikome ślady zużycia klocków, a tarcze bardzo solidne. Hamowanie też pierwsza klasa, no i oczywiście koszty zajebiście zminimalizowane. Pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.