Skocz do zawartości

Dr.Hardcore

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Nie posiadam

Osiągnięcia Dr.Hardcore

  1. Witajcie, jak w temacie, od jakiegoś czasu słychać głośny szum z okolicy podłogi po prawej stronie pasażera z tyłu. Z tego co do tej pory wyczytałem może szumieć pompa niskiego ciśnienia w baku. Pytanie dlaczego? Czy układ może być zapowietrzony, czy wina leży w czujniku ciśnienia paliwa? Dodam, że N52 ma nową instalację LPG, ale jej włączenie lub nie - nie wpływa na szumienie i pracę pompy. Silnik nie przerywa na benzynie - nie ma objawów przytkanego filtra paliwa. Poziom paliwa w baku zawsze powyżej połowy, a najczęściej tankowany do pełnego.
  2. Dziękuję, udało się bez większych problemów. Jedynie czego nie widziałem, to jak pozyskać plik 1b.hex z mojego auta, ale znalazłem jakieś pdfy z wytłumaczeniem + FSC Generator od Sedoy.
  3. Dzięki za odpowiedź @luk_byd Obecnie czekam na odpowiedź z kodem FSC na bimmerpost.com, ale pytanie gdzie mogę go sobie sam wygenerować? Jest jakiś tutorial u Nas na forum?
  4. Cześć, głupie pytanie: Czy Jeśli mam obecnie 112154.2.15 North America PREMIUM 2017-1, to mogę zaktualizować to do wersji Road Map Europe East PREMIUM USB 2024-1 ? Czy pozyskując FSC code muszę zaznaczyć, że zmieniam mapę z USA na EU? W bimmercodzie zmienione regiony na ECE + język PL
  5. Kolego cruzier zupełnie się zgadzam z Tobą, tylko chce wiedzieć czy sugerujesz, że nie kupi się w Niemczech rozsądnej i sprawnej 330d do 5000€?? A co do wyboru benzyna/klekot wybór padł na diesla, gdyż nie stać mnie na spalanie benzyny, a nie toleruję LPG, jedynym rozwiązaniem kalkulującym się wydaje mi się diesel, co o Tym sądzicie? Wolałbym usłyszeć jeszcze jakieś opinie, jakich napraw w tym M57 mam się spodziewać po zakupie. Z góry dzięki za odpowiedzi.
  6. Witam! Wiem, że istnieje na forum opcja szukaj, ale dużo już się naszukałem i naczytałem, dlatego piszę w oczekiwaniu na jakieś rozsądne podsumowanie wszystkiego co powinienem wiedzieć przy zakupie wymarzonej e46 330d. Poważnie zastanawiam się nad kupnem auta w Niemczech, choć wolałbym w kraju, gdyż ta akcyza 18,6% jest zabójcza. Liczę na jakiś krótki poradnik co powinienem wiedzieć przy zakupie tego samochodu z tym silnikiem, jakie są realne ceny eksploatacji i co na dzień dobry po zakupie należy zbadać/wymienić. Najbardziej martwi mnie stan tych silników, wiem, że koszty napraw mogą być dość wysokie, choć dużo tu zależy od szczęścia przy zakupie. Przebieg już rzadko jest wyznacznikiem realnego stanu samochodu, dlatego też pytam się Was jak traktować przebiegi rzędu 300tk+ w tych samochodach, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. Powiedzcie szczerze na jakie koszty eksploatacji się przygotować i czego sie spodziewać po tym silniku. Byłbym wdzięczny, jeżli choć jedna kompetentna osoba odpowiedziałaby mi na moje pytania, z góry dzięki:) Pozdrawiam P.S Czy opłacalne jest sprowadzenie takiej przykładowej e46 330d do Polski jako auto uszkodzone, czy to zmienia coś w świetle prawa i akcyzy? Słyszałem, że ludzie potrafią wymontować silnik i przywieźć osobno budę, tylko po to by ominąć wysokie cło, czy to tylko mit?
  7. Witam! Podpowie ktoś, może zna ktoś kolegę dlaczego taki "ładny" egzemplarz sprzedaje i dlaczego tak drogo? http://otomoto.pl/bmw-318-C22745360.html Pozdrawiam i dzieki za pomoc!
  8. Dr.Hardcore

