Skocz do zawartości

Novyh

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e 46 320d 2002

Osiągnięcia Novyh

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jesli glowica ktora kupiles zostala sprawdzona na szczelnosc i jest w 100% dobra, zostala splanowana i zostala wymieniona uszczelka, a nadal sie dzieje to co sie dzieje, to tylko dwie drogi: 1. mechanik cos spieprzyl 2. problem tkwi w silniku Byc moze oprocz glowicy zepsulo sie cos wiecej.. oby tak nie bylo.. pozdrawiam Darek
  2. Skodi7 ten uklad jest ukladem cisnieniowym, wiec to ze masz tam cisnienie jest sprawa normalna. Weze powinny dac sie uginac po nacisnieciu, jesli sie nie daja to wtedy jest problem, ale jak dasz rade je scisnac to jest git. Co to znaczy "wywala plyn ukladem wydechowym"? Czy pod korkiem wlewu oleju do silnika masz czysto?, czy po wyjeciu bagneta od sprawdzania poziomu oleju masz czysto? czy w plynie chlodniczym nie masz oleju? Jesli to co napisalem wyzej jest w porzadku to chyba nie masz czym sie przejmowac, czy to kopcenie na bialy kolor jest nieustane czy tylko do rozgrzania sie silnika?
  3. ps. ja nie mam owego termostatu w swojej wersji, moze niewykluczone jest ze u mnie powinno pracowac od razu po odpaleniu? Przemekmdc, mozesz sie wypowiedziec? masz taka sama wersje silnikowa jak ja..
  4. Trandolf, tyle ze u Ciebie sie przelewa, przestaje na sekunde i znow przelewa i tak w kolko. U mnie natomiast nie przelewa sie w ogole, a jak juz zacznie to przelewa sie powiedzmy 20s (tylko przy przegazowaniu) po czym strumien slabnie i nie przelewa w ogole... Dzieki za filmik:)
  5. Chyba zaryzykuje i wymienie te pompe wody, intuicja mi podpowiada, ze w tym moze lezec cale zlo... co sadzicie?
  6. Szczerze mowiac, to malo tam slysze procz klekotu:) jakis lekki grechot jakby sie przebijal, ale to troche na prawo od pompy, wiec nie wiem do konca czy mozna to z tym powiazac. Odkrecilem zbiorniczek wyrownawczy na odpalonym, strumienia nie bylo...
  7. Zaraz pojde odpalic i posluchac ;-)
  8. Trandolf, dolewalem wody destylowanej bo korzystam z koncentratow, plyn koncentrat mialem wlewany przy okazji wymiany termostatu, takze jakosc cieczy chlodzacej jest na pewno okej, bo to kontroluje. Czy nie powinno byc tak, ze strumien od pompy wody jest widoczny zaraz po odpaleniu? ewentualnie jesli nie zaraz po odpaleniu to przy wyzszej temperaturze silnika? Czy ona w takim razie dziala tylko jak dodaje sie gazu? Przeciez jesli sie odpowietrza na biegu jalowym ten strumien chyba jednak powinien byc, zeby byl odpowiedni obieg w ukladzie? Dzialanie tej pompy, a w zasadzie jej niedolezne dzialanie troche mnie zastanawia.
  9. Czesc, Dzisiaj mialem wiecej czasu wiec zajalem sie tematem odpowietrzania (dzieki Trandolf za linka). Co mnie zastanowilo, po odpaleniu i odkreceniu korka w ogole nie ma strumienia od pompy wody, rozgrzalem samochod w takim stanie do 87 stopni. Cieczy bylo mniej bo sporo sie jej wylalo wiec nie podchodzilo do gory, pompa wody zaczela dzialac po 10 min strumieniem przerywanym po dodaniu gazu po czym znow przestawala pompowac i nie bylo widocznego strumienia. Odkrecilem odpowietrzniki i dolalem wody destylowanej az zaczela sie wylewac z odpowietrznikow, wtedy zauwazylem ze pompa wciaz nie pompuje a plyn idzie w gore, szybko odkrecilem odpowietrznik na zbiorniczku wyrownawczym, wtedy plyn opadal. Moje pytanie, czy pompa wody powinna dzialac zaraz po odpaleniu, niezaleznie czy jest na biegu jalowym, czy podczas jazdy? Czy pompa wody pompuje zawsze z taka sama czestotliwoscia, czy moze podczas jazdy szybciej? Mam tez taki objaw, ze na tescie 7 jade sobie stala predkoscia, odpuszczam gaz (spadaja obroty) temperatura wzrasta, przygazuje drastycznie, temperatura maleje, czy to mozliwe ze ona sie przycina? Mam cicha nadzieje, ze poszla pompa wody, zastanawia mnie tylko jej przerywane dzialanie, czy istnieje mozliwosc ze to cisnienie z hipotetycznie peknietej glowicy ja zatrzymuje? pozdrawiam, Darek
