Skocz do zawartości

marcin-lewandowski7

Zarejestrowani
  • Postów

    98
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e38 728

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marcin-lewandowski7

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Też mam to samo przy przyspieszaniu jest szarpnięcie takie przydlawienie i po odjęciu gazu podczas jazdy też jest takie szarpnięcie ,ktoś coś silnik n45
  2. Ten sam silnik 87-89 stopni
  3. Kierownica założona wszystko śmiga jak należy , dziękuję za pomoc
  4. Kierownica już jedzie do mnie ,jeszcze jedno jak oryginalnie była zwykła prosta kierownica nie sport ta najzwyklejsza to taśmy na pewno nie trzeba wymieniać?
  5. Zamówiłem te co pisałeś z końcówką numeru 009 od VAG ,teraz się dowiedzieć w które piny się wpiąć.
  6. Taśmy napewno nie trzeba wymieniać,jeśli nie to w jakie piny się wpiąć ,chodzi o taśmę i moduł?
  7. No to już wiem coś więcej ,teraz tak mam na oku kierownicę i ma przyciski na aktywny tempomat mój ma zwykły tempomat wystarczy tylko przyciski multifunkcji przełożyć do tej z łopatkami? Ta kierownica co znalazłem ma wiązkę od łopatek do taśmy
  8. Ale poduszka pasowała od Twojej do tej z łopatkami?
  9. Miałeś zwykłą kierownicę czy sport ?Jak z połączeniem do pająka?
  10. Odkopuje temat.Czy jeżeli oryginalnie jest zwykła kierownica nie pakiet to wystarczy kupić kierownicę z łopatkami i dołożyć ten przewód do modułu ,czy muszę taśmę kierownicy też wymieniać?
  11. Panowie walczę z białym dymem po odpaleniu trwa to bardzo długo.Sprawdzalem korekcję ale inpa pokazuje tylko na dwóch cylindrach 2 i 4.Z racji tego że mialem kiedyś E90 m47n 163km i mam wtryskiwacze od tego silnika postanowiłem 1 na próbe zamontować,wiem że to są euro 4 i 7 cyfr ima więc sterownik nie przyjmie kodu.Zamontowalem odpaliłem ,włączyłem inpe i teraz pokazuje na tym cylindrze czyli pierwszym korekcję ok +4 a na reszcie zero,dymi dalej i teraz mam myśl że zamontować wszystkie 4 tylko co z kodami ima
  12. Korekcji nie sprawdzę,bo pokazuje tylko dwa cylindry ,no chyna że idzie coś z tym zrobić
  13. Kupiłem go prosto z lawety , przyjechał z Niemiec więc jakoś trzeba było sprawdzić czy wogóle zagada a nie brać w ciemno ,od razu wyszło że wtrysk nie trzyma wymieniłem i odpala od strzała teraz tylko martwi mnie to że długo kopci na biało do momentu aż chwyci wlasciwą temperaturę
  14. Auto odpala już normalnie winny był ten wtryskiwacz o którym pisałem.Teraz kolejny problem strasznie dymi na biało tak długo aż się porządnie nagrzeje,dodam że nie działa grzanie świec uwalony starownik zapewnie bo błąd 4 świec
  15. Robiłem test przelewowy i jeden wtrysk puszcza przelewem przy samym kręceniu rozrusznikiem więc myślę że to on jest winien że nie odpala
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.