
plutmen
Zarejestrowani-
Postów
39 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O plutmen
- Urodziny 31.03.1990
Informacje osobiste
-
Moje BMW
E30 M40B16
E32 M30B30
E36 M43B18
E34 M50B20
E39 M52B20
E32 M60B40 -
Lokalizacja
Tychy
Osiągnięcia plutmen
Odkrywca (4/14)
0
Reputacja
-
Prozaiczne pytanie, ja się toczę na 4tym biegu ale to zależy jakiej elastyki wymagasz na 3cim mi za głośno buczy wiec wrzucam na 4, ale jak ładuję an rondo to i tak wchodzi 3 ... rób jak czujesz :D
-
Ehhhh, ciężki temat ale do ogarnięcia, też obstawiałbym iskrę, sprawdź jeszcze pod kompem czy czujnik (impulsator) wałka jest sprawny, strzał występuje w momencie gdy silnik ma za dużo powietrza w stosunku do paliwa, wyreguluj też parownik, sprawdz zawór przy butli czy jest odkrecony, sprawdź układ dolotowy, mi jak miałem I Gen to jak strzelało to wybijało odme z oleju i tez nie chodził za dobrze a to zauważyłem dopiero po kilku dniach - potem się nauczyłem że po strzale przeglądałem wszystkie połączenia itd. Dokręć cybanty, dobry test na sprawdzenie dolotu przeprowadza się za pomocą gazu do zapalniczek bierzesz taki gaz w butelce nakładasz kapę z WD40 plus słomka i aplikujesz w miejsca połączeń gumowych i innych które znajdują się między przepływomierzem a przepustnicą, jeżeli prędkość obrotowa silnika przyśpiesza to znaczy że jest lewy luft. Postaraj się z kimś umówić na INPĘ - to dużo pomaga. Daj znać co i jak.
-
Zrób test zegarów i zobacz jak chodzą. 1. Pozycja kluczyka na 0 2. Wciskasz przycisk kasowania małego przebiegu i trzymasz go 3. Przekręcasz kluczyk do pozycji II (nie zapłon) Powinno wykonać się 7 testów, przez pierwszych 6 na liczniku cyfrowym będą wyskakiwały jakieś wartości liczbowe a na siódmym teście powinny ruszyć wszystkie wskaźniki płynie od początku do końca i z powrotem.
-
Kreci sie i w lewo i w prawo.
-
Cześć Dziś rano napotkałem dziwne dźwięki dochodzace spod maski Trójki. Mainowicie przy przyspieszaniu (od 1500 obr) zaczyna coś huczeć - wyć. Łożyska i opony wykluczam bo na biegu cisnąc gaz też wyje. Dodatkowo zrobiłem małe dochodzenie i gdy zdjąłem łopaty wentylatora z wiskozy to nie huczy. Jak to odebrać, czy problem jest ze sprzęgłem wisco czy pompa wody? Ewentualnie jakieś inne rolki i napinacze... Pozdrawiam
-
Cześć @yaz mam tylko 4 przewody żółto-kolorowe najprościej chyba bedzie jak zrobię zdjęcie jak to wyglada u mnie bo pisząc ze mam audio l i audio p miałem na myśli ze mam 4przewody tylko głośników więc wydaje mi sie ze gdzieś sa te pozostałe....
-
Cześć Tak się przyglądam temu YAZ i widzę że chyba w moim E32 jest wybrakowane okablowanie o przewody niebiesko-czerwone i niebiesko-fioletowe - dwie pary skręcone żółtych mam. Rozbiorę tunel i zobaczę gdzie mogło wciąć te kable, o ile w ogóle występowały. Bo ja miałem odczucie że do radia idą dwie pary przewodów głośnikowych tj Audio L + i - oraz Audio R + i - a reszta to właśnie przewody prądowe w stylu +12 podtrzymanie etc. Czy moja wersja jest prawdopodobna?
-
Panowie proszę o skupienie się na temacie @yaz - schemat który mi podesłałeś nie jest dla mnie czytelny (zbyt rozbudowany), ja potrzebuje tylko wiedziec jaki kolor kabelka w kokpicie (kostce)za co odpowiaida (np żółtoniebieski /audio +, czarny masa [tutaj strzelam] itd itp.). Nie bardzo interesuje mnie kto kogo trolował, jeszcze raz proszę o skupienie uwagi na moim projekcie odbudowy audio w E32 ; ) Pozdrawiam!
