Skocz do zawartości

bartoszzielony

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 530d M-Pakiet 2005r.

Osiągnięcia bartoszzielony

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. pociagne jeszcze temat opon - moze ktos potwierdzic/opisac swoje wrazenia ze zmiany opon z ROF na zwykle przy zawieszeniu m-pakietowym? odczuliscie poprawe duza/mala? dlaczego zaczalem od zawieszenia? bo przekonuje mnie bezpieczenstwo run flatow - 200km przejechalem z gwozdziem i auto sie wciaz sensownie prowadzilo, wiadomo: plywalo itd ale biorac pod uwage ze jechalem z kapciem to i tak mega.
  2. no wlasnie nie mam nikogo pod reka kto ma e60, ale bede szukal. pewnie rzeczywiscie warto zaczac od opon, ale nie spodziewam sie cudow, bo komfortem na zimowych 17 (nie rof) tez nie bylem jakos bardzo zachwycony:) coz, pozostaje sie przejechac standardem i zobaczymy. dzieki za opinie!
  3. rozne sprawy w moim przypadku zdecydowaly o odpuszczeniu sportowego traktowania - rowniez finansowe - nie chce chipa bo auto kupilem nie dawno i nie chce nadwyrężać, nalatane jest prawie 200k i nie chce sie w to bawic. poza tym torowa eksploatacja kosztuje kupe kasy - opony znikaja w oczach, to samo klocki i tarcze a te rzeczy do e60 juz troche kosztuje - a za zamienniki dziekuje na codzien, a co dopiero na tor - tam sadze ze moglyby nie wytrzymac okrazenia;) no a poza tym - przydzwonie gdzies na torze i koszty sie robia duuuze. potrzebuje pewnego i wygodnego srodka transportu a jak bede mial nadwyzke to sobie kupie kwadrata do zabawy:) ale wrocmy do tematu - ktos zmianial m-pakiet na standard? wrazenia/opinie?
  4. dzieki za dotychczasowe posty - wyglada na to ze wizualnie nie ma dramatu, jest w galerii pare aut ze standardowym zawiasem i m-pakietem i wyglada to przyzwoicie;) to juz cos! jak oceniacie standardowe zawieszenie? twardosc/bujanie na poziomie konkurencyjnych aut tej klasy czy jednak jak na bmw przystalo troche bardziej sportowo? no i pytanie laika - co trzeba dokladnie wymienic przechodzac z m-pakietu na standard? moze ktos robił taka zamiane? jak efekty? zadowoleni? cieszycie sie z komfortu czy raczej tesknicie za m-pakietem :)? swoja droga jezdzilem po torze poznan na dwóch track day - i to jest m.in. powod dla ktorego mysle o zmianie zawiechy - to auto niestety nigdy nie bedzie sportowe i nie zmienia tego to zawieszenie i piekny wyglad:) wiem, ze to niby oczywiste - ale patrzy sie na to auto, nisko siedzi, wyglada zadziornie, troche tej mocy jest i chcialoby sie poszalec. ale to wciaz duza ciezka limuzyna i dla mnie troche sie to zawiesznie klóci z realnym charakterem tego auta. naiwnie myslalem ze da sie polaczyc ogien i wode czyli komfort limuzyny i sport ale na takim poziomie finansowym jakim dysponuje to nierealne. instruktor podczas treningow stwierdzil ze lepiej kupic seicento ale zrobione pod sport - bedzie z tego wiecej frajdy, wiecej sie nauczymy i bedzie to zabawa duzo tansza. i fakt ze mlody chlopak w seicento robil czasy pare sekund lepsze niz ja:) oczywiscie jestem laikiem torowym ale jednak... to taka refleksja na boku, dla tych którzy mają nadzieje na sportowe szalenstwa w e60 w dieslu :))) oczywiscie caly czas mowie o sporcie na torze a nie jakims pseudo-sportowym braniu zakretow czy startach spod swiatel na publicznych drogach bo tego sie porownac nie da:)
  5. fajnie wyglada, dzieki za fotke! podejrzewam ze 19' robi swoje:) troche sie boje ze 18 w takim zestawieniu dawaloby po oczach..
