Skocz do zawartości

asmoxp1989

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia asmoxp1989

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. czyli jakby nie bylo wypada zaczac od poczatku ;p
  2. a czy samo wstawienie skrzynki do bagaznika i jakis w miare wzmacniacz duzo polepszy to wszystko? mowie nie chce w to wielkich pieniedzy ladowac a chce aby bylo lepiej niz jest teraz ;p
  3. moze i madrzejszy jestem ale nie widze konkretnych odp na moje pytania....
  4. witam Was drodzy forumowicze, chciałbym Was zapytać o pare informacji i uzyskać jakies godne uwagi podpowiedzi lub sugestie :) mianowicie posiadam bmw e46 2000r w sedanie, chcialbym w swoim samochodzie niedrogim kosztem jakos zmodernizowac system audio w taki sposob, aby brzmienie bylo czyste, jakis basik itp. posiadam fabryczne radio bmw w sowim aucie (na kasety) i jak narazie zamowilem sobie adapter aby moc wreszcie posluchac jakiejs swojej nagranej muzyki :), nie chcialem sie bawic w zmieniarke plyt... chcialbym Was zapytac co sadzicie o fabrycznych glosnikach w tym aucie? sa dobre? daja rade? czy jednak trzeba wszystko zaczac od zmiany glosników w aucie? podkreslam iz chcialbym zostac przy tym fabrycznym radiu, poniewaz fajnie wyglada i jest wbudowane w deske, jakby mozna bylo prosze rowniez o wypowiedzi na temat tego radia... myslalem aby kupic jakas tube i wzmacniacz do tego auta i sie zastanawiam czy to rozwiazwiaze w zupelnosci problem, dlatego chcialbym, abyscie mi podpowiedzieli co najlepiej zrobic aby zaspokoic swoje wymagania hehe -czy poprostu dokupic jeszcze wzmacniacz i tube jakas? a jezeli tak to jakie najlepiej? (jakby mozna bylo prosze konkretY) -czy najpierw zmienic glosniki(jezeli tak to na jakie?), pozniej dopiero myslec o kupnie tuby i wzmacniacza? -i co sadzicie na temat tego fabrycznego radia i tych fabrycznych glosnikow dziekuje za wypowiedzi i pomoc
  5. mozna smialo wywalic, nie widze problemow, tylko jezeli masz lpg udaj sie do gazownika aby go wyregulowal juz na strumiennicy
  6. problem zazegnany, po regulacji gazu na strumiennicy wszystko wrocilo do jak najlepszego porzadku :) autko i ma kopa, i spalanie miasto 9,5 trasa 7,5 przy spokojnej jezdzie na gazie sadze za wynik rewelacyjny :)
  7. wybaczcie koledzy ze sie tyle czasu nie odzywalem, lecz mialem przeprowadzke i dopiero teraz podlaczony zostal internet.... katalizator zostal wywalony, stary zawiozlem na zlom i dostalem za niego 350 (nie wiem co w nim takiego drogiego ze tyle zapalcili, biorac pod uwage fakt iz byl uszkodzony, te platki "miodu" w srodku byly poodrywane od obudowy katalizatora...) auto chodzi lekko glosniej (w sumie to normalne, jest teraz bezposrednio przelot a nie blokowany przez kata) mam mieszane uczucia co do tego, poniewaz mam dziwne wrazenie ze auto jest slabsze oraz pali mi wiecej, wczesnbiej palilo mi trasa 8 miasto 11, a teraz trasa 10, miasto 15... udalem sie gazownika na regulacje gazu (gaz zostal niedawno zalozony nowy i po przejechaniu 1000 km nalezy sie ponownie udac na koncowa regulacje- i tak tez wlasnie zrobilem) teraz dopiero mi wyjdzie prawidlowe spalanie miasto/trasa na prawidlowym ustawieniu gazu, i zobaczymy czy to spalanie to