  10. Dzieki za pomoc, troche mi to rozjasnilo temat, mam wieksze przekonanie ze to moze byc peknieta glowica. Czy moglbym Ciebie prosic o dokladny schemat odpowietrzania krok po kroku? lacznie z odpowietrzaniem nagrzewnicy? Bede wdzieczny. Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje Ci za pomoc. Darek
  11. Chcialem, tyle ze wtedy zostaly mi 4 dni do konca urlopu, ktorego w tamtym czasie niestety nie moglem przedluzyc. Czlowiek uczy sie na bledach, jesli to glowica to jestem w stanie to przetrawic, bo zzylem sie z tym samochodem.. Dodales mi troche otuchy wykluczajac wstepnie blok. Rozumiem, ze "maselko" wtedy byloby pod korkiem od wlewu oleju i bagnecie? czy moglbys mi napisac dlaczego Twoim zdaniem mozna wykluczyc pęknięcie tulei cylindra? (czy wiazaloby sie to wtedy z glosniejsza praca silnika, jego nierowna praca, czy czyms co by moglo na to wskazywac?) Dziekuje Trandolf za dotychczasowa pomoc. Darek
  12. To, ze pompuje cisnienie, a w tym cisnieniu jest co2 jest niemal dla mnie jasne, dlatego ze objawy sa identyczne jak przed wymiana uszczelki, a wtedy wlasnie pompowalo do ukladu spaliny, tylko teraz pytanie, co w tej sytuacji zrobic. Czy istnieje rowniez mozliwosc, to juz chyba najczarniejszy scenariusz, ze to blok silnika? a jesli tak to czy oplaca sie ryzykowac i kupowac uzywana glowice? moze sie okazac ze np po wymianie bedzie to samo, co z kolei wskaze na blok i wtedy bede tylko do tylu, bo i tak bede musial kupic silnik. Z drugiej strony troche mi zal tego silnika, bo wiem co mam- nie bierze oleju, chodzi rowniotko, ma moc.. nie mam pojecia co robic..
  13. dzieki za podpowiedzi i chec pomocy- jednak temat z korkiem zdazylem przerobic (zamowilem nowy oryginalny i zastepczy febi) na obu jest to samo- febi troche szybciej spuszcza cisnienie. co do odpowietrzenia ukladu, waz dolny jest cieply tez naladowany cisnieniem (jak temperatura podskoczy do 90 to wrecz goracy, wiec obieg jest, chlodnica rowniez jest ciepla) stad na moje to nie jest sprawa odpowietrzenia.
  14. Pomoze ktos doswiadczony? jakies sugestie..? :?
  15. Witajcie koledzy, Jestem nowy, wiec przepraszam za ewentualne bledy moderacyjne.. Mam pewien nierozwiazywalny problem:( Rok temu podczas podrozy na wakacje nad morze, po przejechaniu ok 300 km, samochod zaczal slabnac i wskazowka od temp wskoczyla na czerwone pole, zjechalem na pobocze poczekalem chwile i wylaczylem silnik. Dalej juz nie dalo sie jechac, bo wskazowka zmierzala w strone czerwonego pola, laweta do warsztatu (diagnoza uszczelka pod glowica- dodam, ze wczesniej wywalalo mi notorycznie plyn poprzez korek), glowica poszla do planowania, okazalo sie ze uszczelka byla juz robiona, mechanik stwierdzil ze nieudolnie, rzeczywiscie gdy widzialem te glowice to jej stan byl oplakany. Po planowaniu wszystko zostalo zlozone do kupy, nie bylo zadnych problemow, az do nastepnych wakacji, kiedy to po przejechaniu 600 km znow zaczelo wywalac plyn przez korek. Pomyslalem sobie, ze to juz nie moze byc uszczelka, ze to pewnie pekniecie glowicy (skoro juz wczesniej bylo w tym temacie juz cos robione), bylem juz poza granica, wiec opcja powrotu byla nieciekawa perspektywa. Wlaczylem test 7, temperatura utrzymywala sie od 87-93, czyli w normie, postawilem kontynuowac, przejechalem tak ok 1900 km (wliczajac droge powrotna) samochod sie nie grzal, ale wywalalo notorycznie plyn spod korka, weze byly bardzo twarde, na zimnym silniku na poczatku dalo sie odkrecac korek od zbiornika wyrownaczego, teraz (po przejechaniu drogi powrotnej) nawet na zimnym silniku gdy probuje odkrecic korek to wywala plyn. Dodam, ze zadne zapowietrzenie, czy inne blahe usterki moim zdaniem raczej nie wchodza w gre. Auto nie kopci, nie ma "masla" silnik pracuje rowno, ma swoja moc, niestety bije cisnieniem do ukladu chlodzenia. Co moze byc nie tak? Prosze o pomoc, bo juz rece opadaja, czy oplaca sie ryzykowac i kupowac uzywana glowice, nie zakladajac opcji ze to blok silnika? czy nastawiac sie na wymiane silnika? Czy moze istnieje jakas inna opcja zlokalizowania i pozbycia sie tego problemu raz na zawsze? :duh: Pozdrawiam, Darek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.