Skocz do zawartości

plutmen

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O plutmen

  • Urodziny 31.03.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 M40B16
    E32 M30B30
    E36 M43B18
    E34 M50B20
    E39 M52B20
    E32 M60B40
  • Lokalizacja
    Tychy

Osiągnięcia plutmen

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. plutmen

    [320i] Jazda po mieście

    Prozaiczne pytanie, ja się toczę na 4tym biegu ale to zależy jakiej elastyki wymagasz na 3cim mi za głośno buczy wiec wrzucam na 4, ale jak ładuję an rondo to i tak wchodzi 3 ... rób jak czujesz :D
  2. Ehhhh, ciężki temat ale do ogarnięcia, też obstawiałbym iskrę, sprawdź jeszcze pod kompem czy czujnik (impulsator) wałka jest sprawny, strzał występuje w momencie gdy silnik ma za dużo powietrza w stosunku do paliwa, wyreguluj też parownik, sprawdz zawór przy butli czy jest odkrecony, sprawdź układ dolotowy, mi jak miałem I Gen to jak strzelało to wybijało odme z oleju i tez nie chodził za dobrze a to zauważyłem dopiero po kilku dniach - potem się nauczyłem że po strzale przeglądałem wszystkie połączenia itd. Dokręć cybanty, dobry test na sprawdzenie dolotu przeprowadza się za pomocą gazu do zapalniczek bierzesz taki gaz w butelce nakładasz kapę z WD40 plus słomka i aplikujesz w miejsca połączeń gumowych i innych które znajdują się między przepływomierzem a przepustnicą, jeżeli prędkość obrotowa silnika przyśpiesza to znaczy że jest lewy luft. Postaraj się z kimś umówić na INPĘ - to dużo pomaga. Daj znać co i jak.
  3. plutmen

    Opóźniony obrotomierz

    Zrób test zegarów i zobacz jak chodzą. 1. Pozycja kluczyka na 0 2. Wciskasz przycisk kasowania małego przebiegu i trzymasz go 3. Przekręcasz kluczyk do pozycji II (nie zapłon) Powinno wykonać się 7 testów, przez pierwszych 6 na liczniku cyfrowym będą wyskakiwały jakieś wartości liczbowe a na siódmym teście powinny ruszyć wszystkie wskaźniki płynie od początku do końca i z powrotem.
  4. plutmen

    E36 M43B18 Co tak wyje?

    Kreci sie i w lewo i w prawo.
  5. plutmen

    E36 M43B18 Co tak wyje?

