Skocz do zawartości

zomodj

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    [E36] 320i Touring M50B20 Vanos

Osiągnięcia zomodj

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. mechanika jako taka nie jest mi obca, ale przyznam że skrzynia jest dla mnie puszką pandory :) boje się że jak cokolwiek w niej dotknę to wysypie się wszystko :) nie wiem co z tym zrobić, na razie jeżdżę, może poszukam kumatego magika w okolic Opola co by chociaż zdiagnozował o co come on :(
  2. to nie jest dobra informacja! ale najśmieszniejsze jest to że biegi każde nawet wsteczny wchodzą wzorowo.
  3. powiem szczerze że w trakcie cofania terkotanie dobiega jakby wprost spod lewarka i sam lewarek też lekko bije. Powiem że nie jest to uciążliwe ale irytujące i boje się czy coś bardziej się nie rozsypie
  4. ale nie pamiętam żebym katował samochód na wstecznym, ale próbował wbić bez sprzęgła czy żeby coś zazgrzytało, wszystko pełna norma- tak ni z gruchy ni z pietruchy ząb się rozsypał? kurcze, dwumas kosztowna sprawa ale jasna, a tutaj zaczyna się czarna magia speców od skrzyni, którzy pociskają 90% ściemy i 10% prawdy.
  5. Witam, proszę o pomoc, od dwóch dni jak wrzucam wsteczny słychać ewidentne chrobotanie ale tylko w trakcie jazdy - tzn jak wrzucę bieg i trzymam sprzęgło wciśnięte nic się nie dzieje, częstotliwość stuków jest proporcjonalna do prędkości, czy to koło dwumasowe? dodam że sprzęgło wymieniałem dwa miesiące temu na sachsowskie, mechanik mówił że dwumas nie jest w super stanie ale jeżeli nie mam nawet drgań na drążku zmiany żadnych to jeszcze trochę na nim pojeżdżę. Dodam jeszcze że przy jeździe na wprost żadnych odgłosów nie ma. Dzięki za wszelką pomoc i sugestie.
  6. RealOEM nic nie pomaga? Wydaje mi się że powinieneś zajrzeć na realoem.com i po numerze części ori poszukać po krosach zamienników, tzn. jegomość ze sklepu powinien wiedzieć co z tym dalej zrobić. Jak dotąd w BMW nie spotkałem się aby w przeciwieństwie np. do Citroena wrzucali części takie jakie akurat były na stanie - i żeby dobrać część trzeba ją mieć w ręku.
  7. przetestowane i faktycznie tak jak mówiliście wypina się samą roletę siatki z całej kasety, bardzo przydana sprawa i powiem szczerze jak już wiem jak z tym zadziałać to często będę z tego korzystał, szkoda że dopiero po paru latach :) dzięki wszystkim za pomoc. Co do pokrywy bocznej i jej przycisku jestem po konsultacjach z ASO Sikory i Inchape i oni także nie wiedzą czy podszybie jest wraz z przyciskiem, a przycisk na pewno ma osobny numer bo pamiętam że był wybity na przycisku jak jeszcze go miałem :)
  8. w jaki sposób to zrobić? mam wsunąć roletę w te uchwyty? wydaje mi się że z lego byłem nawet ok, ale nic w rolecie nie znalazłem co zapasowałoby do tych uchwytów :)
  9. Witam ponownie, Mam do was takie zapytanie, a w zasadzie dwa, pierwsze dotyczy rolety do E36 Touring, mianowicie czy istnieje możliwość korzystania z siatki zamontowanej w rolecie w chwili gdy fotele są złożone, tzn długość siatki w rolecie jest praktycznie 2x dłuższa niż potrzeba, a w uchwytach pasażerów jest wyżłobienie podobne do tego do którego montuje się siatkę, a przy tylnej kanapie na dole pod osłonami plastikowymi są dwa jakieś metalowe uchwyty, czy to jakąś daje możliwość zamontowania rolety a'la van? Oraz pytanie numer dwa, czy ktoś wie jaki ma numer część która w modelu E39 oznaczona jest numerem 51478198063, jaki ta część ma numer w E36? realoem nie rozróżnia tych części dla E36, ASO także nie wie czy podszybie plastikowe jest wraz z przyciskiem czy osobno. Dzięki piękne za pomoc. Pozdrawiam
