Skocz do zawartości

asemp

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530d

Osiągnięcia asemp

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ook ale jak pójdę dołem to muszę mieć kanał albo coś w tym stylu (jak bym wyjmował sanki) bądź jakiś podnośnik na silnik i ja do tego muszę wejść pod samochód... z głowicą nie mam takich problemów bo tylko nią muszę podnosić (waga jakieś 40 kg?) i poza tym muszę tez nagwintować wejście na świece w głowicy... Co do łańcucha to trudno go ustawić? Musze mieć jakieś specjalne narzędzia do zrobienia tego? Edit: Czy ktoś mi pomoże?
  2. kawałek świecy to jest końcówka ta co się rozgrzewa. średnica ok 8 mm chyba. co do kleju to nie jestem w PL. Edit: świeca leży nie stoi
  3. przez wtrysk tez próbowałem ale tam później jest zwężenie i się później przecisnąć nie chce, od dołu to więcej zabawy jest niżeli z głowicą nie?
  4. (profil taty) Witam, mam problem z silnikiem m57 3.0D z 2001 roku, otóż mój tato (którego jest profil) postanowił jakiś rok temu zmienić świece żarowe w BMW, i jedną ułamał, potem próbował to naprawić, kupując specjalistyczny zestaw do wyjmowania urwanych świec żarowych ale jak rozwiercał świece to mu wpadła do komory spalania i tak to zostawił, ponieważ tą BM-kę dał mi chciałem ją naprawić, z tego co patrzyłem to nie ma jak tego wyjąć (zassanie odkurzaczem, wyjęcie jakimś haczykiem czy magnesem odpada, próbowałem), jedyne co pozostaje to zdejmowanie głowicy, bo nie mam innych opcji. Szukałem tego tematu na forum ale nie znalazłem wystarczających odpowiedzi, jedynie to to ze muszę mieć Klucz dynamometryczny, pobrałem też SAM NAPRAWIAM BMW e39 ale też pupa. Co do moich doświadczeń to pomagałem ojcu przy samochodach z deka, umiem sam naprawiać skutery (mechanika i elektryka), raz wymienialiśmy silnik ale benzyna i na paskach rozrządowych a nie łańcuchach. Wiec myślę ze dam rade, i teraz co muszę mieć? Jaki zakres ma mieć ten klucz dynamometryczny (Nm)? Jaki klucz polecacie? Jak rozkręcić te głowice krok po kroku żeby nie rozwalić, jak przygotować se silnik do tego? Jakie inne narzędzia mi są potrzebne? Co jeszcze muszę kupić (oprócz uszczelki głowicy)? Prosiłbym o nie odpowiadanie komentami typu "oddaj do mechanika" itp. ponieważ znajduje się na Sycylii i raz dałem do roboty głowice, i po tygodniu silnik pad, po czym musiałem wymienić silnik. i następne 500 euro poszło się bujać. Z góry dzięki za odpowiedzi!!
  5. WITAM WSZYSTKICH Prosze o pomoc w odczytaniu bledow podczas testu na inpa E39 530d test silnika ENIGE DDE 4.0 FUR M57 ERROR CODE: 35 05 27 03 7C 80 90 65 02 61 73 17 80 1F 76 13 3D 73 17 80 1D 78 1B 2A 73 dzieki za pomoc http://img854.imageshack.us/img854/2126/85463139.png
  6. asemp

    error code jak to odczytac

    WITAM WSZYSTKICH Prosze o pomoc w odczytaniu bledow podczas testu na inpa E39 530d test silnika ENIGE DDE 4.0 FUR M57 ERROR CODE: 35 05 27 03 7C 80 90 65 02 61 73 17 80 1F 76 13 3D 73 17 80 1D 78 1B 2A 73 dzieki za pomoc
  7. Witam wszystkich. Podczas skanowania bledow silnika zawiesil mi sie komp. Przed skanowaniem bledow probowalem zresetowac ''service oil'', nie moglem sie polaczyc, nastepnie przeszedlem do skanowania bledow silnika i po chwili wyskoczyl blad z tresca "ApicheckJobStatus: erorr#16 IFH-0006: COMMAND NOT ACCEPTED API job erorror no such result! Continue script processing? " zmienila sie data produkcji i chyba inne parametry silnika, na poczatku podczas sprawdzania danych wszystko bylo ook, nr. seryjny, rok, itd. (przed skanowaniem) i pierwsze co zauwarzylem (po zawieszeniu sie kompa) to zmiana daty produkcji z 39/99 na 32/01 (tydzien/rok). JAK WROCIC DO PIERWOTNYCH USTAWIEN?? PILNE!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.