Skocz do zawartości

bartekm1

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bartekm1

  • Urodziny 22.01.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e83 3.0sd 2007r.
  • Lokalizacja
    Kwidzyn
  • Zawód
    Mechanik

Osiągnięcia bartekm1

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wykres alternatora jest już po regeneracji, wymieniłem dogrzewacz na sprawny używany. Zawór i pompę cieczy także. Nie mam już pomysłów. Może firma zajmująca się regeneracja jest mało kompetentna? Wymienił bym alternator na nowy ale nie chce niepotrzebnie inwestować. Dodam ze firma zajmująca się regeneracja ma wieloletnia tradycje i naprawdę dobry sprzęt. Regulator jest nowy ori valeo
  2. 108A to prąd mierzony cęgami na przewodzie masowym dogrzewacza, z tego co słyszałem sprawny dogrzewacz pobiera z granicach 120A. Dodam ze błędów w sterowniku brak
  3. W sumie to nie odpinalem, ale pobór prądu mierzony na przewodzie masowym dogrzewacza wskazuje w granicach 108A. Wiec nie rozumiem sensu odłączania go. Jeżeli ktoś jest w stanie zmierzyć pobór swojego dogrzewacza i podzielić się spostrzezeniami to byłbym wdzięczny. Ciekawy jestem jakie są obroty alternatora na biegu jałowym. Może jednak mój wykres z chamowni nie spełnia wymagań zapotrzebowania na prąd BMW.
  4. Witam, od dłuższego czasu borykam się z problemem ładowania. Mianowicie gdy silnik jest nagrzany napięcie ładowania trzyma stabilnie 14,8V. W momencie gdy uruchamia się elektryczny dogrzewacz silnika napięcie spada do 12V sterownik wyłącza grzanie i tak w kółko do momentu aż silnik złapie temperature. Dogrzewacz w czasie pracy pobiera w granicach 108A wiec raczej w normie. Alternator zregenerowany, wymienione łożyska, pierścienie ślizgowe, regulator napięcia ori. Valeo. Jeżdżę głównie po mieście na krótkich trasach wiec akumulator wiecznie niedoladowany. Brak mi już pomysłów. Dołączam wykres z chamowni alternatora Może e83 ładowaniem steruje coś jeszcze oprócz regulatora napięcia
  5. Witam, dzis wymienilem uszczelniacze w vanosie, zrobiłem jakies 30km w mieście i nie odczuwam jakiejs wyraźnej poprawy. W instrukcji jest napisane ze po 200 milach uszczelki powinny uzyskać optymalne parametry. Czy Wy po regeneracji vanosa odrazu odczuliscie jakas różnice?
  6. czy ten interface bedzie odpowiedni do inpa? http://www.ebay.co.uk/itm/ELM327-USB-1-4-OBD-2-II-CAR-DIAGNOSTIC-UNIT-INTERFACE-/120769146078?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item1c1e66ecde. w sobote wymieniam olej na motul specyfic ll-o4 i filtry k&n. chcialbym dopracowac auto w kazdym szczegole, drazni mnie to przymulenie. jaka wogole jest cena czujnikow walkow rozrzadu?
  7. Myślicie ze warto oddac auto do BMW service czy lepiej kupic interface i samemu zdiagnozować przyczyne? Jesli tak to moze jakis namiar na sprawdzony kabel i jaki progam najlepiej wybrac i czy bedzie współpracował z win7 64bit
  8. witam, jakis czas temu stalem sie szczesliwym posiadaczem 330ci kabriolet w m pakiecie. auto ma automatyczna skrzynie biegow. moj problem wyglada nastepujaco, autu jakby brakowalo mocy. jade z predkoscia 50 mph dodaje gazu do konca i praktycznie nic sie nie dzieje auto przyspiesza ale bardzo ospale. jezeli wcisne kickdown samochod dostaje kopa. ale nie mozna przeciez jezdzic na [MOD: radzę przeczytać regulamin forum...] caly czas. nie mialem nigdy do czynienia z tym silnikiem i nie wiem jak powinien sie zachowywac. do tego spala ponad 18l przy sredniej predkosci 25k/h podczas spokojnej zazdy. ma ktos moze podobny problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.