-
Cześć witam, Już niewiele dzieli mnie od uruchomienia fabrycznego HI-FI - zestaw uzupełniłem już o ori ramki plus głośniki z tyłu, oraz dopadłem ori kostke do radio RDS z e34 (niestety w tej e34 nie było HI-FI,przez co rozkład kabli jest inny niż u mnie), i tu moje zapytanie gdyby był któryś z kolegów na forum uprzejmy opisać jaki kolor kabelka powinien być do danego złącza w kostce będzie wdzięczny (zdjęcie oryginalnej kostki pod hifi też mnie uządzi ; ) ) http://img13.imageshack.us/img13/5509/beztytuubdl.png Uploaded with ImageShack.us
-
Cześć witam, Już niewiele dzieli mnie od uruchomienia fabrycznego HI-FI - zestaw uzupełniłem już o ori ramki plus głośniki z tyłu, oraz dopadłem ori kostke do radio RDS z e34 (niestety w tej e34 nie było HI-FI,przez co rozkład kabli jest inny niż u mnie), i tu moje zapytanie gdyby był któryś z kolegów na forum uprzejmy opisać jaki kolor kabelka powinien być do danego złącza w kostce będzie wdzięczny (zdjęcie oryginalnej kostki pod hifi też mnie uządzi ; ) ) http://img13.imageshack.us/img13/5509/beztytuubdl.png Uploaded with ImageShack.us
-
Byłoby wybornie, jak tylko pogoda się polepszy to jesteśmy w kontakcie ; )
-
Cześć, Po zmianie samochodu z E30 na E32 natknąłem się na kilka "fuszerek" po poprzednim właścicielu, nie ukrywam, że z większością sobie radzę, jednak z elektroniki i nagłośnieniem nie miałem za wiele do czynienia i chciałbym zasięgnąć porady. Mianowicie z tego co mi wiadomo mój egzemplarz E32 jest wyposażony w system fabryczny Hi-Fi o czym też świadczy wzmacniacz w bagażniku, w samochodzie jest zainstalowane radio Panasonic i jest "konwersja" na ISO (konwersja to za dużo powiedziane bo jest jest kłębek taśmy i kabelków). Zacząłem wstępnie lokalizować co i jak jest to poinstalowane i doszedłem że są położone nowe przewody do głośników z przodu tj do boczków i wysokotonowych w desce a w parze z tym idzie zapewne ominięcie fabrycznego wzmacniacza, dodam że kolumny z tylnej półki zostały usunięte i nie mam ich niestety. Do sedna i pytań. 1. Chciałbym na obecnym radiu przywrócić funkcjonalność nagłośnienia, tj uzupełnić braki w półce oraz uruchomić amp. i tu jest pytanie jak wyglądał fabryczny zestaw głośników w tylnej półce gdyż mam tam ramkę i dwie pary przewodów tak jakby jedna była do syczka i druga do niskotonowego głośnika -czy to jest dobre rozumowanie? dodatkowo jakie są parametry głośników z tyłu (wymiary-moc-opór) 2. Czy fabryczny AMP będzie współpracował z niefabrycznym radiem? 3. Jeżeli zabieg ten nie ma prawa bytu to w tym układzie jakie zastosować zwrotnice na przód i tył jeżeli położę nowe kable (no chyba żeby zastosować głośniki dwudrożne z tyłu?), dodam że głośniki z produ to fabryka wiec z tego co kojarzę to każdy z nich ma po 4Ohm indepencji. Serdecznie pozdrawiam
-
Dzień dobry, prosiłbym o rozkodowanie VIN od E32 WBAGA710503654765 Dziękuję i pozdrawiam.
-
Czyli zostanie briliantrot, bo czarny mi sie nie podoba - tj jest zbyt popularny, a czerwony wyglada jak zabawka ;) Tak mysle ze jak skoncze ten projekt w okolicach wiosny 2013 zdam foto relacje. Pozdrawiam.
-
Malował będę i prostował te sfatygowane elementy, kwestia czasu i finansów, najpierw mechanika do porządku, a zostało jeszcze obniżenie aby. Co do moich 15", narazie nie mam im nic do zarzucenia, bo dobrze się prezentują - wiadomo wrzuciłbym i 18" tam, ale zaznaczam, że ten sprzęt nie ma wspomagania kier (!), oczywiści mógłbym je założyć bo to kwestia 300 zł, maglownica, pompa etc, ale mam nowe drążki i ta maglownica jest dobra - silny jestem to daje rade, głównie pytam o obniżenie, bo właśnie nie wiem jak nisko mogę go posadzić an tych felgach. Jeszce jak dyskutujemy - czasem mam ochotę wymalować moje auto na czerwony MAT. Widział ktoś już coś takiego, jak to wygląda, jakie wzbudza opinie itd. Pozdrawiam.