silnik czy to bmw czy inny najwyższe parametry ciągu przy zmianie biegu uzyskują w przedziale obrotów plus 10 % max momentu obrotowego. Do tego trzeba dodać czy mamy zmieniony komputer, przełożenia, szybkie wałki oraz inne tuningowe dodatki. Nie mam dużego doświadczenia w samochodach ponieważ jestem kierowcą wyścigowym motocykli ale nowością jest w wyścigach flesz informujący o uzyskaniu max momentu, który zsynchronizowany jest z elektrycznymi biegami, sami możemy ustawiać wyprzedzenie błysku ale nie przekracza ono -10% max momentu oraz nie przekracza momentu obrotowego ponieważ reakcja zmiany biegów kierowcy zajmuje około 10% obrotów. Reasumując i z doświadczenia i z technologi wyścigowej lepiej zmienić bieg przed momentem obrotowym niż silnik ma odciąć. A nie pochwaliłem się mam bmw e36 318 M43, auto otrzymałem od taty ponieważ brat miał wypadek i nią dachował po 5 tygodniach walki udało mi się wyciągnąć z niej co mogłem, 5,5 tyś włożyłem pomalowałem na kolory mojego teamu i będzie woziła na przyczepie 3 motocykle :). Jak zrobię zdjęcia pochwale się. pozdrawiam