Korek jest nowy, ori. Zbiornik (też ori) również musiałem nowy kupić, stary ciekł. Sprawdzałem dziś układ z włączonym testem 7 i ta wskazówka od temp. ustawia się pionowo mniej więcej w zakresie temperatur, o których pisałeś. Musiałem porządnie grzać auto, dopiero wtedy wąż robi się ciepły, wiatrak (też z resztą mam nowy, stary miał padnięty moduł) dmucha. Spróbuję ją jeszcze dziś odpowietrzyć, bo mam wrażenie że jakiś bąbel jeszcze jest (nawiewy są ciepłe), pojeżdżę parę dni z włączonym testem i poobserwuję temperaturę. Generalnie problem wynika chyba z mojej nadgorliwości, ale nie chciałbym ryzykować przegrzania Rysowałem. Zupełnie serio, bo miałem niezłe przeboje z tym układem - większość rzeczy musiałem wymienić, bo po kolei ze starości sypały się króćce(ten z tyłu z bloku), węże, zbiornik, chłodnica i wiatrak. Pompa na 99% daje dobre ciśnienie. Swoją drogą, trochę ją już słychać, więc pewnie niedługo będę musiał kupić nową (najchętniej ori, bo mimo ceny boję się, że mi zamiennik padnie i gdzieś w trasie zostanę na drodze)