Skocz do zawartości

mrk7

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d 136 98'
  • Lokalizacja
    Piaseczno

Osiągnięcia mrk7

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Mój problem chyba rozwiązany :) Przynajmniej wszystko było wczoraj w porządku wieczorem jak postał prawie pół dnia na zewnątrz. Zobaczę czy po dzisiejszej nocy będzie wszystko ok. Mianowicie problem tkwił w niepodłączonym kabelku podciśnienia. Podłączyli kabelek założyli nowy przepływomierz przejechałem się różnica w mocy odczuwalna i to bardzo, po prostu myślałem,że te 2.0d 136km tak chodzą bez rewelacji :x wróciłem założyli stary przepływomierz i chodziła jak na nowym. Więc zostawiłem starą przepływkę . Wróciłem do domu postawiłem pod domem stała od 13 do prawie 19 na zewnątrz. Odpaliłem oznak problemu brak, reaguje od razu na gaz. Podłączany był pod INPA błędów brak, problemów też brak, więc na moje szczęście to nie pompa ani wtryski, parametry prawidłowe :) Koszt operacji 100zł
  2. Czyli nie jestem sam z tym problemem . Najlepiej jechać z tym do pompiarza? i jaki koszt u Ciebie był naprawy?
  3. Squnish bardzo chętnie , ale w weekend mam uczelnie więc ew. może któregoś dnia ja bym do wawy podjechał. Może faktycznie od mrozów, bo dziś było troszkę mniej bo -14 po zagrzaniu się jeździł normalnie ... sam już nie wiem co to może być
  4. Właśnie szukam kogoś kto zajmuje się tylko bmw, byłem u pompiarza i tak mi doradził,żeby właśnie szukać kogoś kto ma program do bmw dedykowany ,a nie jakimś ogólnym bo ponoć śmieszne błędy wyskakują, Dziś dzwoniłem do elektryka to mówił,że nie będzie mnie narażał na koszty, i z tego co się dzieje to mówił,że na 90% wtryski
  5. Pedał gazu wciśnięty na maxa, obroty max 2000-2500 i nic więcej z rury kłęby dymu takiego jak na fotce .Do tej pory było ok, przyszły pierwsze większe mrozy i tak się zrobiło. Dzień wcześniej zatankowałem na shellu i rano przy odpaleniu były takie problemy ale to chyba nie ma nic do rzeczy . Filtr paliwa wymieniłem od razu no ale nie pomogło . Być może właśnie jakiś czujnik przemroziło i padł, nie mam pojęcia właśnie. Założyłem ten temat bo być może ktoś miał podobny lub ten sam problem i mam nadzieje,że ktoś pomoże
  6. Odpaliłem rano auto się zagrzało do temp wcześniej problem znikał auto jeździło normalnie, teraz już tak nie jest, auto zagrzane obroty max 2500, na wolnych obratach nie kopi po dodaniu gazu kłęby dymu z rury, przeglądając forum natknąłem się na problem nieszczelnej pompy
  7. http://img263.imageshack.us/img263/5223/zdjcie0199972x1296.jpg Uploaded with ImageShack.us jest to taki dym w sumie kopci cały czas aż do nagrzania się silnika, potem jest już lepiej, podczas tego nie reaguje na gaz
  8. Wyjdzie to pod podpięciu do kompa? Hmm Zna ktoś kogoś kto się na tym zna, najlepiej wawa bądź okolice ? Byłem w Piasecznie w http://www.auto58.pl/ wstępnie dopiero na przyszły wtorek jestem zapisany ale lepiej by było coś szybciej . I jakie ogólnie opinie na temat auto58 ? był ktoś
  9. Właśnie dziś wymieniłem filtr paliwa, ale dalej to samo. Dzwoniłem do warsztatu to gościu mówił,że prawdopodobnie pompa ale to tylko przez telefon więc nie wiem .
  10. Witam Mam problem z bmw 320d 1998' 136km Po odpaleniu np. rano z rury wydobywa się biały śmierdzący dym, po wciśnięciu na gaz samochód w ogólne nie reaguje, po chwili gdy złapie temperaturę wskazówka obrotomierza lekko drgnie , max do 1500-2000tys, natomiast gdy już się zagrzeje złapie temperaturę wszystko działa jak należy. Miał ktoś podobny problem,ew. wie jak go rozwiązać od czego zacząć . Byłem dziś umówiony u pompiarza ale powiedział,że jest bezradny i odesłał mnie z kwitkiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.