Skocz do zawartości

Black-Ghost

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Black-Ghost

  • Urodziny 19.04.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i M42
  • Lokalizacja
    Aalsmeer(NL)

Osiągnięcia Black-Ghost

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. No niestety popytalem ile taka przyjemnosc bedzie mnie kosztowala w nl. Sama robota 200-250euro. Teraz musze sie głęboko nad tym zastanowic :roll: :duh:
  2. Skonsultowałem sie z ojcem, i ten mi powiedział żę to pykanie jest możliwe gdy jedna z 5 sprężyn w słoneczku sie wyrobi albo pęknie. No też coś czuje że kiedyś bedzie trzeba zrobic to sprzegło. Orientuje sie ktoś ile taka przyjemnosc kosztuje w polsce? Z ciekawosci pytam bo pewnie itak bede musiał to wymienic w Holandi.
  3. Ale czemu tylko na ciepłym silniku? (po daniu w palnik)
  4. No to co może byc przyczyną tego pykania wyczuwalnego na sprzęgle? Bo gdyby hamulce były zapowietrzone to bylo by czuc przy hamowaniu... Ależ mi to nie daje spokoju :twisted: :roll:
  5. Witam usunołem poprzedni kłopot z zbyt niskim poziomem płyny hamulcowego, chce usunac nastepny, mianowicie gdy silnik sie już rozgrzeje to przy zmienie biegu(wciśnieciu sprzęgła) czuc takie jakby pyknięcie ale nie za każdym razem, niby bieg wchodzi normlanie ale denerwuje to pykanie... I teraz nie wiem czego to może byc wina? Wiem że w e36 sprzęgło jest sterowane hydraulicznie więc może jest zapowietrzone? ale nigdzie nie wyczaiłem zbiorniczka od płynu hydraulicznego ;( :roll:
  6. okej teraz hula ;) Tak jak myślalem, zbyt niski poziom płynu hamulcowego bo już mam poziom na minimum widac czepło na górce i sie zaswieciło. Podziękował :cool2:
  7. Właśnie próbuje otworzy link do tego zdjecia ale niestety sie nie da. Czy ktoś życzliwy mógł by mi wysła ten opis kontrolek na emaila? FAFIK.ALPINE@interia.pl
  8. Pany znowu jakas zagwostka dla mnie, oświęciła mi sie dzisiaj na jakies 1-2 min dziwna kontrolka ne lewo od kontrolki od hamulca ręcznego. Taki wykrzyknik w kółku albo trujkącie, niepamietam już dokładnie. Zaniepokoiło mnie to czego dotyczy ta kontrolka, myślalem że może jakiś problem z olejem ale kontrolka oleju wygląda inaczej jak dziń z butelki. Więc kto mi powie co mi się oswieciło? z góry dziękuje z pomoc :8) :roll:
  9. No właśnie jestem ciekaw ile sobie zawoła za wymiane kompletnej chlodnicy ze zbiorniczkiem mechanik. Tak odwlekałem odwlekałem tą wizyte w warsztacie aż auto samo sie upomniało. Czekają mnie jeszcze inne wymiany więć widze że bedzie grubo.. Dziekuje wszystkim za pomoc. Odezwe sie w poniedziałek po wizycie w warsztacie. :roll:
  10. Pany nie dało mi to spokoju! wykreciłem ten korek, To jest zwykły korek z uszczelką ale to nie on jest problemem choc moglo by sie tak wydawac na pierwszy rzut oka! Przyswieciłem lampą i leci rzeczka gdzies z łączenia zbiorniczka wyrównawczego a chłodnicy, choć nie jestem pewien bo aż tak dobrze tego nie widziałem bo są tam plastiki ktore zasłaniaja, może nawet zbiorniczek pęknoł i leje... Widze że tutaj pomoże mi tylko mechanik :( :( :(
  11. Kurde no własnie nie mam zbytnio mozliwosci sprawdzenia tego dokładnie. parkuje auto pod sklepem a tutaj w NL nie wolno grzebac z autami na parkingu :-/ Wczesniej szybko kukłem ale duży mroż(-21)na polu nie dał mi wielu możliwosci dokładnego sprawdzenia, z moich ogledzin wygladało to na ten korek, tylko w necie nie znalazłem niczego podobnego do tego co ja mam... i to mnie bardzo ciekawi. Już wczesniej miałem tam jakies drobne wycieki ale zawsze to były śladowe ilosci i po dolaniu było na jakiś czas okej. Wystrarzyłem sie że może chłodnica walneła ale nie leje nigdzie z żeberek a wlasnie z pod tego korka. Nie mam pojecia jak wyglada ten korek w srodku w chlodnicy bo nie zdazylem go wykrecic do konca bo płyn mi sie lał ciurkiem po twarzy a na takim mrozie nie polecam nikomu.
  12. Witam, jestem nowy na forum, przepraszam że sie nigdzie nie przywitalem ale pisze w pośpiechu. Mam nastepujący problem, Wczoraj jadac samochodem (Duży mróż) stałem dość troche w korkach silnik jak i płyn zdecydowanie sie nagrzały, po dłuższym staniu w korku naraz usłyszałem dziwną prace silnika, ale jako że dojechałem do domu nie przyszło mi do gowy zobaczyc pod maske. Dzisiaj po odpaleniu samochodu i wączeniu dmuchawy by odmrozicz szyby zdziwiła mnie jedną rzecz! Mimo że silnik już sie nagrzał dmuchawa waliła zimne powietrze po szybach. Myślalem że przymarzła i jak przejade kawałek to wszystko wroci do normy, niestety dojechałem pod sklep jakies 10km skłoniło mnie to zime powietrze aby popatrzyc pod maske, tam ku mojemu zdziwieniu wszedzie płyn chlodniczy, pod autem kałuża, wyłaczyłem silnik. Wczołgałem sie na tym śniegu pod auto i widze że po odpaleniu leci płyn z takiej jakby szesciokątnej plastikowej śruby(Na internecie znalazłem że to korek spustowy cieczy chłodzacej) jest wkręcony od dołu do chłodnicy i na moje oko to z pod niego wali płyn. nie mialem zbytniej możliwosci by to odkrecic i popatrzec, dolalem tylko płyny do zbiorniczka i tyle ile nalalem tyle wyleciało tak jakby spod tego korka. Czy jest ktoś mi w stanie pomoc co z tym fantem zrobic? Na poniedzialek jestem umówiony do mechanika(Niestety mieszkam w Holandi) i mam do niego jakies 30km spróbuje do niego tak jakos dojechac chyba ze ktoś mi pomoże i uporam sie sam z problemem. Wyglada to coś tak: http://allegro.pl/korek-spustowy-spustu-chlodnicy-bmw-3-e46-oryginal-i2058218407.html Tyle że u mnie w środku nie ma tego błekitnego korka na krzyżaka a jest miejsce na imbusa. ten błekitny korek mam gdzie indziej w chłodnicy. Samochód to BMW E36 1994r silnik 1.8i / Czy możliwe że wywaliło uszczelke z pod tego korka albo jakis o-ring? i temu leci płyn?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.