  10. Przepraszam, faktycznie nie doczytałem się formatu tytułowania postów. Poszperałem po szukajce i większość odnosi się faktycznie do problemów z przegrzewaniem, ale takim gdzie samochód grzeje się przed dłuższy czas, i po raz kolejny faktycznie - objawy ewidentne jak w przypadku zapowietrzenia, ale czemu tak nagle? przecież układ w żaden sposób mi się nie rozszczelnił. Prześledzę książkę obsługi co mówi o odpowietrzeniu więc.
  11. Witam, przeszukałem forum i wymęczyłem googla i nie natknąłem się na podobny do mnie problem. A mianowicie jeżdżę samochodem po mieście, i w trakcie przerwy w domu dolałem nieco oleju, i odkręciłem korek zbiornika cieczy chłodzącej by sprawdzić stan i kolor, normalnie lekki syk wszystko w pełnym porządku, wsiadam do auta przejechałem może 2km i patrze wskazówka na czerwonym polu u się świeci, staje samochodem na chodniku, nie gaszę go, delikatnie wykręcam korek podbija woda pod korek ale nie jakby była zagotowana tak bardzo poważnie, wskaźnik spada na połowę. I tak co chwile...ogrzewania brak, wskazówka wędruje pod czerwone pole, z ogrzewania leje się żar i spada na połowę, znowu zimno w nawiewu i wskazówka pod czerwone, dosłownie tak co 2 minuty. Co to może być? Zapowietrzył się układ? ale od czego tak nagle? pompa? pasek? wisko? będę wdzięczny za wszelką pomoc. Pozdrawiam i dzięki z góry. ______ Proszę się na przyszłość zapoznać z tym: viewtopic.php?f=68&t=120678 bo inaczej będę takie wątki zamykał, bo skoro się doczytałeś to mogłeś już ten tytuł poprawić, zamiast zostawiać to mi. mattiss
  12. ogólnie to też mi się nie świeci, chyba że silnik mocno się nagrzeje np. postoje w korku etc. to zaczynają obroty spadać lekko nawet pod kreskę, ale jak przy rozgrzanym silniku normalnie włączę np. reflektory, czy ogrzewanie to zapala się olej i spadają obroty (powinno być w odwrotnej kolejności), obawiam się czy na dłuższą metę nic mi się nie rozsypie. A tak z innej beczki, czy ktoś z was jeździ dwulitrówką i czy klima też u was tak mocno obciąża silnik? tzn w jeździe miejskiej czuje wyraźny spadek mocy przy klimie, i mocno wzrasta spalanie nawet do 15l/100 czy to normalne?
  13. wysokość obrotów wnioskuję tylko z obrotomierza, jest równo na kresce 500 obr. czytam posty na forum i większość z was opisuje że ma circa w granicach 750-850 obr (też nie wiem skąd takie dokładne pomiary, ale na pewno jest to więcej niż 500 ) właśnie wróciłem z trasy i po przeliczeniu - trasa cały czas na autostradzie - 7/100 przelot 120-130 - więc przy padniętej sondzie taki wynik nie byłby raczej możliwy, jak wspomniałem silnikowi nic nie dolega i martwią mnie te obroty tylko ze względu na kontrolkę oleju. Co do sprzęgła czytałem że podobne objawy daje uszkodzony wysprzęglik,i tak się łudziłem że może to on :) jeżdżę raczej dorożkarsko więc nie odczuwam tego sprzęgła ale czasami się klei jak chcę żywiej przyspieszyć.
  14. Na początku chciałbym się przywitać jako że zawitałem tu dopiero z prośbą o pomoc, a mianowicie jestem posiadaczem E36 z dwulitrowym R6 z vanosem, problem polega na tym iż po rozgrzaniu obroty spadają do 500 obr/min, auto się nie dławi, nie rzuca nim etc, jedyny mankament jest taki że jak obciążę go na jałowym - światła, podnośniki szyb, ogrzewanie - to obroty jeszcze nieco spadną i zaczyna się świeć kontrolka oleju - jak mniemam od zbyt niskich obrotów, ale lekko tylko musnę gaz i kontrolka gaśnie - co może być tego przyczyną? dodam że korkowy vel. bocznikowy na pewno działa bo reguluje obroty na ciepło/zimno do tego po przygazowaniu silnik ma charakterystyczne dla bmw stopnie przy schodzeniu z obrotów. Drugi problem to sprzęgło, które czasem tylko się ślizga, normalnie chodzi sprawnie, często w zimie zaczyna się ślizgać, albo jak rozgrzeje je i próbuje na prawdę mocno zerwać przyczepność, czy to wysprzęglik? Dziękuje bardzo za wszelką pomoc!!! Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.