Skocz do zawartości

jovikids

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 46 d 2002r

Osiągnięcia jovikids

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. jovikids

    Rzuca na koleinach, e46

    Miałem tak samo na 17 225/45/17 przód i 245/40/17 tył ORI felgi M 3 zmiana na przód 205/50/17 i tył 225/45/17 i nie ma problemu niestety E 46 jest bardzo wrażliwe na polskie drogi :lol: więc z takim rozmiarem opon nie jedz nic robić w warsztacie bo nie ma sensu wydawać kasy :mad2: ( jest opcja dystansów ale to już inny temat ), zmień opony na węższe i po temacie ,chyba że chcesz mieć szerokie gumy i szarpankę na koleinach twój wybór
  2. 0cześc miałem Toyotę Celice GT 2.0 175KM i ceny są śmieszne w porównaniu z e46 d 150km remont obróconej panewki to 5000 zł , co do cen uszczelek to ok aso super ceny ale inne to masakra choć i tak nie zmienię mojej BM-KI na Japończyka zmienię na BMW 330ci , jak spalanie nie jest dla Ciebie problemem to szukaj właśnie takiej ,i tak jak koledzy radzą dołóż kasy i kup porządne za ok 25000zł plus koszty rejestracji ,i powodzenia w poszukiwaniu pozdrawiam
  3. ok jeśli dobrze rozumiem po prostu trzeba o niego dbać i jest ok ? aa dziękuje admin za czystość wątku choć troche off-top :8)
  4. no właśnie nie bardzo wiem co to za usrojstwo ale zajmę się tym wstawię zaślepki( czytałem że są ) czy co tam trzeba i naprawdę jestem nie mile zaskoczony takim stanem jak jest nie dopracowany ten silnik i właśnie jeszcze jakieś klapki zawirowań po co to ? przeciwwagi rozumiem kultura pracy silnika brak drgań ale klapki o co Kaman
  5. Witaj ,tak jak pisałem panewka korbowodowa na 1 cylindrze i były nominalne bez jakichkolwiek napisów mam je na pamiątkę teraz są nowe nie pamiętam nazwy ale cena tak 990 zł auto ma wymienione wszystkie wtryski na nowe ( poprzedni właściciel ) pompę wody itd wszystkie uszczelki uszczeleczki zimeringi podkładki wszystko w aso , mam nadzieje że się odwdzięczy nie naganną eksploatacją a i jeszcze jedno przebieg to nie jak na giełdach tylko realny z książką 275tyś jeden właściciel więc wydaje się normalny a nie 130 tyś i igła a faktycznie 400 tyś
  6. oczywiście padła na 1 cylindrze przez ''fachową robotę serwisu " podczas małej przygody z kamieniem została uszkodzona miska olejowa wiec serwis postanowił sprawdzić stan panewek a że 1 cylinder jest łatwo dostępny to sprawdzili i okazało siw że jest ok lecz ktoś źle włożył panewki i po tygodniu auto wróciło do serwisu z padnięta właśnie tą panewką i zaczęła się jazda klienta z serwisem a w tym czasie ja nabyłem ją za przyzwoitą cenę choć powiem szczerzę że nie spodziewałem się kosztów aż takich i nie pasuje mi to że BMW nie dopracowało tego silnika to jest mój pierwszy diesel i raczej ostatni
  7. a remont od nowych panewek gumki na zaworach pasowanie zaworów polerowanie gniazd polerowanie wałków wyważenie wału korbowego itd czekam już 4 tyg na auto jest to moje pierwsze BMW choć jestem ogromnym fanem marki od pojawienia się modelu e21teraz to już zostanę przy marce BMW i właśnie remont stanął na tych przeciwwagach ale cieszę się ze tak szybko dostałem odpowiedz na moje pytanie a to nie jest tak oczywiste na forach :cry:
  8. zakupiłem w Niemczech z serwisu z uszkodzoną panewką (obróciła się )
  9. jeszcze trochę i wyjedzie po drogim remoncie silnika :norty:
  10. wielkie dzięki za pomoc :D
  11. pilnie potrzebuje pomocy w montażu pompy oleju a dokładnie ustawienie wałków z przeciwwagami info na forum model e46 d 2002 r 150km
  12. Cześć witam wszystkich fanów tej marki , jeszcze nie jeździ ale jest od 4 tyg 320 d 150km :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.