Skocz do zawartości

Piotras_81

Zarejestrowani
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piotras_81

  • Urodziny 17.01.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E65 730d i Alfa Romeo Giulietta 1.4MA TCT ; było E60 530d; E39 540i;525 TDS
  • Lokalizacja
    Gdansk

Osiągnięcia Piotras_81

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Sprawdzcie przewody od plywaków w baku, po stronie pasażera. U mnie zwierał sie +pompy paliwa z kabelkiem od plywaka. Spadła platikowa oslonka na "panience" od plusa pompy. Przez to prad z pompy szedl na zegary (sygnal z plywaka) i dzialy sie dziwne rzeczy z temp. zewnetrzna, nagle spadki temp. itp, wskaznik paliwa dzialal jak chcial. Uszkodzil sie tez czujnik temp. zewnetrzej pod zderzakiem. Kupilem nowy w ASO 133zł, mial inna opornosc niz stary.
  2. Hej Mysle ze nie nalezy popadać w paranoje z wymiana czesci ktore dzialaja. Ja mam obecnie 261tys km, z czego sam zrobilem przez 2lata 61tys km. Wymienilem przepływomierz powietrza na nowy oryginal (był błąd za bogatej mieszanki na kompie), wisko, paski (byly sparciale) i rolki, kupilem tez nowa chlodnice, nowy plyn chlodzacy, wymienilem wiatrak od klimy, bo stary padł. Świec nie zmienialem podobno wymiana co 100tys. Olej leje castrol edge 5w30 long life i wymieniam zgodnie z cegiełkami. Odnośnie oleju własnie to zastanawiam sie nad przejsciem na Motul, namawia mnie do tego gość od chiptuningu i wyscigow na 1/4 podobno jest duzo lepszy niz Castrol. A propo hamowni bylem ostatnio i wyszlo 272KM, facet uznal wynik za bdb, jak na przebieg i wiek auta. Moment 439NM. Dodatkowo za pierwszym pomiarem rozpedzal auto na 5biegu i dojechal do ogranicznika 250kmh, pozniej drugi pomiar, bylo juz gorąco w pomieszczeniu wiec to tez moglo miec wplyw. Postaram sie wkleic wykres pod wieczor.
  3. Co to znaczy awaryjny? Cos sie zaciera, urywa, ekspoloduje? Silnik ma mniejsza moc? o jakiej awarii piszesz? Niepotrzebnie rozsiewasz plotki o awaryjności M62TU, sam kupilem swoja 2lata temu z przebiegiem 200tys, teraz mam 254tys, olej 5W30 chodzi rewelacyjnie.
  4. Taka ciekawostka, w Audi A4 2.0 TFSI (wersja USA) na korku paliwa jest napisane, żeby przekrecic do klikniecia, bo w przeciwnym razie moze zapalic sie Lampka Check Engine (MIL)
  5. są radia z osobnymi przyciskami do regulacji basu, sopranu itp, sa też radia z przyciskiem TONE i bez przycisku TONE, regulacja bassu itp w 2 ostatnich przypadkach tak czy siak przyciskami pod wyswietlaczem, jak masz TONE to naciskasz i pojawiają sie BASS BALANCE itd na wyświetlaczu i przyciskami pod wyświetlaczem je regulujesz. Jak nie masz przycisku TONE to naciskając AUDIO masz tak samo możliwość regulacji.
  6. naciskając "AUDIO" wyswietlają się ww funkcje na wyświetlaczu a pod funkcjami są przyciski
  7. ten kabelek uszkodzony moze byc od czujnika temp. spalin świece wg Realoem.com to NGK BKR6EQUP niczym sie nie różnią niż np w 520i czy 540i
  8. z tego co wiem to w e39 M5 jest 8 "przepustnic"
  9. Kolory: http://www.bmwccbc.org/resources/teile/BMW-current-colors.pdf
  10. sprawdź oświetlenie tablicy rejestracyjnej
  11. tak były w E60 :arrow: M5 ale to nie automat tylko SMG, nie wiem ile biegów miał SMG w 550i ale to i tak OT bo przecież chodzi 525d
  12. Masz racje, problem z klepiącymi Vanosami w M62TU jest powszechnie znany. Tu jest ładnie opisane co dokładnie powoduje to klepanie: http://www.rangerovers.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=31413&start=15 pod koniec 2 strony wątku gościu zaznaczył koła zębate, ktore mają wewnątrz mechanizm który klapie. Niestety przy wymianie jest sporo rozbierania i potrzeba sporo specjalnych narzędzi serwisowych BMW. Najlepiej kup wersje M62 bez Vanosów jeżeli się boisz o to klepanie. Pozdr PS. Wiesz od kiedy sprzedający jest właścicielem auta? Czy on je serwisował w ASO czy poprzedni właścicel / le?
  13. Vanosy w tych silnikach zaczyna być slychać po rozgrzaniu motoru, na zimnym raczej nic nie uslyszysz. A to autko z video, torche styrane te skóry, nie ma płytki ozdobnej na popielniczce, no i typ raczej nie dba o czystość auta we wnętrzu, to moze coś świadczyć jak ogólnie do niego podochodzi. Generalnie zakup zadbanego BMW e39 z V8 i manualną skrzynią biegów to szukanie igły w stogu siana, większość jest mocno wyeksploatowana.
  14. Tak ukryte menu serwisowe, czyli prawy przycisk trzymasz na zegarach na włączonym zapłonie, dalej prawym wybierasz test 6 lub 7 i zmieniasz podtesty lewym. U mnie jak sie urwał kabelek przy prawym pływaku to też wskaźnik pokazywał 0. Generalnie wskaźnik poziomu paliwa w tych modelach to nie jest taka prosta sprawa, zauważyłeś że jak masz np. połowe zbiornika wieczorem po jeździe, to rano jak zapalasz zimne auto, wskaźnik może pokazywać np. 20 litrów, dopiero po paru km się podnosi. To wszystko jest połączone z kompem i chwilowym spalaniem. A jak silnik zimny to pali duuużooo, dlatego wskaźnik jakby Cie ostrzega, że paliwa jest mniej. Troche to dziwne ale tak to BMW zrobiło.
  15. Dzieki Panowie za pomoc. Jestem umówiony dziś w ASO na 13 na oględziny auta. Firma ubezpieczeniowa sprawcy to Uniqa. Pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.