Skocz do zawartości

nostromo116

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36,1993,1.8 M43 automat

Osiągnięcia nostromo116

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. nostromo116

    Problem z odpalaniem

    Witam.Mam mały problem z moim autkiem,a mianowicie chodzi o to ze ciężko zapala a jak już odpali to jest niby wszystko ok dopóki nie przegazuje tak do 5000tys potem zgaśnie lub falują obroty przez jakieś 5 minut i wszystko wraca do normy dopóki znów nie przegazuje.Miałem jechać na kompa ale najzwyczajniej nie dojechałem bo zgasła w trakcie jazdy i juz nie zapaliła.Zauwazyłem że jak zgasze silnik i odkrece świece na 4 cylindrze to jest zalana.Czy przyczyną może być czujnik wałka rozrządu lub czujnik wału?Jeśli tak to jak je sprawdzić?Iskra jest i przewody zapłonowe są sprawne.
  2. Mam problem z moim autkiem,mianowicie na zimnym silniku jest wszystko w porzadku ale po rozgrzaniu zaczyna brakowac mu mocy i gasnie,pozniej juz nie idzie odpalic.Musze czekac az ostygnie.Dzieje sie tak zarowno na gazie(sekwencja) jak i na benzynie.Nie mam obecnie mozliwosci podpiecia pod kompa bo nawet nie dojade do najblizszego mechanika.Idzie jakos sprawdzic czujnik polozenia walu i cieczy chlodzacej domowym sposobem?Bo co wejde na jakies forum to inne odpowiedzi
  3. Problem rozwiązany.Sprawca problemu okazał się naderwany kabel od czujnika w kole,raz łączył raz nie.Co ciekawe wyglądał on tak jakby go mysza obgryzła :evil: Jakby ktoś miał wszystko sprawne a abs dalej by nie działał to pisać na pw to powiem jak szukać uszkodzonej wiązki przewodów.
  4. Na 100% dobry,sprawdzany był kompem i omomierzem.Jak sprawdzić ten czujnik w serwie?Dziwi mnie ten skok pedału hamulca na zgaszonym silniku i ta przygasająca kontrolka
  5. nostromo116

    Dziwny problem z ABS

    Witam wszystkich :) Mam mały problem z ABS,mianowicie niedawno padł mi czujnik abs lewy przód ale po wymianie kontrolka abs nie gaśnie.Natomiast na postoju bez odpalania auta jak wcisnę pedał hamulca i włacze zapłon to czuć lekki uskok pedału i kontrolka abs lekko przygaśnie parę razy i pali się ciągle.Czujniki i sterownik absu sprawne na 100% nie wiem jak tylko sprawdzić pompe absu chyba że macie jakieś sugestie co mam jeszcze sprawdzić.Mam pytanko-od czego jest ten czujnik w serwie z lewej strony zbiorniczka na płyn hamulcowy?
  6. Dzięki koledzy za pomoc.Jednak to był odpowietrznik skrzyni korbowej(ten plastik).Już wymieniony i jak by ręką odjął.Wszystko wróciło do normy :P
  7. http://w657.wrzuta.pl/audio/7TZOJhE1C3P/nagranie Dodam jeszcze ze tuż po odpaleniu jest wszystko ok dopóki nie przegazuje,wtedy pojawia się to piszczenie i zaczynają falować obroty.Nawet jak piszczy to po wyjęciu miarki oleju i włożeniu po chwili to powraca wszytko do normy.Dodam jeszcze że jak jest to piszczenie to nie idzie odkręcić korka wlewu oleju.Trzyma go chyba podciśnienie.Pomóżcie bo już nie wiem co jest grane :evil: Edit; Zapomniałem napisać że tuż po zgaszeniu słychać uchodzące powietrze z zaworu odpowietrzającego skrzynie korbową
  8. Witam wszystkich :) Mam mały problem z moim autkiem a mianowicie podczas jazdy coś piszczy pomiędzy skrzynia a silnikiem.Tzn.to piszczenie jest nieregularne i pojawia się tylko raz na jakiś czas na parę sekund i jest cisza.Dodam jeszcze że jak silnik zgaśnie to piszczy jeszcze przez parę sekund.Posiadam BMW takie jak w podpisie.Z góry dziękuje za pomoc.Mogę załączyć filmik jak będzie potrzeba.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.