Skocz do zawartości

arti77

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 2.0d 2005

Osiągnięcia arti77

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany! Potwierdziło się że jest to wina skrzynki rozdzielczej. Okazało się że łańcuch był za luźny (rozciągnął się). Poza tym pierścień na którym pracuje łożysko i który dociska tarczki był wytarty, łożysko było OK. Miałem 2 skrzynkę z uszkodzoną obudową i silniczkiem, ale łańcuch był OK. Podmiana łańcucha, nowy olej i... nic nie stuka przy ruszaniu, nie chrobocze, brak jakiegokolwiek szarpania przy przyspieszaniu - zupełnie inny komfort jazdy. Zrobiłem już ponad 400 km i zapominam o problemie - mam nadzieje że na dłużej :-)
  2. U mnie koło dwumasowe i sprzęgło wymienione zostało przy 170tys. km. Poza ww. objawami przy przyśpieszaniu na trzecim biegu również odczuwam lekkie zrywanie.
  3. Mam ten sam problem (przebieg 200tys.), u mnie słychać chrobotanie/buczenie/drżenie na 4 i 5 biegu (najbardziej na 5), przy mocnym wciśnięciu gazu. W ASO wymienili mi łącznik elastyczny wału, olej w tylnym moście i doszli do wniosku, że jest jakiś luz w tylnym moście. Wymieniłem więc tylni most i nic nie pomogło. Podczas następnej wizyty w ASO główny mechanik po jeździe próbnej stwierdził, że to skrzynia rozdzielająca napędy. Nie do końca jestem przekonany do tej diagnozy, ponieważ pierwsza z mostem była nie trafiona i stwierdzono wtedy, że rozdzielacz napędów jest ok. Jeśli ktoś rozwiązał ten problem prozę o info. pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.