Skocz do zawartości

jakub939

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 320d 150KM 2001r
  • Lokalizacja
    Jaworzno

Osiągnięcia jakub939

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Właśnie w ten sposób cały czas próbuje i nie wychodzi Czytałem, że 3 sekundy trzeba odczekać, u mnie raczej patrzenie na kontrolke od airbaga nie ma sensu, bo cały czas się świeci (było to naprawione, ale potem zachciało mi się wymieniać bezpieczniki i zaczęła się znowu świecić, a błędu się nie da wykasowac).
  2. Próbowałem kilku sposobów :-) 1. Wcisniety przycisk otwarcia, 3 razy naciskając logo 2. Tak samo, tylko na odwrót z przyciskami też próbowałem 3. Z wcisnietym przyciskiem otwierania wkladalem do stacyjki i wykonywalem czynności z punktu pierwszego Co Ty proponujesz?
  3. Witam wszystkich, do utworzenia nowego tematu skłonił mnie brak znalezienia konkretnego rozwiązania mojego problemu z centralnym zamkiem. Problem zaczął się od tego, że otwieranie i zamykanie z pilota czasami działało i nie działało. W końcu przestał działać całkowicie, odrazu powiem na wstępie, że przycisk w środkowej konsoli zamyka i otwiera za każdym razem i przez zamek też wszystko działa, z odpalaniem też nie mam problemu. Z tego wywnioskowałem, że moduł komfortu jest sprawny i podobnie też stwierdził elektryk przy okazji jakiejś innej naprawy mojego samochodu. Wszystkie informacje jakie dowiedziałem się na ten temat wskazywały na akumulator w kluczyku, więc zamówiłem ten oryginalny akumulator Panasonica i zleciłem jego wymianę koledze, który zajmuje się takimi rzeczami. Sprawdził kluczyk, wymienił akumulator i powiedzial, że pod WAGIEM kluczyk normalnie daje sygnał (niestety nie ma programu do bmw, więc nie mógł go zakodowac). Poczytałem dużo na forum i próbowałem sam go zakodowac wedle instrukcji forumowiczów wiele razy i nie działa dalej. I tu pojawia się moje pytanie, co jeszcze może powodować tą usterkę oprócz kluczyka i modułu komfortu? Proszę o konkretne odpowiedzi i nie branie odpowiedzi z innych tematów bo już je wszystkie przeczytałem. Jestem już zdenerwowany tą usterką, bo męcze się z nią długo.
  4. Dzieje się to bardzo często i nie według jakiegoś schematu, nie tylko za pierwszym razem, na trasie w czasie postoju również. Po prostu wchodzi drive bez problemu, tylko kiedy skrzynia sobie tego zażyczy. Tak jak napisałem wyżej jedynym sposobem jest pociągnięcie drążka bardziej do lewej strony, jakby się chciało sporta odrazu wrzucic. Auto ma 223000 tys. teoretycznie przejechane(ale może miec więcej, jak wiadomo liczniki są kręcone na potęge u nas w kraju), ja jeżdże już dwa lata samochodem i do tej pory skrzynia wbijała biegi jak nóż w masło. Z tego co wynika z faktur, które poprzedni właściciel zostawił olej w skrzyni był raczej wymieniany. Ja osobiście oleju nie wymieniałem i wiem, że dla pewności muszę to zrobic, ale jeszcze rozważam opcje, że mogą miec cos z tym wspolnego poduszki pod skrzynią (moja hipoteza).
  5. dodam jeszcze, że skrzynia zmienia biegi płynnie ( nie szarpie) i ciągnie bez wciskania gazu. Ze zmianą na inne biegi parking, neutral, reverse nie ma żadnego problemu. Ostatnio zrobiłem trasę 1200km do Holandii i skrzynia oprócz tego ''zacinania'' przy zmianie na drive nie wykazywała żadnych problemów.
  6. Witam ostatnio w moim BMW pojawił się problem dotyczący automatycznej skrzyni biegów. Po odpaleniu, gdy chcę zmienic bieg na drive nie da się go wbić tak jakby się zacinał ( zdarza się dosc często ostatnio), a jeżeli się ''zatnie'' to jedynym sposobem na udaną zmianę na drive jest wrócenie na neutral lub pociągniącie drążka zmiany bardziej w lewą stroną tak jakby się chciało odrazu na tryb sport wrzucic. Proszę o pomoc, jakieś pomysły ?
  7. jakub939

    E46 320d wyciek oleju ?

    Jestem po regeneracji turbiny i wymianie intercoolera, może to z egr-em jest coś nie tak ??
  8. jakub939

    E46 320d wyciek oleju ?

    ok wielkie dzięki, ale są jakieś pomysły skąd się na tym przewodzie wziął olej ? w sumie to ten czujnik też był trochę tłusty jak wcześniej patrzyłem.
  9. jakub939

    E46 320d wyciek oleju ?

    Witam dzisiaj postanowiłem zajrzeć pod maskę i odkręcić obudowę silnika. Trochę zaniepokoił mnie fakt że na wężyk, który pokazuje palcem na poniższym zdjęciu był tłusty z oleju na odcinku 5cm oraz widoczne były zacieki na tej srebrnej rurze do której jest przymocowany na zaczepie. Proszę o pomoc, do czego służy ten wężyk i skąd wziął się na nim ten olej ?? http://img17.imageshack.us/img17/2316/j384.jpg
  10. Aha, wężyki były sparciałe i popękane dlatego je wymienili.
  11. Z tego co wiem to dali blaszkę, ale potem ten inny mechanik ją wyciągnął przynajmniej tak powiedział bo błąd mu na kompie wyskakiwał (polscy mechanicy, kombinatorzy na maksa). Dzięki yoshimura za pomoc, jak to wszystko posprawdzam i znajdę przyczynę to napiszę.
  12. Jeśli chodzi o Egr to może on być zaślepiony, jak miałem problemy z mocą to sprawdzali mi egr i był czysty po czym go zaślepili i wymienili wężyki podciśnienia, ale musiałem pojechać do innego mechanika żeby mi wymienił przepływkę i on powiedział, że odślepił egr spowrotem bo mu błąd wyskakiwał. Możliwe, że ten mechanik go nie odślepił i został taki jaki był czyli zaślepiony, ale raczej wątpie.
  13. Też właśnie byłem zdziwiony, że wtryski są takie dobre, autem już jeżdżę 1,5 roku, a ogólnie jest z Belgii sprowadzone, więc na pewno jakość paliwa na zachodzie też jest przyczyną ich tak dobrego stanu.
  14. Przepływomierz dwa miesiące temu był wymieniany na nowy, bo miałem problemy z mocą i po wymianie przepływki śmiga od tamtej pory jak należy, więc raczej wątpie żeby cokolwiek było z nim nie tak.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.