Skocz do zawartości

DRAGAR

Zarejestrowani
  • Postów

    86
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    wcześniej E39 528i, teraz E53 X5 3d
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia DRAGAR

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

0

Reputacja

  1. soft zassałem od kolegi cX3 "soft ISO: NAV_SW_pl_cX3.rar " a mapa BMW.Road.Map.Europe.HIGH.DVD.20010-01.MULTiLANGUAGE.
  2. Witajcie szanowni koledzy, od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem X5 z MK4 (4-1/30). Naczytałem sie o nowych mapach i softach, zrobiłem jak koledzy radzą, włącznie z całą procedurą podaną przez kolegę cX3 (i jego poprawionym softem) 1. otworzyć drzwi kierowcy 2. wyjąć mape z czytnika dvd 3. przekręcić kluczyk w poz. 1 4. włożyć płytę z softem 5. poczekać kilka minut aż płyta się wysunie i ją zabrać 6. nacisnąć przycisk nawigacji potwierdzający reset Nie włączać w tym czasie żadnych urządzeń elektrycznych, np. otwierać/ zamykać drzwi, odłączyć bluetooth w telefonie - BARDZO WAŻNE!!! oczywiście o ile jest moduł w samochodzie no i klapa, płyta wyjeżdża z dvd po kilku sekundach, ale nie wnosi nic nowego, a na navi widnieje komunikat incorrect cd/dvd... . Włożyłem też płytę z mapą high 2010-1, komunikat brzmi identyko. Czy ktoś wie co robię źle, bo to napewno mój jakiś błąd! :mad2:
  3. no i juz mi jaśniej - dzieki chłopaki :cool2:
  4. Witajcie Panowie. Zamierzam zmienić bumę z Pb na O. Przyglądam sie dieselkom i widzę takie silniki jak w temacie, a nie podejrzewam żeby ten 2,5td był tym samym co 2,5 tds sprzed kilku lat. Jeśli ktoś może się wypowiedzieć to będę bardzo wdzięczny. Jaka jest trwałość, jakość i radocha z jazdy... Wiadomo że 3l idzie lepiej, ale może 2,5l wystarczy??? A może jednak zostać przy Pb? Widzę że ten 2,5 ma tyle kuców co mój 2,8, a ten 3l aż 231km, co myślicie o tych benzynkach??? Z góry dzięki!!!
  5. DRAGAR

    Czujnik temperatury

    witajcie panowie! ja ostatnio borykałem się z tym samym problemem co kolega. Brak czujnika i -40C, a w aucie jak na piecu. chwilami jak zrobiło sie jakies zwarcie na kablach i pokazywało np -5C to ogrzewanie momentalnie przestawało grzać z taka siłą. Wszystko wróciło do normy po wymianie czujnika!!!
  6. 220 lambda..... 1 zu gross 227 lambda...... 2 zu gross Panowie pokazuje mi na komputerze takie błędy, co one znaczą????
  7. DRAGAR

    regulacja lamp ?

    ciekawe jak ktoś przerabia te plastiki? te moje lampy są 2005, ale model do e-39! może ktoś ma jakieś schematy żeby porównać te różnice sprzed i po lifcie???
  8. DRAGAR

    regulacja lamp ?

    dzięki za odzew. no autko mam sprzed liftu, ale lampy 2005r. W serwisie też mówili że są nierozbieralne., a kolega w warsztacie podgrzał plastiki i klej odpuścił. Pytam czy ktoś może sie orientuje, czy jak kupię ten zestaw naprawczy w aso(a on jest do lamp sprzed liftu) to czy mi przypasi?????????
  9. DRAGAR

    regulacja lamp ?

    Mam pytanie. Mam przednie lampy: xenon z ringami Przekręciłem regulację kluczem, i cosik tryknęło...., i wkład lampy dodstał pokaźnego luzu, po rozebraniu okazało się że popękały plastiki poprzez które reguluje się lampy. W serwisie nie spotkali się z takim problemem. A zestaw naprawczy jest tylko do starych lamp-znaczy zwykłych Moje pytanie brzmi, czy ktoś może mi powiedzieć czy mechanizm regulacji w zwykłych lampach i xenonach czymś się różni, bo jeśli nie to kupię ten zestaw naprawczy i po problemie. Z góry thx.
  10. Witaj. Miałem tak w swoim aucie. Pojechałem na komputer, niby nie pokazywał żadnych błędów, ale zaprogramowali go podobno od nowa i jak ręką odjął. A zdarzało sie mi tak, że parę tygodni było ok, a potem opadały na nos, na parę dni. :norty:
  11. DRAGAR

    co z tymi światłami??

    ok. jutro postaram sie jakimś sposobem wyjąć ten mały dinks od pozycjonowania reflektorów, moze po tej operacji będzie sie jeszcze do czegoś nadawał :norty:
  12. DRAGAR

    co z tymi światłami??

    witajcie, dzieki za odzew. co do pytania czy działają silniki gdy reguluje od środka - nie działają co do oryginalnych xenów, sam se zamontowałem z ringami :wink: , ale wcześniej miałem stare lampy i któregoś wieczoru miałem już taki przypadek, że lampy zjechały na dół i świeciły pod nos. A w starych lampach raczej nie było samopoziomowania... Może faktycznie cos zaśniedziało, a może jakis przekaźnik, tylko gdzie tego szukac???
  13. DRAGAR

    co z tymi światłami??

    Czy może mnie ktoś poratować odrobiną wiedzy tajemnej... Opadły mi soczewki w przednich reflektorach i świecą pod nos. Żeby było śmiesznie kiedyś coś takiego już mi sie przytrafiło ale na starych zwykłych reflektorach, ale na drugi dzionek było ok. Na moje rozumowanie wygląda to tak jakby silniczki pozycjonowania lamp nie dostawały napięcia i zjechały na dół. Co zrobić , gdzie tego szukać. Zależy mi na waszych radach bo cholera wieczorem nic nie widać!!! Dzięki! :modlitwa:
  14. he... dobre, ja wiem że BMW ma dusze ale żeby az tak?? Poprostu sie martwie coby jakieś ciśninie niezdowe nie zaszkodziło klimie
  15. - jak jeżdżę na włączonym ogrzewaniu, ciągle słysze i czuję po aucie - stuk, stuk, stuk. Podobno to jakiś zawór w przewodach wodnych. Dlaczego tak stuka??????? - jak jeżdżę na klimie(latem), to czasem po zaparkowaniu auta i wyłączeniu silnika słuchać taki dźwięk jakby jakieś ciśnienie wprawiało coś w drgania - takie kilku sekundowe buczenie.... co to????? Dodam ze myślałem,że to przez szwankujący wiatrak klimatyzacji, ale nie, bo wymieniłem Podpowiedzcie coś. :modlitwa:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.