Skocz do zawartości

pj29

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pj29

  • Urodziny 30.11.1970

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E53 4,4i 2001

Osiągnięcia pj29

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam Koledzy, temat trzech kontrolek - BMW X5 z roku 2001. Po czytaniu forum miałem nadzieję, że problem mam z głowy. Niestety, jestem po nurkowaniu pod autem - chy nie mam opisanego wcześniej napędu. Problem więc zostaje zapalające się trzy kontrolki. Poniżej wydruk z INPa. Czy ktoś spotkał się z tym? Według błędów jest to czujnik światła stopu i czujnik ciśnienia (?) Nie chciał bym zabrnąć w ślepą uliczkę - czy to faktycznie te elementy? Jeśli tak, to o jaki czujnik ciśnienia chodzi, gdzie go szukać? E R R O R M E M O R Y R E P O R T ------------------------------------- Date: 08/05/12 20:13:11 ECU: DSC57 JobStatus: OKAY Variant: DSC57 ------------------------------------------------------------- RESULT: 2 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 105 Bremslichtschalter Plausibilitaet Error frequency : 252 Fahrzeuggeschwindigkeit 25.94 km/h ASC nicht passiv geschaltet ABS-Regelung passiv BLS nicht betaetigt ASC-Regelung passiv ACB passiv HBA passiv ECD passiv HDC passiv ------------------------------------------------------------- 115 Druck Sensor Einstreuung Error frequency : 255 Fahrzeuggeschwindigkeit 2.75 km/h ASC nicht passiv geschaltet ABS-Regelung passiv BLS nicht betaetigt ASC-Regelung passiv ACB passiv HBA passiv ECD passiv HDC passiv =============================================================
  2. Witam, Posiadam taki telefon ale niestety w X5. I tutaj mam ptanie - wypróbowałem kilka kart GSM, żadna nie chciała działać. Jaką kartą kolega się posługuje jeśli można wiedzieć?
  3. Witam, Czy istnieje opcja aby przeprogramować (przeskalować) wskazanie wskaźnika paliwa? Problem jest taki, że czujniki paliwa działają. Na pełnym zbiorniku czujniku 1 - 47L, czujnik2 - 25L. Wskazania sprawdzałem na test nr 6 na wskaźnikach. Oporność oba czujniki mają podobną: 470 Ohm. Wniosek: czujnik nr 2 oporność ma właściwą, jednak wskaźniki pokazują zamiast 47L - 25L (prawie połowa za mało). Oto wydruk ECU KOMBI: CODIERUNG_ERFOLGT codierung_erfolgt K_ZAHL_TACHO 4260_imp/km K_ZAHL_TACHO_KOMPL 4260_imp/km TANK_SICHERHEITSFAKTOR 1.3 FEHLER_5_CODE grundcode_var FEHLER_5_ART grundcode_var FEHLER_5_HAEUFIGKEIT grundcode_var TANK_ADC_FEHLER_UG wert_01 TANK_ADC_FEHLER_OG wert_01 TANK_FILTER_NACHTANKERK 1.1_l/sec TANK_FILTER_KL15 7_schritte TANK_FILTER_FALLEND 1.9_l/min TANK_FILTER_STEIGEND 0.9_l/min TANK_SCHWELLE_RESERVE 10_l TANK_MITTLUNGSZEIT 5_sec TANK_BERUHIGUNGSZEIT 10_sec KUEHLMITTELTEMP_FEHLER_1 wert_01 KUEHLMITTELTEMP_FEHLER_2 wert_01 TACHO_AUF_DAEMPFUNG wert_01 GETRIEBE_TYP schrittschaltung K_ZAHL_WEG 4218_imp/km K_ZAHL_WEG_KOMPL 4218_imp/km STEIGUNG_EINSPRITZ_KENNL can_bus ZYLINDER_ZAHL 8_zylinder