Skocz do zawartości

kol1390

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528i
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia kol1390

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. problem rozwiązany z blokowaniem się biegu na danym przełożeniu okazało się że winny był czujnik wałka rozrządu który musiał już powoli padac az pad całkiem przez co nie dalo się jezdzić, czujnik został wymieniony, błąd skasowany samochód odżył a i skrzynia działa bez zarzutu
  2. dokładnie chodzi o autoryzowany serwis bmw w Lublinie mieszczący się na ulicy zęborzyckiej dodam że w tym miejscu mieści się serwis oraz salon bmw
  3. nowickicezary@gmail.com jak mozesz to wyslij no mam od spodu taki kore kzielony i pod nim śrube na ampul dosyc duzy, ale na powaznie jak zalac olej tendy skoro jest w dnie miski ten korek
  4. Witam W ostatnim czasie pojawił mi się mały problem dotyczący mojej skrzyni problem polega na tym iż w czasie jazdy na D ruszam i ładnie zmienia biegi z 1 na 2 ale później już z 2 na 3 nie chce przełączyć musze przełączyć na manuala wbić na 3 i później problem znika aż do momentu powrotnego zejścia do 2, na tip tronicku wszystkie biegi chodzą bez problemu, wsteczny też ok. Dodam jeszcze że owa usterka na D nie pojawia się zawsze czasami jest że jeżdżę cały dzień i jest ok zmienia bez problemu, a czasami potrafi się usterka obajwić przez dłuższy czas. Podłączałem bunie pod kompa i nie pokazuje żeby były jakiekolwiek błędy, w czym może być problem. Dodatkowo chciałbym się dowiedzieć gdzie dokładnie w tej skrzyni znajduje się korek zalewowy do oleju bo szukałem ale jakoś na cholere nie mogę go odnaleść a w serwisie nie chcą mi udzielić takiej informacji.
  5. a nie ma jakiś problemów z zamontowaniem i podłączeniem takiej pompy, czy trzeba coś przerabiać albo kombinować??
  6. Pasek już zmieniony, okazało się że w alternatorze szczotki do zmiany oraz ślizgi. Dodatkowo dodam że u mnie regulator jest z wyjściem na trzy piny, koszt w Lublinie w Bendiksie 160 zł, na co chcieli mnie naciągnąć bo twierdzili że szczotek się tu nie wymienia a się wymienia. Jeśli chodzi o wspomaganie pierwszy dzień po zmianie paska było ok, ale problem znowu powrócił i czuć jest opór, zastanawia mnie czy nie siada pompa, jeśli by się okazało że tak to czy jest możliwość żeby zastosować pompę jakąś wydajniejszą żeby wspomaganie jeszcze lżej chodziło czy szkoda zachodu na to. Aha i czy jest możliwość żeby jakoś sprawdzić tą pompę wspomagania co mam.
  7. Problem z ubywającym płynem rozwiązany, nie trzymał korek zbiorniczka wyrównawczego, płynu nie wywalało ale odparowywał przez co nie było widać żadnego wycieku. wszystko jasne temat do zamknięcia.
  8. na poczatek wymienie oba paski, z tego wzgledu ze ostatnio wymianialem oringi na kruccach od wody w parowniku i troche pocieklo a jak dolewalem plynu to chlupnalem i prawdopodobnie zalalem pasek troszke bo mniej wiecej to osd tego momentu sie zaczely te problemy. jutro chce sprawdzic ladowanie to powinno byc widac co z alternatorem przynajmniej mniej wiecej
  9. Mam problem ze wspomaganiem oraz alternatorem, pojawił mi się mały problem jeśli chodzi o wspomaganie to podczas jazdy i skręcania jest czuć opór z takim jakby przeskokiem, w momencie kiedy obroty utrzymują się na poziomie około 1000 obrotów to wspomaganie działa dobrze, działa też w momencie kiedy się jeszcze samochód dobrze nie nagrzeje, magiel jest w porządku bo już sprawdzony, pompa też raczej dobra bo nie słychać żeby źle pracowała, poziom płynu też ok. Dodatkowo jakoś około 2 dni po zaczęciu się problemów ze wspomaganiem po zapaleniu zapala się kontrolka ładowania przez jakieś 5 sekund po czym gaśnie z lekkim mrugnięciem jeszcze. Dodam że dziś rano, jeszcze po zapaleniu pasek przez chwilę zapiszczał. W czym tkwi problem kończy się alternator i na tyle obciąża że się pasek ślizga?? W jednym miejscu pasek ma podłużne pęknięcie około 7 cm.