byla wina zle ustawionego gazu, czy poprostu sonda lambda ktora jest za katem (a teraz za strumiennica) takie zle dane do kompa wysyla i dlatego pali mi wiecej.... jedynie co dobre to fakt iz nie ma innych objaw, ze zalozenie strumiennicy moglo wplynac zle na silnik/auto, nie ma falowania obrotow, nie ma dlawienia gaszenia ani nic w tym stylu w najblizszym czasie wszystko sie wyjasni, autko juz robi km i niedlugo bede wiedzial wszystko i napewno dam znac jezeli dalej takie spalanie bedzie to jednak drodzy koledzy wywalam ta strumiennice, i na allegro zamawiam nowy katalizator za 450 zl (http://moto.allegro.pl/katalizator-lewy-bmw-e46-mercedes-do-wspawania-kat-i1750982416.html) i wstawie go, usune bledy z komputera i ponownie udam sie na regulacje gazu, i sadze ze wtedy juz wszystko powinno byc oki
  8. pewnie jutro sie przekonam czy wszystko wporzadku bo mam zamiar wywalic ten nieszczesny katalizator
  9. a tez masz wstawiona strumiennice zamiast kata? miales ten error check jak pod kompa podpioles? albo zauwazyles wzrost spalania lub spadek mocy?>
  10. z 2 strony to auto ma juz przejechane 168 tys km,(fakt jest taki ze calosc na niemieckiej benzynie w niemczech, poniewaz posiadaczem tego auta jestem od 2 tyg zaraz po sprowadzeniu z niemiec) ma te swoje 13 lat, wiec sila rzeczy ten katalizator moze nie spelniac juz takiej swojej funkcji, jak spelnial na poczatku, tak jak kolega pisal moze byc juz zatkany czy poprostu z starosci sie rozlatywac hehe ( to moje brzeczenie metaliczne jak pale i na ssaniu), kwestia tylko wlasnie tego aby jakos komputer nie zwariowal , zeby mi nie spadl; z mocy i nie wiadomo ile palil....
  11. markus9292 daj jeszcze znac co zrobiles z sondami, czy zostały na miejscu a Ty tylko i wylacznie wywaliles katalizator czy z nimi tez cos kombinowales? wiesz ja mam tutaj 1,8i 118 koni i juz od tygodnia autko moje jezdzi na sekwencji stag 300 4+ , a w dodatku chce tez ten katalizator wywalic bo jest w srodku chyba cos walniety.... przy zapalaniu i przy chodzeniiu na wolnych obrotach lekko mi tam "trzeszczy" , nie potrafie tego dokladnie opisac, ale to taki dzwiek metaliczny tak jakby tam w srodku jakies 2 metalowe plytki o siebie uderzaly , pytalem ludzi to mowili ze katalizator tam takowe blaszki w sobie ma, tak wiec one musialy albo tam peknac, albo cos innego i teraz za kazdym razem kiedy auto pale i kiedy chodzi na ssasniu slysze takie metaliczne tluczenie sie w srodku.... jak juz zlapie temperature to przestaje sie tluc, cop dalej sadzicie drodzy koledzy?
  12. moge z tej wypowiedzi zrozumiec ze proponujesz odpiac sonde z tylu za katalizatorem? a co inni sadza na ten temat? prosze o wypowiedzi
  13. kogo bym nie pytał jedni są za, inni przeciw, ja poprostu nie chce pozniej z tym mieć problemów i dlatego sie waham, chociaz nie ukrywam ze chcialbym miec w miejsce katalizatora strumiennice, tylko zeby nie bylo tak, ze wzrosnie mi spalanie lub cos sie bedzie "walic", prosze o rady
  14. czyli co wkoncu radzisz robic? wywalic ten katalizator i wstawic ta strumiennice co podalem wyzej? czy po prostu zostawic to tak jak jest i sie w to i tym nie bawic?;/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.