Skocz do zawartości

Franc1976

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39, 1999. 2800 Kombi

Osiągnięcia Franc1976

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. I tu jest właśnie problem. Czujnik na 100% sprawny (nowy). Pływaki w zbiorniku sprawdzone 100% sprawne. W poprzednim liczniku miałem podobny schemat uszkodzeń, najpierw padły wskazania temperatury i po kilku dniach wskaźnik paliwa. Po wymianie licznika wszystko działało poprawnie przez jakiś tydzień. Wracając z Warszawy najpierw padły wskazania temperatury, podjechałem na stacje żeby nalać do pełna (miałem pół zbiornika, tak wskazywało) po zatankowaniu wskazówka nawet nie drgnęła, co ciekawsze wskazówka zaczęła opadać w trakcie jazdy (objaw normalny) po zapaleniu się rezerwy miałem w zbiorniku ok 35 litrów paliwa. Niestety przy następnym tankowaniu wskaźnik został na poziomie rezerwy. Wydaję mi się że mam coś z instalacją elektryczną w mojej bryczce, sam już nie wiem.
  2. Witam, mam pytanko czy udało się Tobie jakoś rozwiązać problem z wskaźnikami poziomu paliwa i temperatury zewnętrznej. Ja myślałem że mam uszkodzony licznik, wymieniłem na nowy, przez pewien czas było ok, ale po tygodniu najpierw padło wskazanie temperatury i poziomu paliwa. Już nie mam siły i pomysłów na naprawę. Proszę o jak najszybszą odpowiedz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.