  10. Okazało się że był mały wyciek z króćców wchodzących w parownik od gazu i z pod nich trochę ciekło, ale po wymianie o-ringów tam przestało ciec, a płyn jak uciekał tak ucieka. Dzisiaj jednak zauważyłem podczas kolejnego przeglądania wszystkiego, że jest słychać syk z pod korka zbiorniczka wyrównawczego i że przewody są na tyle miękkie że mogę jest bez większych problemów ścisnąć. Poszperałem też już trochę w necie i z tego co znalazłem to powinien być korek na ciśnienie 2 bara a ja mam 1,4 bara. Pytanie moje czy rzeczywiście powinien być na 2 bara i czy to może być przyczyną. Napiszcie jakie macie korki w swoich 528.
  11. dzieki wielkie panowie, juz sie obawialem ze moze to byc uszczelka, jak tylko bede mial czas i mozliwosc to sprawdze i dam znac co i jak
  12. witam ostatnio borykam sie z problemem, w ostatnim czasie pojawil mi sie majonez pod korkiem, czytalem ze moze to byc problem z tym ze auto jest uzytkowane na krotkich odcinkach, w tej chwili jezdzi nim zona do pracy robiac jednorazowo okolo 10 km w dwie strony i tak codziennie , kiedy zlapalem swoje autko w swoje lapki na weekend chociaz majonez znikl, dodatkowo ubywa mi w niewielkich ilosciach plynu chlodniczego, myslalem ze to moze uszczelka glowicy ale w plynie nie ma oleju ani w oleju nie widac oznak plynu, dodatkowo spaliny tez sa czyste i nic nie dymi. kwestia ubywania plynu to byc moze wyciek ale nie moge sprawdzic w tej chwili bardziej martwi mnie ten majonez, prosze o wasze opinie
  13. no wczoraj podnioslem caly tyl i jak obracalem jednym to drugie krecilo się w druga strone, ale zeby zakrecic kolem reka to byl wyczuwalny troche opor, podczas jazdy to na jakis takich luznych nawierzchniach nigdy nie jest tak zeby zlapalo jedno kolo, zawsze dwa na asfalcie roznie to juz bywa ale bardziej przewaza ze dwa zlapia, wydaje mi się ze ma tylko chcialem sie jednak upewnic, sytuacja na asfalcie to moze byc ze moze trzeba byloby do niego zajrzec i moze zrobic wkoncu ma juz 21 lat a poprzedni wlasciciel raczej z mostem nic nie robil jeszcze dodam ze jak podniose tylko jedna strone to kolem na prawde bardzo ciezko jest obrocic trzeba dosyc duzo sily uzyc by obrocic
  14. Witam Pytanie 1. Panowie potrzebuje się dowiedzieć gdzie znajduje się numer fabryczny mostu, ponieważ chce sprawdzić jaki mam most z jakim przełożeniem i czy może ze szperą czy bez. Od razu mówię że nie mam tej takiej blaszki na której owe informacje są, jak kupiłem tak już było. Tak więc gdzie ten numerek się znajduje bo za cholere nie mogę go znaleść Dzięki za pomoc Jak ktoś ma może na wierzchu albo możliwość zeby zrobić zdjęcie bylbym bardzo wdzięczny za foto. Pytanie 2 Chodzi o światło we wnętrzu buni, w momencie kiedy jest włączone tak aby po zamknięciu drzwi się gasiło tak się też nie dzieje, dodatkowo w momencie kiedy się jedzie i jest ustawione na włączanie się po otwarciu drzwi w czasie jazdy potrafi się zaświecić lub po prostu sobie mrugać, czasami pomaga bardzo mocne trzaśnięcie drzwiami ale też nie zawsze. Co może być przyczyną, czujniki w drzwiach sprawdziłem i wydają się raczej na dobre czy jest ewentualnie jakiś sposób żeby je sprawdzić jakoś dokładniej??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.