    Cześć Dziś rano napotkałem dziwne dźwięki dochodzace spod maski Trójki. Mainowicie przy przyspieszaniu (od 1500 obr) zaczyna coś huczeć - wyć. Łożyska i opony wykluczam bo na biegu cisnąc gaz też wyje. Dodatkowo zrobiłem małe dochodzenie i gdy zdjąłem łopaty wentylatora z wiskozy to nie huczy. Jak to odebrać, czy problem jest ze sprzęgłem wisco czy pompa wody? Ewentualnie jakieś inne rolki i napinacze... Pozdrawiam
  6. Cześć @yaz mam tylko 4 przewody żółto-kolorowe najprościej chyba bedzie jak zrobię zdjęcie jak to wyglada u mnie bo pisząc ze mam audio l i audio p miałem na myśli ze mam 4przewody tylko głośników więc wydaje mi sie ze gdzieś sa te pozostałe....
  7. Cześć Tak się przyglądam temu YAZ i widzę że chyba w moim E32 jest wybrakowane okablowanie o przewody niebiesko-czerwone i niebiesko-fioletowe - dwie pary skręcone żółtych mam. Rozbiorę tunel i zobaczę gdzie mogło wciąć te kable, o ile w ogóle występowały. Bo ja miałem odczucie że do radia idą dwie pary przewodów głośnikowych tj Audio L + i - oraz Audio R + i - a reszta to właśnie przewody prądowe w stylu +12 podtrzymanie etc. Czy moja wersja jest prawdopodobna?
  8. Panowie proszę o skupienie się na temacie @yaz - schemat który mi podesłałeś nie jest dla mnie czytelny (zbyt rozbudowany), ja potrzebuje tylko wiedziec jaki kolor kabelka w kokpicie (kostce)za co odpowiaida (np żółtoniebieski /audio +, czarny masa [tutaj strzelam] itd itp.). Nie bardzo interesuje mnie kto kogo trolował, jeszcze raz proszę o skupienie uwagi na moim projekcie odbudowy audio w E32 ; ) Pozdrawiam!
  9. Cześć witam, Już niewiele dzieli mnie od uruchomienia fabrycznego HI-FI - zestaw uzupełniłem już o ori ramki plus głośniki z tyłu, oraz dopadłem ori kostke do radio RDS z e34 (niestety w tej e34 nie było HI-FI,przez co rozkład kabli jest inny niż u mnie), i tu moje zapytanie gdyby był któryś z kolegów na forum uprzejmy opisać jaki kolor kabelka powinien być do danego złącza w kostce będzie wdzięczny (zdjęcie oryginalnej kostki pod hifi też mnie uządzi ; ) ) http://img13.imageshack.us/img13/5509/beztytuubdl.png Uploaded with ImageShack.us
  10. Cześć witam, Już niewiele dzieli mnie od uruchomienia fabrycznego HI-FI - zestaw uzupełniłem już o ori ramki plus głośniki z tyłu, oraz dopadłem ori kostke do radio RDS z e34 (niestety w tej e34 nie było HI-FI,przez co rozkład kabli jest inny niż u mnie), i tu moje zapytanie gdyby był któryś z kolegów na forum uprzejmy opisać jaki kolor kabelka powinien być do danego złącza w kostce będzie wdzięczny (zdjęcie oryginalnej kostki pod hifi też mnie uządzi ; ) ) http://img13.imageshack.us/img13/5509/beztytuubdl.png Uploaded with ImageShack.us
  11. Byłoby wybornie, jak tylko pogoda się polepszy to jesteśmy w kontakcie ; )
  12. Cześć, Po zmianie samochodu z E30 na E32 natknąłem się na kilka "fuszerek" po poprzednim właścicielu, nie ukrywam, że z większością sobie radzę, jednak z elektroniki i nagłośnieniem nie miałem za wiele do czynienia i chciałbym zasięgnąć porady. Mianowicie z tego co mi wiadomo mój egzemplarz E32 jest wyposażony w system fabryczny Hi-Fi o czym też świadczy wzmacniacz w bagażniku, w samochodzie jest zainstalowane radio Panasonic i jest "konwersja" na ISO (konwersja to za dużo powiedziane bo jest jest kłębek taśmy i kabelków). Zacząłem wstępnie lokalizować co i jak jest to poinstalowane i doszedłem że są położone nowe przewody do głośników z przodu tj do boczków i wysokotonowych w desce a w parze z tym idzie zapewne ominięcie fabrycznego wzmacniacza, dodam że kolumny z tylnej półki zostały usunięte i nie mam ich niestety. Do sedna i pytań. 1. Chciałbym na obecnym radiu przywrócić funkcjonalność nagłośnienia, tj uzupełnić braki w półce oraz uruchomić amp. i tu jest pytanie jak wyglądał fabryczny zestaw głośników w tylnej półce gdyż mam tam ramkę i dwie pary przewodów tak jakby jedna była do syczka i druga do niskotonowego głośnika -czy to jest dobre rozumowanie? dodatkowo jakie są parametry głośników z tyłu (wymiary-moc-opór) 2. Czy fabryczny AMP będzie współpracował z niefabrycznym radiem? 3. Jeżeli zabieg ten nie ma prawa bytu to w tym układzie jakie zastosować zwrotnice na przód i tył jeżeli położę nowe kable (no chyba żeby zastosować głośniki dwudrożne z tyłu?), dodam że głośniki z produ to fabryka wiec z tego co kojarzę to każdy z nich ma po 4Ohm indepencji. Serdecznie pozdrawiam
  13. Dzień dobry, prosiłbym o rozkodowanie VIN od E32 WBAGA710503654765 Dziękuję i pozdrawiam.
  14. plutmen

    Gleba do E30

    Czyli zostanie briliantrot, bo czarny mi sie nie podoba - tj jest zbyt popularny, a czerwony wyglada jak zabawka ;) Tak mysle ze jak skoncze ten projekt w okolicach wiosny 2013 zdam foto relacje. Pozdrawiam.
  15. plutmen

    Gleba do E30

    Malował będę i prostował te sfatygowane elementy, kwestia czasu i finansów, najpierw mechanika do porządku, a zostało jeszcze obniżenie aby. Co do moich 15", narazie nie mam im nic do zarzucenia, bo dobrze się prezentują - wiadomo wrzuciłbym i 18" tam, ale zaznaczam, że ten sprzęt nie ma wspomagania kier (!), oczywiści mógłbym je założyć bo to kwestia 300 zł, maglownica, pompa etc, ale mam nowe drążki i ta maglownica jest dobra - silny jestem to daje rade, głównie pytam o obniżenie, bo właśnie nie wiem jak nisko mogę go posadzić an tych felgach. Jeszce jak dyskutujemy - czasem mam ochotę wymalować moje auto na czerwony MAT. Widział ktoś już coś takiego, jak to wygląda, jakie wzbudza opinie itd. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.