Skocz do zawartości

animal91

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw 530d e39 1999r

Osiągnięcia animal91

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. witam. Wymieniłem świece ,filtry oraz mechanik mi przeczyścił czujnik położenia wału (nie wymieniał) i widzę poprawę jest lepiej ale jak 10 min zostawiłem go na wolnych obrotach to znowu delikatnie zaczął przerywać (ok raz na 10-30sekund takie zadrżenie). :| kurde czy to jednak będzie ten wtrysk...?
  2. serdecznie dziękuję za zainteresowanie moją sprawą... Hmm... na kompie przy jednym z wtrysków wykazywało zróżnicowanie ciśnienia nie wiem czy to oznaczać może wymianę właśnie wtrysku czy może wystarczy wymienić jakiś podzespół odpowiedzialny za dawkowanie tego(typu czujnik lub jakaś pompka). Kurczę obawiam się najgorszego ale tak jak pisał kolega wyżej będę sprawdzał wszystkie rzeczy po kolei zaczynając od najtańszych.
  3. Witam. Mam problem ze swoją e39 (1999r,3.0d). Mianowicie dość często ale nie ciągle i przeważnie(ale też nie zawsze) już po rozgrzaniu trzęsie silnikiem na wolnych obrotach aż czuć w wewnątrz. Mocy nie stracił czasami kolo 2tys obrotów szarpnie ale w trakcie jazdy przeważnie jest ok. Czasem także nie chce odpalić (lecz rzadko).Normalnie tak jakby się dławił i myślę że po jakimś czasie trzymania go na tych obrotach zgasłby. Nie wiem czy to ważne ale ostatnio miałem paliwa za min 70km i zgasł mi z braku paliwa. Na kompie pokazało świece i czujnik położenia wału. Lecz czy te objawy pasują do tego?? Czy może to być wtrysk albo coś z pompą paliwa? Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.