  6. czesc! jestem od niedawna wlascicielem e60 530d pelen m-pakiet wizualny no i rowniez m-pakiet zawieszenie, czyli to najtwardsze... kola 18' opony poki co runflat dunlop 245/275 czyli fabryczne wymiary. no i oczywiscie auto prowadzi sie swietnie, autostrady, gladkie zakrety, jezdzilem tez po torze poznan - no miód, lubie dynamiczna jazde. tyle ze to nawet nie polowa mojego wykorzystania auta - reszta to dziurawe polskie drogi. auto jest bardzo twarde, nie ma mowy o komforcie - czuc kazda dziure, zwalniam przed "przeszkodami" ktorych w poprzednim aucie (opel vectra) nawet nie zauwazalem. pol biedy jak to droga z ograniczeniem do 50kmh - wloke sie te 40-50kmh (czesto z paroma "szybszymi" za mną) choc zeby bylo komfortowo i bez wrazenia ze cos odpadnie powinno byc 30kmh:) ale jak jest droga z ograniczniem 70kmh to juz jest meka bo ciezko zwolnic a dziur czesto prawie tyle samo. niestety - pierwsza fascynacja zdecydowala o kupnie takiej wersji bo trafil sie dobry sprawdzony egzemplarz - no i chyba to bylo nie do konca przemyslane (mowie tylko o zawieszenie, reszta bajka). i tu pare pytan do Was - szczegolnie do ludzi ktorzy mieli/maja podobne wersje czyli m-pakiet zawieszenie i ten sam rozmiar kół: - na ile coś zmienia zmiana opon z runflat na zwykle? - jakie sa mozliwosci zmian w zawieszeniu - niezbyt sie na tym znam - ale czy mozna wymienic amoryzatory na bardziej miekkie z zachowaniem aktualnej wysokosci? - jak wyglada temat powrotu do zawieszenia standardowego? co trzebaby wymienic? robił ktoś? - czy standardowe zawieszenie jest bardzo miekkie? ponton? mam nadzieje ze nie bo jednak bmw, ale wole sie upewnic - czy ma ktos fotki e60 z pelnym wizualnym m-pakietem ale z normalnym zawieszeniem? troche sie boje ze to bedzie wizualnie słabe, że jakas wiocha wyjdzie no bo teraz auto wyglada rzeczywiscie swietnie... bede wdzieczny za wszelkie sugestie i przemyslenia:) pozdrawiam Bartek
  7. Witam! Koledzy, czy ktos z Was dokładał podrzewaną kierownice do swojego e60? Na ile to skomplikowana operacja (czy w ogole mozliwa?) i jakich kosztow sie spodziewac? Bede wdzieczny za wszelkie sugestie! pozdrawiam Bartek
  8. koledzy a do jakich modeli jest ta aktualizacja? moze to oczywiste, ale jestem tu swiezy :) z gory dzieki!
  9. okej jako ze nikt nic nie napisal, podziele sie z Wami efektami moich dotychczasowych poszukiwan, moze komus kiedys sie to przyda:) - moj model e60 2005r. Navi Pro nie czyta mp3, ale jest mozliwa aktualizacja softu w ASO - 860zł (dodatkowo twierdzą, ze moga zmienic jezyk sterowania glosem z DE na ENG, dla mnie byloby to duuuze ulatwienie, niemiecki mi nie lezy - moga zrobic to w tych 860zł) - moga kosztem zmieniarki zamontowac zlacze dla iphone'a - koszt 2700zł !! - moga rowniez dolozyc USB ale koszt samych czesci to ponad 3000zl (caly czas mowimy o ASO) - snap-in tylko ładuje telefon i podłącza go do anteny w aucie, w kontekscie muzyki nic to nie daje tyle ze znanych mi rozwiazan oficjalnych: Są jeszcze 2 opcje alternatywne: - transmittery fm - przypadkowo przetestowalem wczoraj jakis model Manty i gralo to calkiem przyzwoicie, szumy minimalne, moge nawet powiedziec ze pomijalne (no ale jednak JAKIES). Niestety z samej specyfikacji standardu FM wynika ze moze on przenosci pasmo od 30Hz do 15kHz no czyli dosc mocno obcina gore i dol. rozwiazanie dla malo wymagajacych:( - na allegro widzialem jakies urzadzenie z portem USB ktore wpina sie ZAMIAST zmieniarki, mozna sluchac muzy z pena ale.. foldery muszą mieć nazywy CD01, CD02 itd itp. niby do przeskoczenia, ale malo wygodne i malo eleganckie:) nie przekonalo mnie. Tak wiec na chwile obecna nie znalazlem nic sensownego poza Gateway 500 ktorym w kontekscie powyzszych opcji wydaje sie byc jedynym slusznym rozwiazaniem. No chyba ze o czyms nie wiem;) ? Piszcie jesli cos Wam przychodzi do glowy, ja chwilowo zadowole sie wypalaniem cd a jak zamortyzuje zakup e60 to dorzuce Gateway. pozdro!
  10. witam! Chcialbym w e60 (2005r Navi Pro, Logic7) miec mozliwosci: - albo sluchania muzyki z iphone'a (aux to ostatecznosc, chcialbym integracje z idrive) - albo sluchania muzyki z pendrive usb (rowniez integracja niezbedna) Wiem ze obie te opcje daje mi Denison Gateway 500, ale moze sa jakies tansze alternatywy? Ktos sie mierzyl z tematem? Prosze o wszelkie podpowiedzi i mozliwe rozwiazania, bede wdzieczny! pozdrowienia! Bartek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.