Skocz do zawartości

witka29

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530d 1999r.
    e46 320d 1999r.

Osiągnięcia witka29

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Chyba przedwcześnie się pochwalilem znowu podpialem się pod kompa a tu ten sam błąd ale odpialem wtyczki od ecu podpialem spowrotem i błąd zniknął. Co się dzieje z tym wtryskiem?
  2. Witam, Odkopuje temat ponieważ w końcu udało mi się odpalić ten wtrysk :) Po setkach prób ożywienia tego ustrojstwa, zamiany starego z nowym, zamiany wiązki w końcu się udało. Teraz mam do was pytanie czy te parametry są w normie ? Wolę zapytać się fachowców ;) Dzięki za odpowiedzi. http://images37.fotosik.pl/2089/7ae84be6af6d2a63m.jpg
  3. Tyle wiem tylko czym to może być jeszcze spowodowane skoro mam przejście od wtrysku do DDE ?
  4. Przewody sprawdzone mam przejście na kablach do DDE. A błąd jak był tak i jest, pojawia się nie ważne czy na zimnym czy na ciepłym silniku. Już nie mam pojęcia co to może być :/ Dodam że nie mam żadnych objawów typu spadek mocy, dymienie czy coś jedyne co jest nie tak to twarda praca silnika.
  5. Witam, Ostatnio uwalił mi się wtrysk sterujący błąd w INPIE był 5 needle motion sensor. Wczoraj wrzuciłem nowy wtrysk sprawdzałem jest opór ale błąd mam dalej tylko że już o innych wartościach wcześniej miałem wszędzie 0. http://images49.fotosik.pl/1857/3973722692e6f910m.jpg Co to może jeszcze być? Pozdrawiam.
  6. Witam, Poproszę o rozkodowanie następującego numeru VIN: WBADL81060GX31039 Z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.