Skocz do zawartości

oleslaw090

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e34 520i

Osiągnięcia oleslaw090

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. oleslaw090

    Straszne spalanie gazu

    Witam mam takie pytanie czy przez zły parownik samochód mógłby palić tak jak u mnie zalewam za 20zł gazu i robię za to 20km po mieście to wychodzi 35 litrów na 100km po mieście a w trasie leje za 50zł i robię 130km to około 12 litrów wychodzi.Byłem na sprawdzeniu szczelności gaz nigdzie nie spierdziela. Parownik który mam teraz założony był przy mercedesie s300 w sumie u mnie jest 2 litry 129km a w mietku 3 litry 188km więc różnica jest.
  2. oleslaw090

    Co to może być?

    Taki mały problemik mam ;D zapowietrzył mi się w ciągu 4 dni 3x układ chłodzenia nie wiadomo skąd normalnie było wszystko ok nagle się zapowietrzył za pierwszym razem temperatura wody była przy czerwonej prawie a dzisiaj była za połową chociaż zawsze nie dochodziła nawet do połowy skali i było wszystko ok jak odpowietrzałem to lałem wodę w wąż od termostatu i w chłodnice i odpowietrzałem śrubą na chłodnicy i niby było wszystko dobrze ale na drugi dzień znowu może coś jeszcze powinienem zrobić? Uszczelka raczej nie jest walnięta pod głowicą olej do wody nie idzie woda do oleju też korek oleju czysty.
  3. może pompa wody na wolnych obrotach jakoś słabiej pompuje bo jak dajesz obroty to mówisz że jest dobrze.
  4. No dzięki tak z ciekawości pytałem jak by to wyglądało a co do tego ile wydałem na remont to tak: Uszczelka pod głowice około 100zł panewki 180zł pierścienie około 350zł gumki zaworowe 40zł planowanie ze sprawdzeniem szczelności 120zł no i to chyba tyle sam robiłem więc po szkole i w soboty przy piwku;) ze dwa tygodnie mi zeszło. W niedługim czasie wymiana popychaczy mnie czeka i najlepiej wałka na nowy to dostanie parę koni chyba;P bo ciężko było ustawić luzy zaworowe na tych kółkach od regulacji widać płaskie miejsca już.
  5. Witam mam 520i kupione za grosze sam zrobiłem remont silnika pierścienie panewki głowica uszczelki uszczelniacze komplet ogólnie jest na zwykłym gazie ale chętnie bym go odłączył na jakiś czas. Do rzeczy chciałbym założyć turbinę i chodzi o to jaka by najlepiej pasowała czy turbo sprężarka czy kompresor co lepiej i dlaczego itp. Nie piszcie że lepiej kupić 540 albo m5 bo chciałbym założyć używkę jakąś zobaczyć jak mi to wyjdzie poduczyć się trochę itp. jak macie jakieś linki z podobnych akcji nie koniecznie 520i to dajcie z góry dzięki ;D PS:Jeszcze się uczę na mechanika trochę sobie grzebie w gratach ale z turbinami nie miałem dużo do czynienia więc jak można to proszę zrozumiale dla ciemniaka w sprawie turbo;p
  6. Witam mam taki problem wracając ze szkoły zauważyłem że wewnątrz auta nie wieje w ogóle ciepłe powietrze a temperatura była dość wysoka jakoś w połowie wskaźnika choć zawsze jak wiało ciepłe to byłe ledwo za niebieskim od razu wiedziałem że zamarzł parownik ale jakoś dojechałem teraz jak odpalę rano to po jakis 4 minutach temperatura zaczyna rosnąć i marznie parownik co może być przyczyną i czego nie napisałem ?
  7. Sorki zapomniałem dopisać że jak już się za to zabierzesz to kup szpilki bo ja miałem praktycznie złożony silnik na drugi dzień wróciłem ze szkoły po drodze zaszedłem do znajomego mechanika po klucz dynamometryczny elegancko ustawiony wszystko git ale kiedy dociągałem czwartą albo piątą śrubę to zanim klucz się odezwał to szpilka pękła i głowica znowu poszła w górę. Wieczorem przeczytałem na forum że zwykłe szpilki lubią pękać najlepiej kupić nowe torksy one są niby mocniejsze to chyba tyle powodzenia!
  8. Co wy w ogóle piszecie za głupoty ja robiłem 2 tyg. temu remont silnika 2.0 12v a więc: Pierścienie 300zł Panewki 180zł Uszczelka pod głowicę: 90zł uszczelniacze zaworowe: około 50zł Planowanie głowicy+ sprawdzenie szczelności: 100zł Pompa wody i termostat około 200zł Ja za części zapłaciłem 920zł nie wiem ile kosztuje szlif ale nie jest to na pewno kosmiczna cena ja akurat nie potrzebowałem szlifu. Remont wykonałem sam zmieściłem się w tygodniu czasu ponieważ części trochę na raty kupowałem bo albo nie miałem kasy albo musiałem na nie czekać ale ogólnie mówiąc bmw e34 2.0 12v polecam jedynie dla fanów marki lub ludzi którzy nie cieszą się mocą silnika bo to w ogóle nie jedzie. Miałem już kilka e34 i uważam że minimum w tej budzie to m50b25.
  9. Problem naprawiony po 2 tygodniach wymieniania niepotrzebnego badziewia okazało się ze jedna świeca miała przebicie przy dokręcaniu pękla porcelanka ale dzięki za chęci koledzy .
  10. Witam mam problem z silnikiem 2.0 12v silnik podczas jazdy nie wchodzi na obroty tak jakby nie palił na jeden lub 2 cylindry na postoju do 2 tys. przerywa powyżej wchodzi na obroty jeżeli pomału dodaje gaz osiąga swoje maksymalne obroty bez problemu jeżeli dodam szybko gazu z problemem wchodzi na obroty. Do dyspozycji mam sprawne bmw przekładałem z niej przepływomierz silniczek krokowy kopułkę z kablami i czujnik położenia wału mierzyłem sprężanie na wszystkich cylindrach pokazywało 13-14 silnik jest po wymianie pierścieni panewek uszczelki pod głowicą i uszczelniaczy zaworowych przed wymiana tak samo się działo. Dźwigienki zaworowe w słabym stanie na jednej ustawiłem luz 35 bo nie da rady go zmniejszyć do 25 wałek rozrządu w stanie dobrym. Samochód na gazie i benzynie zachowuje się tak samo. Czy to nie wchodzenie na obroty może być spowodowane zużytymi dźwigienkami czy miał ktoś taki problem? Z góry dzięki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.