    E30 na początek.

    i jak tam KRIS sprzedałeś już te swoje 318i?
  9. Dr.Hardcore

    E30 na początek.

    ooo dzięki kolego e30.318 nawet nie wiedziałem że isteniej taki kalkulator,a teraz powiedz mi jeszcze bo mnie to ciekawi na jakiej zasadzie działa ten serwis? czy ty każde tankowanie i każdy pieniądź włożony w naprawe i eksploatacje musisz tam wpisywać czy to w jakiś sposób samo monituje twoje tankowania?
  10. Dr.Hardcore

    E30 na początek.

    Ja zgodzę się z sobo, że G I albo II zadbana chociażby ładne GTI to jest juz coraz lepszy kąsek, ale oczywiście że nie mozna porównać dupowozu zwanego golfem III z czarnym zderzakiem, do e30, choć btw. tego tematu to sam zastanawiałem się teraz już na takim Golfem II, ale zastanawia mnie czy będzie duża rózniaca w utrzymaniu chociażby takiej G2 za 3,5 tysia, a takiej 316i za ok. 4 tysiące? dodam że obie wersje w LPG (jeżli ktoś ma i może mi taki statystyczny koszt miesiecznej eksploatacji wyliczyć, z uwzglednieniem spalania, dziennie około 30KM po mieście) byłbym wdzięczny
  11. Dr.Hardcore

    E30 na początek.

    Właśnie kolego Sobo taki miałem plan, ale jak przeczytałem całe 7 stron, narzekania na m40 a zwłaszcza LPG to mi się samemu zapaliła lampka w głowie czy aby napewno utrzymam ten smaochód, tak btw naprawde nie chce mieć tico ani CC:(
  12. To nie wiedziałem że gimbusy umieją czytać. Chłopaku cały twój temat ma już 8 stron temat wyżej. :search:
  13. Dr.Hardcore

    E30 na początek.

    Dobra tu mnie akurat nie zagniesz, bo pierwsze kroki i wiekszosc czasu przed prawem jazdy skatowałem stare poczciwe 1.6GLI w poldku wiec ogarniam tylny napęd, także zimą, tak więc, temat e30 uważam za otwarty. Ale dziękuje za radę, również pozdrawiam!
  14. Dr.Hardcore

    E30 na początek.

    a kolego e30.318 kawałek mam do Cibie , bo mieszkam w Łodzi,a tak btw twojej betki to wstrzymuje się z zakupem do marca bo wtedy kończę rok szkolny, a ojciec nabywa zniżki na OC(bo pewnie dopisze się do niego), wiec pewnie do tego czasu zdążysz już sprzedać ją jakiemuś innemu szczęśliwcowi.
  15. Dr.Hardcore

    E30 na początek.

    Ja dokładnie rozumiem Cię jaroszu i własnie z tego względu że to coraz bardziej youngtimer chciałbym go mieć, choc cześciej zmęczone e36 są tańsze gdyż to troche wieśniacka fura jescze, a e30 to powoli sam smaczek pasjonatów, wgl to marzy mi się e21, ale boję się kupować tak starego smaochodu nie mając doświadczenia z mechaniką i dużych finansów, poprostu chodziło mi o to by ktoś odpowiedział mi czy ja naprawdę jako 18-latek muszę jeździć jakimś pieprzonym bez urazy uno czy białym golfem 3 w czarnym zderzaku(fuckk), zawsze marzyłem o bmw, ale może rzeczywiśćie odwlekę w czasie zakup tego samochodu, chociaż różne są opinie, jak tu biednemu chłopakowi wszyscy odradzacie( uświadamiacie jak jest), to wiele innych osób z którymi rozmawiałem z ulicy(posiadacze e30) mówią, że poradzę sobie bo wcale nie można tak dramatyzować z awaryjnością chcociażby m40 1,8.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.