MOTOR_ART benziner MOTOR_FAKTOR can_bus SPRACHE italienisch ZEIT_EINHEIT 24_stunden TEMPERATUR_EINHEIT grad_c WEGSTRECKE_EINHEIT km WEG_DURCHSCHNITT km/h WEG_REICHWEITE km VERBRAUCH_D1 l/100km CAN_INSTR2_SENDEN aktiv CAN_INSTR3_SENDEN aktiv CAN_GANGANZEIGE can_bus CAN_VERBRAUCH can_bus CAN_KUEHLMITTELTEMP can_bus CAN_DREHZAHL can_bus CAN_FLAG info_ueber_can_bus HBA aktiv STANDLUEFTUNG aktiv STANDHEIZUNG nicht_aktiv GURTWARNUNG ohne_gurtschlosskontakt TANK_KENNLINIE 92_l_literskala TANK_SCHWELLE_AUF/AB 5.0_l SIA_GRENZE_ZEIT 716_tage SIA_ANZEIGEPARAMETER mit_zeitinspektion SIA_LITER_GRENZE m62b44_e53 KUEHLMITTELTEMP_ADC_WERT kennlinie_03 BC_CODE_AKTIV nicht_aktiv DZM_AUF_AB_DAEMPFUNG serie_ag motorsport AUSTAUSCHPUNKT nicht_aktiv AUSSENTEMP_ANZ_FEHLER_1 wert_01 AUSSENTEMP_ANZ_FEHLER_2 wert_01 AUSSENTEMP_DELTA_K1 wert_01 AUSSENTEMP_WARNUNG_GONG aktiv AUSSENTEMP_ZEITKONST_Z1 wert_01 AUSSENTEMP_ZEITKONST_Z2 wert_01 AUSSENTEMP_ZEITKONST_Z3/5 wert_01 AUSSENTEMP_ZEITKONST_ZK wert_01 BC_CODE grundcode_var OFFSET_GESAMTWEGSTRECKE wert_01 grundcode_var KALIBRIERFAKTOR_VERBRAUCH wert_01 TANK_UMRECHENKONSTANTE_1 2932 TANK_UMRECHENKONSTANTE_2 1050_ohm ANZEIGEGERAETE bordmonitor TANK_VORHALT_REICHW wert_01 WEG_EINHEIT km WEG_LIMIT km/h ZEIT_ANKUNFT 24_stunden ZEIT_TIMER1 24_stunden PRUEFSTEMPEL grundcode_var VERBRAUCH_D2 l/100km ZEIT_TIMER2 24_stunden LETZTER_SERVICE grundcode_var ZUHEIZBETRIEB bm_ab_pu96 ohne_bm CAN_ASC can_bus TACHO_AB_DAEMPFUNG wert_01 BC_KL_R aktiv BC_V_KORREKTUR nicht_aktiv CAN_EBV aktiv CAN_KL61 konventionell GPS_UHR nicht_aktiv RCC_UHR nicht_aktiv RCC_WECKZEIT nicht_aktiv SIA_RESET_SCHWELLE_LITER wert_01 SIA_RESET_SCHWELLE_TAG wert_01 TNK_DECKEL_WARNUNG nicht_aktiv ASC3_AUSWERTUNG aktiv BFD_AX_REF_SCHWELLE wert_01 BFD_HYSTERESE wert_01 BRAKE_FORCE aktiv BRAKE_FORCE_2 aktiv CAN_ABS can_bus CAN_S_GSU aktiv GURTWARNUNG_EURO_NCAP aktiv KL_50_CAN nicht_aktiv ACC_FLAG nicht_aktiv ACC_V_SET_MAX v_max_acc ACC_V_SET_MIN v_min_acc ALC aktiv ANKUNFTSZEIT_VON_NAVI nicht_aktiv E_LUEFTER aktiv MEMO_FLAG memo_lcm CAN_OELDRUCK aktiv FUNKTION_DTC aktiv FUNKTION_RPA aktiv PREDRIVE_RPA aktiv SBR_US aktiv
  4. Polecam co najmniej wymianę elastomeru, a jeśli do tego wymieniają wyświetlacz to ideał. U siebie własnoręcznie wymieniłem elastomer i działa. Przyznaję jednak, że robota ciężka - możliwe rozbieranie liczników nawet kilka razy w celu dokładnego umiejscowienia wyświetlacza na elastomerze. Drugi raz chyba bym sam nie robił - oddał bym do warsztatu.
  5. pj29

    jaki olej i ile

    Witam wszystkich. Na temat automatów i olejów można znaleźć tutaj: http://chomikuj.pl/sebek2407/BMW+E39/procedura+wymiany+oleju+automaty+BMW,1989566.pdf Jeszcze na temat oleju: jaki olej do wspomagania? Na razie wiem, że ATF Dexron III - ale czy syntetyk, czy mineralny? Mam na półce np. Elf 3G. Lać, czy kupić syntetyk?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.